דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מדריך לשימוש נכון בקרמיקה 

מאת    [ 10/03/2011 ]

מילים במאמר: 411   [ נצפה 2000 פעמים ]

 

קורס חדש בנושא הבנייה והשיפוצים - לכל אחד שמעוניין לשפץ את ביתו באופן חסכוני ומקצועי. תוכלו ללמוד בקורס כיצד מומלץ להתנהג בזמן ציפוי קרמיקה , אריחי זכוכית, פורצלן, אבנים דקורטיביות, וחומרי ציפוי נוספים. הקורס מיועד, מומלץ ואידיאלי למהנדס אזרחי / בניין, לקבלנים, חברת בניה, מעצב אדריכל, העושים סטאז' בהנדסה אזרחית ואדריכלות, מפקחים, קבלני משנה, מנהלי עבודה, מנהלי פרויקט ולכל המקצועניים בתחום הבנייה המעוניינים להתעדכן בשיטות הבנייה. ובנוסף, עבור אלה שמתכוונים לבנות או לתקן את ביתם וזקוקים לקבל ידע נוסף.


ניתן לצפות בקורס בבית, עם כל הנוחות של המחשב שלכם. הקורס הוא בהיקף של יותר מ-40 שעות. הלימוד נעשה ע"י חוברות דיגיטליות מאוירות עם שיעורים אינטראקטיביים ללמידה יעילה. החומר הוא מאוד חינוכי והוא ינחה אתכם כיצד לחסוך בשיפוצים ובבניה שלכם עם המטרה שתהפכו להיות מקצוענים מוסמכים בציפויים.

מה היתרון של המדריך?  

המדריך בא ללמד אותכם צעד אחר צעד את כל שלבי התהליך של החיפוי הדקורטיביים הפנימיים והחיצוניים של הקרמיקה, אריחי קרמיקה, זכוכית, חרסינה, אבנים, פורצלן, ועוד. 

לא ניתן לסמוך ב- 100% על כל מקצועי. איכות ואמינות בעבודת השיפוצים והבנייה לא מוצאים בכל מקום אצל כל אחד. בקורס המדריך תוכלו ללמוד פרטים חשובים על תהליך החיפוי, ציפוי הקירות, חיפוי האבן, חיפוי הקירות פנימיים וחיצוניים, אריחי הקרמיקה, פורצלן אבנים, ובכן עוד הרבה מידע מ-א' עד ת' , פרטים מאוד חשובים שלא תמיד ידועים לכל איד מקצוע.

למי מדריך הקרמיקה מיועד?

אנשי מקצוע צוברים הרבה ניסיון בשטח, וכמעט לא באים במגע עם ידע ולימוד אקדמאי. לשם כך, בא המדריך לסייע ולתרום לכל אלו  שיוכלו להבין את המונחים הטכניים יותר לעומק.

אנשי מקצוע שזה עתה סיימו את לימודיהם באוניברסיטה , זיכרון של הלימודים מאוד הטרי אצלם וכך הידע הטכני שלהם הוא עצום, אך מצד שני, הידע המעשי בשטח הוא קטן וזה מובן מאליו . ע"י לימוד המדריך, בוגרים אלו יוכלו ללמוד טכניקות וטריקים מאוד שימושיים לעבודה בשטח. ולאחר מכן, יהיו מסוגלים להוביל ולנהל צוותים של אנשי מקצוע בתחום ללא חשש של טעויות ותקלות. ישנם הרבה מקרים של אנשים שניסו להתמודד לבד עם חיפוי קרמיקה בבית שלהם ונכשלו בשלב מסויים.

לאלו שלא רוכשים את המדריך מסיבה כלשהי, מומלץ מאוד להתייעץ בחנות ובסטודיו קרמיקה איפה שקונים את הציוד לשיפוץ הבית בקשר לחיפוי ולציפוי ובאלו דברים כדאי להזהר.. 

היוזמה של עריכת המדריך נבעה מכך שהחיפוש והביקוש אחרי אנשי מקצוע בשיפוץ הבית הולך וגדל בשנים האחרונות . וככל שיש יותר ביקוש, התחרות בין אנשי מקצוע הוא יותר גדול וכן בסופו של דבר, צרכנים בוחרים באיש מקצוע הכי איכותי.

 

סטודיו קרמיקה היא היצרנית הגדולה בישראל של אריחי קרמיקה. החברה מייצרת אריחים ומוצרים נוספים כמותג פרטי עבור חברות אחרות. את מוצרי החברה ניתן למצוא בסניפי הרשת וב-220 חנויות בישראל. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב