דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ביטוח אומניות לחימה 

מאת    [ 10/03/2011 ]

מילים במאמר: 679   [ נצפה 5201 פעמים ]

בעבר תפקידן של האומנויות היה הישרדותי אך יכום בחלק באומנויות הלחימה מושם דגש על החן שבתנועות המתאמן, וחלקן מהוות ספורט תחרותי.

 

חלק מאומנויות הלחימה יונקות את שורשיהן במזרח הרחוק ומשולבות בדתות כדוגמת הבודהיזם ההינדואיזם ועוד.מטרותיה הן: לפתח את הגוף והנפש גם יחד, לשפר את הכושר הגופני, לפתח את הביטחון העצמי, להעלות את רמת הריכוז, להנחיל ערכים שונים תוך פיתוח היכולת ליישמם בכל תחומי החיים.

 

אומנויות לחימה מתאימה לכל הגילאים החל מילדים, בני נוער וכלה במבוגרים בגילאים שונים. לימוד אומנות לחימה בקרב ילדים, עוזר להם לשפר את ההערכה העצמית שלהם, מלמד משמעת עצמית, מנתב אגרסיות לאפיקים חיוביים ועוזר בהעלאת הביטחון העצמי אצל הילד.

 

לעומת זאת , לימודי אומנות לחימה עבור בני נוער ומבוגרים עוזרת בפיתוח הגמישות והסיבולת ושומרת על הכושר הגופני. האימונים מסייעים בחיזוק השרירים בגוף, ובשריפת קלוריות מוגברת.

בין סוגי אומנויות הלחימה נמנים הקארטה, קונג פו, ג'ודו, קרב מגע, סומו ועוד.

 

לימודי אומנויות לחימה מתבצעות כיום בצבאות השונים ובכל כח בטחוני או אבטחתי שיש בו סיכוי לאלימות הדורשות הגנה והתקפה.

 

במהלך לימודי אומנויות לחימה יכולים המאמן והמתאמן להיחשף לפציעות שונות, לכן, כדאי לרכוש ביטוח אחריות מקצועית.

 

ברכישת האחריות המקצועית נהנה המבוטח מכיסוי הוצאות הגנה משפטיות לתביעות שהוגשו נגד הרוכש עקב נזק שנגרם כתוצאה מרשלנות מקצועית של בעל העסק או של אחד מעובדיו, מהגנה מפני תביעות, המוגשות נגדו במהלך תקופת הביטוח, ומכיסוי ביטוחי רטרואקטיבי, במקרים בהם התרחש האירוע לפני מועד תחילת הפוליסה.

 

על הרוכש למלא טופס, במידה והוא רוכש את הביטוח תוך מילוי טפסים ידניים, אשר בו הוא מוסר פרטים אישיים על עצמו ועל יכולותיו ומוגבלויותיו, ולחתום על הצהרה שכל הפרטים שנמסרו תואמים את המציאות, הווה אומר, נכונים, מלאים ומדויקים, וחלה עליהם חובת שמירת הסודיות. כמו כן אין להעלים מידע העלול להטעות את חברת הביטוח כאשר היא שוקלת את ההצעה לרכישת הביטוח, על מנת לקבוע את גובה דמי הביטוח, ותנאים אחרים הקשורים לעריכת הביטוח.

 

ניתן גם לרכוש ביטוח אחריות מקצועית דרך אתרי האינטרנט של חברות הביטוח השונות, בהם מתבקש הרוכש למסור פרטים שונים כדוגמת כרטיס אשראי, ולסמן בתקנון על הצהרת הפרטים.

 

כל רוכש יכול לבחור לעצמו את הכיסוי הביטוחי וגבולות האחריות בהתאם לתנאי התשלום אותם הוא מעוניין לבצע. השתתפות עצמית נדרשת מהרוכש, וכן תשלום פרמיה, שכדאי שיהיה נמוך ככל האפשר. רוב חברות הביטוח מאפשרות מעבר מחברה אחת לשנייה תוך שמירה על רציפות ביטוחית והמשכיות מלאה של התנאים, אותה קיבל הרוכש בחברה שעזב.

 

ביטוח אחריות מקצועית ברוב המקרים נערך על בסיס הגשת תביעה. זאת אומרת הכיסוי ניתן לאחריות בשל תביעה שמוגשת נגד המבוטח. הביטוח לא מכסה תביעה בגין אירוע שהתרחש בתקופת הביטוח, אם תביעה כזו הוגשה לאחר תום תקופת הביטוח. ביטוח מעין זה יש הממליצים לחדש אותו מדי שנה.

חברת הביטוח תוחמת את תקופת קרות המקרה, במרבית המקרים, לתקופת הביטוח או לתקופה רטרואקטיבית.

 

כאשר רוכש הביטוח מפסיק את פעילותו, הוא חשוף עדיין לתביעה שתוגש נגדו בשל אירוע שקרה בזמן פעילותו, לכן יש הרוכשים כיסוי להפסקת פעילות, אשר נותן פיתרון ביטוחי לתביעות, על מיקרים שקרו לפני הפסקת הפעילות המקצועית.

אורן גרסון - סוכן ומשווק ביטוח מקצועי למאמנים בענפי הספורט השונים. מתמחה בביטוח אחריות מקצועית ופוליסת צד שלישי למאמנים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב