דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לחגוג כמו שצריך 

מאת    [ 09/03/2011 ]

מילים במאמר: 608   [ נצפה 1890 פעמים ]

היום הגדול מתקרב? איפה עדיף לעשות זאת? כאן אפשר להבין טוב יותר את כלל הסודות החשובים בתחום חתונות מדהימות... בוא לעשות היכרות עם עולם האירועים השונים: גני ארועים, ארגון חתונות ושירות בר!

כבר יש לכם מקום לחתונה?

העניין החשוב ביותר בכל ארוע, הוא המקום בו יתקיים הארוע. אפשרי שזה יהיה אולם ארועים, ואפשרי שזה יהיה ביער קסום. רק בתום החלטת המקום בו תחגגו את החתונה, יהיה אפשרי להחליט סופית על תאריך, אופי האירוע ולבחור את הפרטים הפעוטים שיסייעו להפוך את יום החתונה לחוויה חלומית. לא הגיע הזמן לערוך את הארוע?

אז כיצד מבצעים בחירה של אולם אירועים? לא מוצאים אירוע בטבע?

מרבית הזוגות שמתחתנים עשויים להתלבט חודשים ארוכים טרם מצליחים להכריע, ואפשר להבין אותם. אולמות נבדלים האחד מן השני בדברים רבים; תכולת האורחים שאפשר להכניס, התאורה, צורת ההגשה והכי חשוב - המיקום בישראל. חייבים להחליט מראש איזה ארוע תמיד שאפתם לערוך, זה יעזור לכם בחיפוש אחר אולם האירועים הרומנטי ביותר…

כשמגיעים לאולם ארועים על מנת לבחון מקרוב, שימו לב לפרטים אלה: האם האזור נראה בכלל סטרילי ונק? האם המקום יתאים לכמות המוזמנים? כמה בערך עובדים יעבדו באירוע? איש אינו מעריך אוכל שפג תוקפו או מקום עם רמת שירותיות נמוכה... בשביל למנוע פאשלות בזמן ערב הארוע, ודאו שאתם מביעים בקול את הספקות והשאלות שלכם!

בבחירה הזאת אסור לטעות!

את היום הגדול תערכו רק פעם אחת בחיים (זו לפחות השאיפה...), בגלל הסיבה הזאת פה זה לא מקום לטעויות. איך עושים את זה בקלות? הכי חשוב זה לא להתפשר על הדברים החשובים לכם! במילים אחרות, אם תמיד חלמתם על אולם ארועים עם יונים חיות, אתם זכאים לקבל בדיוק מה שרציתם…

מה עושים אחרי שמוצאים מקום?

אם סוף סוף יש ברשותכם מקום לחתונה - ניתן לשקול ברצינות את הדברים הקטנים. למשל, סוג של סידור פרחים מקצועי... אם עוד לא ידעתם על קיום התחום, אז שתדעו לכם שזו אומנות לכל דבר. בעזרת אנשי מקצוע המתמחים בעיצוב ונוי, ניתן בקלות לדאוג לכך שהאירוע הזה יהיה יפהפה ויחודי. על ידי שימוש בכיסאות מעוצבים, למשל, באפשרותכם לשפר את את מקום החתונה. האורחים שלכם שיבואו לארוע יחושו מהשנייה הראשונה שזה בעצם אירוע בלתי נשכח והם יבלו כפי שכנראה עוד לא יצא להם מעולם בחייהם... לא תרצו בכך?

אחרי שסימתם לתכנן את העיצוב, אתם יכולים לחשוב על פרטים קטנטנים…

למרביתנו יצא אי פעם לבוא לחתונה של קרובי משפחה. אירועים אלה הם לרוב נראים מאוד דומים - מזון חשוד, "בירה" וגימיקים מיושנים. בכדי לעשות ארוע ברמה אחרת, ישנו צורך בקמצוץ השקעה של משאבים וחדשנות. כך בטוח ימשיכו לרכל על האירוע שלכם גם עוד שנים רבות מעכשיו... עדיין אין לכם אירועים קטנים?

איזה אוכל מגישים?

עבור אנשים הדבר המעניין היחיד הוא האוכל במסיבה. בחירת שירות הקיטרינג יש לה השפעה על שביעות הרצון מהארוע שלכם, מסיבה זו לא כדאי להתפשר בהחלטה הזאת. אז באמת מומלץ לבחור אך ורק בקיטרינג משובח ומנות בגודל סביר. אין אדם שבאמת רוצה לצרוך אוכל זול ומקולקל או דווקא כזה שמונח על צלחות מיניאטוריות. שווה מאוד להוציא כמה גרושים בשביל שהאוכל שהאורחים יקבלו יהיה משובח וכמובן ממלא!

מה לגבי חתונות קטנות? תקליטנים עוד לא בחרתם?

אחרי שהאבסתם את המוזמנים, רצוי גם לשמח אותם, וקיימות המון דרכים להשגת מטרה זו. אז במה מתחילים? אין אופציה לחשוב על חגיגה משובחת מבלי בכלל לציין מוסיקה. לא חושבים להזמין דיגיי? עם אחד כזה ניתן להקפיץ ולשמח את כל המוזמנים במשך הלילה... אתם רק צריכים להיסגר על סוג מוזיקה שאתם נהנים לשמוע, ואת שאר העבודה התקליטן יעשה בשבילכם.

באמצעות כל האינפורמציה שכאן, תכנון וארגון ארוע יהיה ממש קל... לעצות ועוד שפע של מידע - אתם מוזמנים להיכנס לאתר http://www.skyearth.co.il/. הפיקו מזה את המיטב!



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב