דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אולם אירועים- הקייטרינג 

מאת    [ 09/03/2011 ]

מילים במאמר: 386   [ נצפה 1970 פעמים ]

כל מי שערך בעברו אירוע גדול ובמיוחד חתונה יודע היטב, שהפקת האירוע דורשת המון אנרגיה, הוצאת כספים רבים ובעיקר כאב ראש לא קטן בבחירת מקום לאירוע האם יהיה זה גן אירועים או אולם אירועים, וכמובן לדאוג למוסיקה, לאוכל, לעיצוב ולפרטים רבים נוספים.  לפניכם כמה עצות כיצד לרכז את המאמצים במציאת קייטרינג מתאים לאולם האירועים בו מעוניינים לערוך את האירוע.

בחירת הקייטרינג

חברות קייטרינג רבות ושונות מציעות מגוון רחב וכמעט בלתי נגמר של אפשרויות בתחום הקולינארי- ארוחות בשריות, חלביות, צמחוניות, טבעוניות, קייטרינג שמגיש מנות פתיחה ומנות ביניים, בופה פתוח ועוד המון אפשרויות מעניינות שעשויות להתאים לכל אירוע. על מנת להקל את הבחירה חשוב למקד את הצרכים. האם הארוחה הינה צמחונית, בשרית, האם ההגשה הינה עצמית או על ידי מלצרים וכו'. חשוב לבצע הערכה זו אל מול התקציב העומד לרשות האירוע כולו.

כדאי לבדוק האם המקומות בהם מעוניינים לערוך את האירוע יכולים לענות על הצרכים במסגרת התקציב הקיים. הקייטרינג צריך להיות איכותי וטעים, חשוב שאנשים ירגישו "בבית" ולא תהיה להם תחושת זרות וקור, שברוב המקרים פוגעת בעיקר בחווית האורחים.

מה הקייטרינג יכול לעשות בשבילך

מגוון האפשרויות לקייטרינג באולם אירועים הוא אדיר- החל ממנות פתיחה "מסתובבות" בין האורחים או דוכני מנות ראשונות, דרך מנות ראשונות ועיקריות המוגשות לשולחן או לחילופין במסגרת מזנונים, זו שיטת ההגשה העצמית עם מבחר מטעמים, קינוחים בוערים מארצות רחוקות ועוד סדין רחב של אפשרויות.

אולם אירועים עם או בלי קייטרינג?

אכן האפשרויות לבחירת קייטרינג הן רבות מאוד, וכאן עולה השאלה של הזוג המאושר- האם להשתמש בשירותי הקייטרינג שמציע אולם האירועים או להזמין ספק חיצוני. אם רוצים "ראש שקט" וכתובת אחת לפניות, כנראה ניתן לבחור להיעזר בשירותי הקייטרינג של האולם. אם רוצים לקבוע את המדיניות והסטנדרטים של ההגשה והתפריט, מומלץ להזמין ספק קייטרינג חיצוני.

אוכלים ונהנים

חברות קייטרינג רבות מציעות התאמת הרצונות של הלקוחות אל התפריטים המשולבים ואל סגנון הקייטרינג. כך, ההנאה כפולה גם אולם אירועים שתוחם את האירוע ויוצר אווירת אחדות והתרגשות, וגם אוכל מעולה המותאם לקוח ומייצר אווירה שמחה ונעימה לכולם.

בין עיר לעיר במרכז השוקק, ישנו כפר קטן שנולד לפני כ-47 שנים. זהו סיפור מרגש בן 5 דורות של מתיישבים,על משפחת עולים צעירה, שהתיישבה בתוךפנינה קסומה והקימה חוות סוסים ומסעדה מפוארת, שברבות השנים אירחה את הברנז`ה התל- אביבית. עם השנים, הילדים והנכדים, החווה שינתה פניה ל-גן אירועים יוקרתי - "קאסה דל סול".גן ו- אולם אירועים הטבול באוירה כפרית והיסטוריה לתפארת. בואו לבקר אותנו... גן אירועים קאסה דל סול




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב