דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מאמן כושר אישי לקראת החתונה 

מאת    [ 09/03/2011 ]

מילים במאמר: 322   [ נצפה 2917 פעמים ]

מקובל וידוע כי לקראת חתונה, בני הזוג נערכים בתחומים רבים כגון לימוד ריקודים סלוניים, פיתוח קול, דיאטה ועוד. אחד התחומים הפופולאריים בשנים האחרונות בעת הכנות לחופה, הוא סיוע בתחום ההפחתה במשקל והשמירה על הכושר הגופני באמצעות מאמן כושר אישי. מסתבר שלא כל כך קל להיכנס לכושר, לשנות את התזונה ולעשות זאת בהצלחה באחת התקופות האינטנסיביות בחיים - החודשים שלפני חתונה.

למה לא לבד

אחת הסיבות העיקריות שמומלץ לערוך את השינוי המהותי הזה בעזרתו של מאמן כושר אישי היא כיוון ששינוי גופני, ספורטיבי ותזונתי אשר נעשה באופן עצמאי ולא מבוקר, יכול לגרום נזק בתחומים מהותיים כגון קצב חילוף החומרים בגוף, העלאת אחוזי השומן בגוף ואפילו מעלה את הסיכוי להיפצע בשל שינוי זה. לא כדאי לקחת סיכונים מיותרים בתקופה שטרם החתונה.

חשוב להסכים יחדיו על המטרות החשובות עם מאמן כושר אישי לפני החתונה. המטרה העיקרית בדרך כלל הינה הפחתה במשקל ונוספות לה מטרות משנה לא פחות חשובות כגון חיזוק השרירים, העלאת מסת השרירים (בעיקר אצל החתן), שיפור היציבה של הגוף, תזונה נכונה ועוד. אגב, לעיתים חלק מהמתאמנים מעדיפים לשמר את מסגרת האימונים גם לאחר החתונה, לכן כדאי לשמור על פרספקטיבה רחבה ולא רק למטרת החתונה.

הסיוע של מאמן כושר אישי

מאמן כושר אישי יכול לסייע בתקופה של שלושה חודשים לפני החתונה במספר דרכים: פעילות גופנית אירובית וגם אנאירובית,  אך בעיקר יכול מאמן כושר אישי לסייע לשמור על מידה אחידה ונכונה של אינטנסיביות האימונים. המאמן גם ידאג לשים לב שלא מבצעים תרגילים חדשים או כאלו שיכולים להיגמר בפציעה, שממש לא מומלצת לפני החתונה.

סיוע בתזונה נכונה

לא פשוט לרדת במשקל בתקופת זמן קצרה ודרושה לכך עזרה מקצועית. מאמן כושר אישי יכול לסייע לעבור את התהליך הזה עם הרבה פחות לחץ, והרבה יותר מוכנות והכלה נפשית של הסיטואציה. הלחץ בו שרויים בני הזוג לפני החתונה אינו לחץ יום יומי רגיל, והסיכוי להצליח לעשות דיאטה או מהלך מסוים של הפחתה במשקל באופן עצמאי, יכול להיות קשה.

 

נועם שימלר הוא מאמן כושר אישי המתמחה באימון כושר אישי וקבוצתי

 

בן 30, מאמן כושר אישי המתמחה באימון אישי אחד על אחד ובאימון קבוצתי הדוגל בראייה הוליסטית על גוף האדם ומאמין כי שיטת האימון של הגוף כולו כמערכת אחת (Total Body Workout) זהו המפתח לשיפור כל מרכיבי הכושר הגופני: קואורדניציה, יציבה , כח מתפרץ, סבולת לב ריאה, זריזות, מהירות וגמישות, אלמנטים המובילים לחיזוק שרירי הליבה ולחיטוב הגוף. מוסמך על ידי מכון וינגייט, בעל תעודת התמחות באימון אישי מטעם אוניברסיטת ת"א ,בעל תעודת הסמכה של אימון אישי וקבוצתי מטעם TRX FitnessAnywhere העולמית ובעל תעודת התמחות באימון פונקציונלי מטעם Perform Better האמריקנית. אוהב להישאר עם האצבע על דופק עולם הכושר ולהתעדכן בטרנדים, השיטות והאביזרים האחרונים בתחום. האני מאמין של : " הגבולות הם מושג תיאורתי בלבד!" http://www.personal-trainer.co.il/




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב