דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שירותי הובלה וירטואליים - כיצד בוחרים מוביל דרך האינטרנט? 

מאת    [ 09/03/2011 ]

מילים במאמר: 422   [ נצפה 1638 פעמים ]

סביר להניח שכל אחד מאתנו נזדקק לשירותי הובלה בשלב זה או אחר בחיים. בין אם מדובר בהובלת דירה או הובלת משרדים - פעם היינו ניגשים לעמדת הטלפון (הצהוב של בזק עם החייגן המסתובב...) פותחים מדריך בעלי מקצוע מודפס ומחפשים. מי שהיה צולח את האות א' על שלל גווניו ורבדיו (א.א. שירותי הובלה, א.א.א. שירותי הובלה וכו...) היה מוצא עצמו מבולבל ומוטרד לכל הפחות מהיכולת הדלה למצוא מוביל ראוי דרך הדף הכתוב.

על פניו, בעידן האינטרנט התהליך פשוט וידידותי הרבה יותר. מקישים מילת חיפוש מסוימת כמו: שירותי הובלה, העברת דירה, או הובלת משרדים ומקבלים מגוון רחב של תוצאות. רק להקליק ולמצוא. האמנם? לא בהכרח. המרחב האינטרנטי מאפשר לכל אחד להציג את עצמו כבעל מקצוע מוסמך ומנוסה, אך אל כל הנוצץ זהב ולא כל אתר אינטרנט מושקע מעיד בהכרח על איכות בעליו.

אז איך בכל זאת ניתן למצוא שירותי הובלה איכותיים דרך האינטרנט?

הנה כמה כלים לשירותכם:

בדקו את המיקום הגיאוגרפי של המוביל וודאו כי הוא מציע שירותי הובלה באזורכם. שימו לב שמובילים מאזורים מרוחקים אולי יצהירו כי הם עושים הובלות באזור שלכם אבל ככל הנראה המחיר שלהם יהיה יקר יותר.

העריכו את איכות האתר הן מבחינת נראות, מבחינת איכות התכנים ומבחינת השירותים שהאתר מציע לכם. ישנם אתרים שיציעו לכם מערכת לחישוב עלויות הובלה או שירות הזמנת שירותי הובלה און - ליין ואפילו שירות למציאת מוביל על פי המלצות. בחלק גדול מהמקרים, תגלו כי מובילים מהסוג הזה, יהיו מקצועיים יותר מאחרים.

בדקו את פרטי הקשר באתר. ודאו שיש כתובת למשרדים וטלפון קווי. מוביל שמספק רק את הטלפון הנייד שלו כאמצעי קשר, צריך להדליק אצלכם נורה אדומה. כמו כן ודאו כי הכתובת המצוינת באתר אכן רשומה במדריך מפות תקני.

הרימו טלפון ודברו עם המוביל. בקשו לקבל הצעת מחיר להובלת דירה או הובלת משרדים. בקשו ממנו להגיע באופן פיזי כדי להעריך את עלות ההובלה. אם הוא אינו מוכן להגיע ולהראות את פניו, חפשו לכם שירותי הובלה אחרים.

חפשו המלצות. אחד היתרונות הבולטים ביותר של האינטרנט הוא היכולת לחפש פידבקים חיוביים ושליליים אודות אנשים. חיפוש זריז על שירותי הובלה מסוימים עשויים להוביל אתכם לרשימה ארוכה של חוות דעת (ובמקרים חריגים יותר גם כתבי תביעה ופסקי דין) אודותיו.

ודאו כי כל הסיכומים וההצעות שקיבלתם מוגשים לכם בכתב. אל תסתפקו בהצעת מחיר טלפונית ואל תעבירו את פרטי כרטיס האשראי שלכם (לא בטלפון ולא דרך אתרי אינטרנט) בטרם קיבלתם לידכם מסמך חתום המפרט את כל תנאי העסקה.

לסיכום: האינטרנט הוא כלי נהדר לבחירת שירותי הובלה, אך יש לעשות בו שימוש מושכל ולא להתפתות לעסקאות וירטואליות שאינן מחזיקות מים. אלה לבטח גם לא יחזיקו את הרכוש שלכם בעת ההובלה...

חוני אילון


הובלת דירות


הובלת משרדים


אריזות קרטון




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב