דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


SGI מכריזה על ArcFiniti - פתרון ארכוב נתונים אינטגרטיבי 

מאת    [ 10/03/2011 ]

מילים במאמר: 809   [ נצפה 2314 פעמים ]

 

SGI – מובילה במיחשוב  טכני, הכריזה על השקת פתרון ארכוב נתונים SGI ArcFinity, פתרון מבוסס-דיסק אינטגרטיבי במלואו, המיועד לפתרון בעיית הכמויות העצומות של נתונים לא-מובנים (unstrutured) מבוססי-קבצים.

מאיר פרידמן, מנהל SGI ישראל תורכיה ויוון, אומר כי השקה זאת, המתבצעת שנה אחת אחרי רכישת טכנולוגיית COPAN MAID ע"י SGI, מהווה את השדרוג השני של החברה לפלטפורמה, ומביאה לשוק ה- IT הכללי פתרון קל לפריסה הממנף כלים מובילים בתעשייה לניהול והגנה על אחדים ממאגרי הנתונים הגדולים בעולם.

 

פתרון הארכוב  ArcFiniti של SGI מספק גישת רשת עתירת ביצועים, המספקת בהשוואה לארכוב בטייפ יתרונות של ביצועים, נגישות ושלמות נתונים.

עם מינוף טכנולוגיית SGI להפחתה משמעותית של צריכת חשמל והבטחת שלמות נתונים, ArcFiniti יכול להגיע לתצורה של יותר מ- 1.4 פטה-בייט (PB) של אחסון בר-שימוש במארז (rack) יחיד.

כמות האחסון היא שוות-ערך לכ- 20 שנים של וידאו HD-TV, או 10 מיליארד תמונות בפייסבוק.

 

הצפיפות הגבוהה ביותר וצריכת חשמל נמוכה באופן דרמטי, באות לביטוי בחסכון של יותר מ- 95 אחוז בעלויות תפעול בהשוואה עם פתרונות אחרים מבוססי-דיסק. במקביל מספק ה- ArcFiniti למשתמשים נגישות רשת מיידית לנתוני ארכוב מוגנים.

מאיר פרידמן אומר כי היום אין כל פתרון ארכוב אחר עם ניצולת גבוהה יותר ותכונות "ירוקות" מאשר ה- ArcFiniti.

 

"היום יש בשוק מבול של נתונים. ארגונים מתמודדים עם 'פיצוץ' בכמויות של נתונים, במיוחד תוכן לא-מובנה שחייב להיות מנוהל ומוגן", אמרה שילה צ'יילדס, מנהלת מחקר בקבוצת אסטרטגיות וטכנולוגיות של גרטנר. "פתרונות ארכוב ייעודיים המספקים ניהול פשוט של נתונים מתיישנים, מספקים לארגונים הזדמנות לשלוט על הגידול בנתונים, אפילו כאשר ארגונים אלה נאבקים עם דרישות לעמידה בדרישות חוקיות (Compliance) ושימור נתונים, תוך שבעת ובעונה אחת הם מנסים לשפר פעילויות גיבוי ולצמצם עלויותיהן".

 

כפתרון משולב במלואו, משתמשים יכולים לגשת ל- ArcFiniti דרך חיבורי רשת עתירי ביצועים עבור תפוקה גבוהה לתוך מטמון (Cache) הדיסק הראשי שלו.

מטמון זה עבר וירטואליזציה עבור שכבת הארכוב, ומנוהל ברקע ע"י מנוע מדיניות ארכוב אוטומטי. כל הקבצים הנם תמיד במצב זמינות מקוונת למשתמשים, כאשר ה- ArcFiniti מבטיח כי תוכן ארכוב יהיה מוגן לשימור לטווח ארוך בשכבת האחסון בעלת יחס עלות/תועלת הטוב ביותר.

 

ArcFiniti תוכנן לא רק לאחסן נתונים מאורכבים, אלא גם להגן עליהם עבור שימוש לזמן ארוך מאוד. עם שימוש בתוכנה חדשנית לניטור יזום של תקינות החומרה ושלמות כל הנתונים, ArcFiniti מבטיח כי נתונים מאורכבים יהיו עדיין תקפים ונגישים למשך שנים רבות. במידה ו- ArcFiniti מזהה בעיות מכאניות, הוא מעביר נתונים באופן יזום ומאמת שלמות נתונים תוך התראה לאדמיניסטרטורים כי עליהם להחליף את החלק התקול.  זה מקטין באופן דרמטי את הצורך להוריד את המערבת עבור בנייה חוזרת יקרה של RAID בגלל שגיאות דיסק.

 

"ל- SGI יש היסטוריה ארוכה של ניהול אחדים מארכיוני הנתונים הגדולים ביותר והמורכבים ביותר בעולם עם טכנולוגיית האחסון שלנו", אומר מאיר פרידמן, מנכ"ל SGI ישראל, תורכיה ויוון. "עם ArcFiniti אנו מביאים יכולות אלה לשוק ה- IT הכללי, בפתרון אינטגרטיבי שהנו קל לשימוש. ע"י פתרון בעיה זאת עבור נתונים לא-מובנים מבוססי קבצים, אנו מביאים לשוק פתרון רב עוצמה לאחת מבעיות האחסון המרכזיות הניצבות בפני התעשייה כיום".

מומחיות זאת בניהול ארכיוני נתונים גדולים מאוד, גם זמינה ללקוחות דרך  Archive Analysis Service הזמין מגוף השירותים המקצועיים של SGI. שירות זה

 

מציע ניתוח עומק של תבניות שימוש בנתונים בתשתיות אחסון קיימות, ומזהה הזדמנויות עבור צמצום שימוש באחסון דיסק ראשי ובמדיית גיבוי. כך מצוידים מנהלי IT טוב יותר להבנת תחומים בהם נתונים לא פעילים גודשים מאגרי אחסון פעילים, ומקבלים המלצות לעזרה בתכנון עתידי.

ArcFiniti יהיה זמין בחמש תצורות מורכבות במפעל, החל מגודל 156 טרה-בייט עד 1.4 פטה-בייט של קיבולת ארכוב, לפני דחיסה.

 

הפתרון, המופעל ע"י סדרת מעבדי Intel Xeon 5600, תוכנן להזמנה ולפריסה קלה, ומתאים במיוחד לאספקת גישה קלה להורדת נתוני ארכיון מתשתיות Data center קיימות.

לפרטים נוספים: www.sgi/com/arefiniti




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב