דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לפי מה בוחרים גן אירועים? 

מאת    [ 09/03/2011 ]

מילים במאמר: 600   [ נצפה 1728 פעמים ]

יש לכם כבר תאריך? מה חשוב שיהיה בכל חתונה? זה הזמן לקרוא על כל הסודות החשובים באמת על חתונות גדולות... בואו להכיר את התחום של האירועים השונים: אולם אירועים, הפקת אירועים ושירות בר!

כבר יש מקום לחגוג בו?

העניין החשוב ביותר שצריך להדאיג אתכם, הוא כמובן גן הארועים בו תחגגו. ייתכן וזה יהיה אולם ארועים, וזה גם יכול להיות ביער. רק לאחר בחירת המקום בו תחגגו את הארוע, יהיה אפשרי לחשוב על מועד הארוע, סגנון החתונה ולבסוף לבחור את הפרטים הזעירים שיהפכו את האירוע לחוויה חלומית. למה לא לארגן את החתונה שלכם?

לפי מה בוחרים גן אירועים? מחפשים בדחיפות עיצוב אירועים?

מרבית הזוגות שמתחתנים מתחבטים לא מעט זמן לפני שהם מצליחים להחליט, וזה הגיוני. אולמות נבדלים האחד מן השני בהיבטים רבים; תכולת המוזמנים שאפשר להכניס, מערכת הסאונד, צורת הגשת האוכל ולבסוף המיקום הגיאוגרפי בישראל. רצוי מאוד לקבוע מראש איזה ארוע הייתם רוצים לערוך, זה יקל עליכם כאשר תחפשו את אולם האירועים המושלם…

כאשר מגיעים לאולם ארועים כי אתם רוצים לראות את המקום, יש לשים לב לפרטים אלה: המקום מספיק מצוחצח ונקי? זה מספיק לכל המוזמנים? כמה מלצרים באמת עובדים במקום? איש לא אוהב מקום מטונף או, למשל, מקום עם רמת שירותיות נמוכה... במטרה למנוע פאשלות במהלך האירוע, חובה לשים לב שאתם מקבלים מענה לשאלות שעולות בראשכם!

לא תרצו אירוע מושלם?

את היום הגדול תארגנו פעם בחיים (אנו מקווים...), בגלל הסיבה הזאת כאן אין טעויות נסלחות. איך מתכננים את זה בקלות? הכי חשוב זה לא להתפשר על דברים חשובים! רוצה לומר, בהנחה ואתם רוצים גן אירועים יוקרתי, אז אתם צריכים להגשים את החלום…

מרגישים מוכנים?

בהנחה וכבר השגתם אולם חתונות - באפשרותכם לשקול לעומק את הדברים האחרים. זה יכול להיות, לדוגמא, עיצוב חתונות... אם איכשהו עוד לא שמעתם שקיים כזה דבר, אז שתדעו לכם שזו אומנות של ממש. בעזרת אנשי מקצוע המבינים בתחום העיצוב ואסתטיקה, ניתן בלי בעיה לדאוג לכך שהארוע שתחגגו יהיה מרהיב ואוריגינלי. בעזרת שימוש בכיסאות מעוצבים, רק דוגמא קטנה, באפשרותכם לשדרג בדקה את כל הסביבה. המוזמנים שיבואו למסיבה ירגישו מההתחלה שהם בארוע בלתי נשכח ויחגגו באופן שלא יצא להם עד אז... אולי זו תהיה החתונה שלכם!

אם כבר גמרתם לעצב ולקשט, באפשרותכם לחשוב על פרטים נוספים…

למרבית האנשים כנראה יצא מתישהו בחייהם לרקוד בארוע כלשהו. הארועים האלה נראים לרוב אותו הדבר בדיוק - אוכל בצקי, בירה זולה ואפקטים זולים. אם השאיפה היא לתכנן ארוע שונה לגמרי, ישנו צורך בקמצוץ תכנון מוקדם ואפילו יצירתיות. כך בטוח ימשיכו לספר על החתונה שלכם גם חודשים אחרי... מתים למצוא עיצוב חתונות?

הכל מתחיל עם אוכל!

בשביל אנשים רבים החלק המעניין ביותר הוא הקייטרינג. ההחלטה על סוג הקיטרינג היא בעלת השפעה רבה על שביעות הרצון מהאירוע שלכם, בדיוק בגלל זה בכלל לא כדאי להקל ראש או להתפשר כאן. אז השתדלו ללכת על קייטרינג איכותי ומבחר מנות בגודל סביר. אין אדם שבאמת מעוניין לצרוך אוכל שמנוני או, למשל, אחד שמגיע בצלחות זערוריות. תמיד משתלם להשקיע כמה שקלים בשביל שהאוכל שיוגש הוא טעים וכמובן ממלא!

מה לגבי עיצוב אווירה? מוסיקה כבר הצלחתם לבחור?

רק אחרי שהלעטתם את כלל המוזמנים, מומלץ לספק להם בידור, ויש המון שיטות לעשות זאת. ראשית כל, לא באמת ניתן לחשוב על מסיבה טובה מבלי בכלל לדבר על תקליטנים. למה לא לבחור איש סאונד מקצועי? עם אחד כזה תוכלו להקפיץ ולהרקיד את האורחים במשך כל הלילה... כל מה שאתם צריכים הוא להחליט על סגנון מוזיקה מועדף, ואת השאר יבצעו בשבילכם.

בעזרת האינפורמציה שכאן, תכנון והרמת חתונה מקורית מעולם לא היה קל יותר... לטיפים ואינפורמציה חשובה - תלחצו על הלינק הבא http://www.floresta-design.co.il/. מזל טוב!



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב