דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אולם אירועים במרכז - אטרקציות 

מאת    [ 09/03/2011 ]

מילים במאמר: 366   [ נצפה 2639 פעמים ]

בעבר כשאולמות אירועים רצו למשוך קהל לקוחות אל פתחם, הם היו נוהגים לפרסם אטרקציות מיוחדות ומגוונות כגון מזרקת מים, תקליטן  או תאורה מעוצבת. זמנים השתנו ואיתם גם האופנות, וכיום ניתן למצוא שוק אדיר, בעיקר במרכז הארץ, של אטרקציות מופלאות, המסעירות את הדמיון של כל בעל אולם אירועים במרכז הארץ ושל בעל השמחה עצמו.

החוויה

כאשר אנו, כאורחים של אירוע וגם כמארגנים, חושבים על האירוע אנו קודם כל נתמקד בחוויה. הלא אירועים זו אטרקציה בפני עצמה, השוברת את שגרת יומנו ומאפשרת לנו רגיעה והנאה צרופה. אם האירוע יהיה מיוחד מאוד ויהיו בו אטרקציות ייחודיות וחדשניות, תגבר החווייה שלנו כאורחים מהאירוע עצמו. כך שהמשוואה היא פשוטה ביותר- אירוע רווי אטרקציות מרגשות שווה חוויה בלתי נשכחת לכולם. אולם אירועים במרכז יכול להיות תשובה ניצחת לשאלת האטרקציות מאחר ולרוב אולמות אלו מציעים שפע רב של אטרקציות מגוונות ומשעשעות.

אטרקציות באירוע - אז ועכשיו

עולם האטרקציות הקיימות באולמות האירועים הלך והתפתח לאורך השנים, כאשר בשנים האחרונות ניתן לראות קפיצה רצינית. אם בעבר המרחב של אולם אירועים במרכז היווה את האטרקציה, הרי שכיום ניתן למצוא באירועים אטרקציות כגון: בר ממתקים לילדים, עיצוב בלונים בצורות שונות, בר אקטיבי, עמדות צילום קבוצתיות המפאשרות תמונה בזמן אמת, עמדת ברכות דיגיטליות לבעלי השמחה, עמדות גימיקים זוהרים ליד רחבת הריקודים, מעגלי מתופפים ולהקות ייחודיות, תמונות מגנטים בזמן אמת, זיקוקים ופירוטכניקה, ואפילו אפשרות של צייר קריקטורות שיצייר את פני האורחים כדמויות קריקטורה על גבי חולצות ודפים, תוך שהציור משודר במסך ענק באולם האירועים.

כמה זה עולה לנו

מחירי האטרקציות שונים ומגוונים ממש כמו האטרקציות עצמן. להקות שונות או מעגל מתופפים לדוגמא ינועו סביב 1000 דולר, בעוד הקרנת סרטי אנימציה על מסכים ממוחשבים, בהם גיבורי העלילה הם הזוג המאושר, עשויים להגיע להרבה יותר. כמובן שישנן גם אטרקציות פשוטות וזולות יותר כמו עיצוב בלונים שיעלה כמה מאות שקלים בודדים. יש הבדל מחירים בין אטרקציות של אולם אירועים במרכז לבין אטרקציות המתרחשות באולמות אירועים בפריפריה, פרט שכדאי לקחת בחשבון כאשר בוחרים את סוג האטרקציות והאולם

בין עיר לעיר במרכז השוקק, ישנו כפר קטן שנולד לפני כ-47 שנים. זהו סיפור מרגש בן 5 דורות של מתיישבים,על משפחת עולים צעירה, שהתיישבה בתוךפנינה קסומה והקימה חוות סוסים ומסעדה מפוארת, שברבות השנים אירחה את הברנז`ה התל- אביבית. עם השנים, הילדים והנכדים, החווה שינתה פניה ל-גן אירועים יוקרתי - "קאסה דל סול".גן ו- אולם אירועים הטבול באוירה כפרית והיסטוריה לתפארת. בואו לבקר אותנו... גן אירועים קאסה דל סול




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב