דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טבעות נישואין מעוצבות 

מאת    [ 10/03/2011 ]

מילים במאמר: 519   [ נצפה 3873 פעמים ]

זוג שהגיע למעמד בחירת טבעות נישואין, אמור היה כבר לסיים עם ההכנות המשמעותיות של החתונה, וכעת עליו לבצע בחירה חשובה נוספת בדרך לחופה. שוק החתונות בארץ, ושוק טבעות הנישואין בפרט, מגלגל מיליוני שקלים כל שנה, והמבחר העצום עשוי להיות מבלבל עבור הזוגות. כיצד בוחרים בטבעת המתאימה?

טבעות נישואין מעוצבות

כדי לצמצם את הבחירה בין אלפי סוגי טבעות, עליכם לגלות מהו טעמכם הכללי בטבעות. אין צורך שתדעו לתאר בדיוק את הטבעת המושלמת עבורכם, אבל מומלץ להחליט אם אתם מעדיפים טבעות פשוטות או טבעות נישואין מעוצבות. שוק הטבעות כולל טבעות נישואין מיוחדות לצד טבעות פשוטות וקלאסיות בסגנון של פעם, וההבדל נראה לעין וגם לכיס.

כדי להתרשם ממגוון טבעות ולגלות מה הסגנון שעשוי להתאים לכם, תוכלו לחפש מידע ברשת אודות סוגי טבעות נישואין  או לחילופין לעלעל במגזיני חתונות שבהם ניתן למצוא אינפורמציה כזו בשפע. במידה ויש לכם חברים שכבר נישאו, אפשר ואפילו רצוי לבחון את טבעות הנישואין שלהם כמקור השראה.

התאמת טבעות נישואין

טבעת נישואין צריכה להתאים לא רק לטעמו של האדם שעונד אותו, אלא גם לאורח חייו, ולכן ישנם כמה פקטורים נוספים שיש לקחת בחשבון, כמו עובי הטבעת והתאמתה לטבעת אירוסין. מומלץ לבחור טבעות המתאימות לטבעת האירוסין בסגנון ובעובי, כך שניתן יהיה לענוד אותן יחדיו כמקובל. בנוסף, יש לוודא כי הטבעת אינה דקה ופשוטה מדי מצד אחד, וגם לא עבה וגרוטסקית מדי מצד שני.

טבעות נישואין והמסורת היהודית

כדאי ומומלץ לרכוש טבעות נישואין מעוצבות, אך חשוב לזכור כי טבעות נישואין, לפי המסורת היהודית, צריכות להיות פשוטות, מעגליות ונטולות אבני חן ויהלומים. כדי להעניק ייחוד לטבעת ולהפוך אותה לשלכם תוך שמירה על המסורת, באפשרותכם להזמין חריטה בתוך הטבעת עם כיתוב מיוחד שחיברתם בעצמכם. חריטה כזו יכולה להעניק אופי לטבעת, גם אם זו נראית פשוטה למראה, ובכך להפוך אותה ליחידה במינה.

בחירת חנות תכשיטים מתאימה

טבעת נישואין, בין אם מדובר בטבעת מעוצבת או בטבעת פשוטה, לא כדאי לקנות אצל כל אחד. חשוב לוודא שהחנות שבה בחרתם היא בעלת מוניטין של איכות ושהיא מעניקה אחריות על תכשיטיה. מומלץ לא לבצע החלטה באופן רנדומלי, אלא לבדוק, לברר ולאסוף המלצות מהרשת או ממכרים.

במידה וראיתם אצל חבריכם טבעות נישואין שאהבתם, אל תהססו לשאול היכן נקנו, ואל תתביישו לעבור בכמה חנויות כדי להתרשם. בחירת חנות טובה תבטיח מגוון רחב של טבעות איכותיות ושירות של צוות מקצועי שידע להתאים את הטבעת המתאימה ביותר לטעמכם ולמסגרת התקציב שלכם..

טבעות נישואין – קניה לטווח ארוך

במעמד הקניה חשוב לזכור כי טבעת נישואין אמורה ללוות אתכם כל החיים, ולכן עליה להיות קלאסית ועל זמנית ככל הניתן. אתם עשויים לגלות כי אפילו בשוק טבעות האופנה קיימות מגמות אופנתיות וטרנדים מתחלפים, אך כדי להבטיח שתהיו שבעי רצון מבחירתכם כל ימי חייכם, עדיף לרכוש טבעת קלאסית ולהימנע מגימיקים מיותרים.

טבעות הנישואין הן תזכורת תמידית לאהבה ולמחויבות שלכם אחד כלפי השני, לכן כדאי לא לוותר ולחפש את העיצוב שיסמל בדיוק את מה שאתם מרגישים. אך מעבר לתפקיד הסימבולי, צריך לזכור את ההיבט הפרקטי. כדי שתוכלו לענוד אותן כל יום, כל היום, דאגו לבחור טבעות נישואין שהן לא רק יפות, אלא גם נוחות.

אתר טבעות אירוסין - טבעות אירוסין מעוצבות




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב