דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טבעות סוליטר יהלומים 

מאת    [ 10/03/2011 ]

מילים במאמר: 526   [ נצפה 3566 פעמים ]

עומד לקראת הרגע הגדול בחייך? תכננת כבר איך תציע לה נישואין? אתה בטח רוצה למצוא את הטבעת המושלמת. טבעת סוליטר יכולה להיות התשובה למה שחיפשת: זו טבעת אירוסין קלאסית ומרשימה, שתגרום לכל אישה להגיד כן, בוודאות.

יש הרבה סוגים של טבעות אירוסין: טבעות מעוצבות, טבעות עם יהלום או מספר יהלומים, טבעות פשוטות, טבעות מודרניות וטבעות קלאסיות. כל אישה שדמיינה מילדות את הרגע הזה, מחכה לטבעת המוכרת, שחינה לעולם לא סר - טבעת יהלום סוליטר. אומנם הבחירה צריכה להיות בהתאם לאופי של בת זוגך, אבל אם אתה מתלבט, עם טבעת סוליטר סביר להניח שלא תטעה.

מהו סוליטר?

יש המון טבעות אירוסין, אבל טבעת סוליטר היא  הפופולארית ביותר. גם אם אתה לא ממש מתמצא ושומע בפעם הראשונה את המושג, ראית לפחות טבעת אחת כזו בעבר. זאת טבעת יהלום העשויה מזהב, זהב לבן או כסף, עם יהלום במרכז, מקובע על ידי ארבע שיניים.

היהלום יכול להיות מרובע, עגול או משולש בגדלים שונים. יש גם טבעות יהלום סוליטר עם יהלומים נוספים בצדדים. אלו הן טבעות יקרות יותר, אבל מרשימות מאוד. מחירה של הטבעת משתנה בהתאם לנתונים רבים, כשאחד המרכזיים הוא הקראט, משקל היהלום.

טבעת סוליטר חצי קראט יכולה להיות מרשימה מספיק, אבל כמובן שהשמיים הם הגבול ויש גם טבעות של שני קראט ויותר. רמת הניקיון והליטוש של היהלום משתנות גם הן מטבעת לטבעת וגם סוג החיתוך. אם הטבעת עשויה מזהב, צריך לקחת בחשבון גם כאן את הקראט – איכות הזהב במקרה זה.

איך לבחור טבעת סוליטר?

קודם כל, כדאי לעשות מחקר קטן מראש ולבדוק מה רלוונטי מבחינת היכולת הכלכלית שלך. הטבעת היא לפני הכל אקט סימבולי ולכן לא כדאי לאבד את הראש ולהוציא סכומים שלא תוכל להרשות לעצמך. עם זאת, זכור כי זוהי הטבעת הכי משמעותית שאישה יכולה לקבל - ולא תרצה לאכזב אותה.

הטבעת המתאימה תלויה במידה רבה באופי של בת הזוג שלך. שאל את עצמך מה סוג התכשיטים שהיא אוהבת, ותדע במה לבחור. טבעת סוליטר כמעט תמיד תהייה הבחירה הבטוחה, מה גם שהיא מגיעה בהרבה צורות וגדלים, מהם תוכל לבחור. בנוסף, טבעות נישואין שונות ישתלבו בקלות עם הטבעת הזאת.

אם מצאת טבעת שמצאה חן בעינך, אל תשכח לא לשפוט רק לפי מראית עין. טבעת יהלום יכולה להיראות מאוד יפה, אבל עליך לבדוק את טיב היהלום. היהלום עלול להכיל בתוכו גושי פחם מיקרוסקופיים, בלתי נראים, כתוצאה מתהליך התגבשותו. חוסר אחידותו של היהלום נובע מתהליך ליטוש לא מספיק יסודי ומוריד מערכו. גם אם אדם מהשורה לא יכול לזהות את הפגמים, כדאי להבטיח שבטבעת שבחרת הם לא קיימים.

טבעת יהלום - המתנה האולטימטיבית

טבעת יהלום בכלל וכמובן גם טבעת סוליטר בפרט, מקושרת אוטומטית להצעת נישואין. עוד מימים רחוקים מאוד היהלום סימל אהבה ונאמנות והיה ידוע כחביב ביותר על נשים. לכן לא פלא שטבעות יהלום נקשרו עם הצעות הנישואין.

אף על פי כן, ייעודם  של תכשיטים עם יהלום הוא לא רק כלי להצעות נישואים. אבל, טבעות יהלומים הן משהו שרוב האנשים לא יכולים לקנות ככה סתם, אלא באירועים משמעותיים כמו לידת ילד ראשון. טבעת דקה משובצת יהלומים כתוספת לטבעת נישואין או טבעת סוליטר (טבעת האירוסין), הפכה גם היא למתנה פופולארית מאוד בשנים האחרונות.

פורטל יהלומים - יהלומים ייחודיים בייופיים, הכנסו להתרשם ממגוון המוצרים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב