דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ריצוף שיש - הנה אנחנו הופכים את הבית ליוקרתי 

מאת    [ 09/03/2011 ]

מילים במאמר: 430   [ נצפה 4823 פעמים ]

 

אם יש משהו שיכול להפוך את מראה הבית שלכם ליוקרתי הוא ריצוף שיש. ריצוף שי הוא בעצם פריסת רצפות שיש על הרצפה בביתכם. הריצוף הופך את הבית ליוקרתי מכיוון שאבן השיש היא בעלת מראה מבריק ונקי ובעלת גוונים משתנים. השי מאז ומעולם שידרה יופי כוח וחוזק.

חיפוי שיש או ריצוף שיש קיימים בגוונים רבים ולא משנה באיזה גוון נבחר השיש אף פעם לא יסיחו את תשומת הלב מהעיצוב של הבית ורק ייצור תחושת חמימות ורוך.

למה רבים כל כך בוחרים בריצוף שיש?

השיש הוא אסתטי ואלגנטי ויחד עם זאת נותן תחושת חמימות, ניתן להתאים אותו בקלות לסוגי עיצובים שונים של הבית. השיש נראה תמיד נקי. אבן השיש היא אמנם עדינה אך יחד עם זאת היא איכותית וגם במקרים של נזק בשיש ניתן בקלות לבצע ליטוש ולהחזיר את המצב לקדמותו.

כיצד בוחרים ריצוף שיש?

אם הדירה חדשה כל שתצטרכו לעשות הוא לבחור שיש למטרת הריצוף ולהזמין את הרצף או פועלי הבניין למטרת הריצוף. במקרים בהם אתם כבר גרים בדירה או שרכשתם דירה מיד שנייה ואתם מעוניינים לשנות את הריצוף לריצוף שיש יש לפנות את הדירה ולהזמין רצף, הרצף ברוב המקרים ירצף על הרצפה הקיימת, מה שיגרום לרצפה שלכם להיות מעט יותר גבוהה. בהתאם לזאת יש צורך לשנות מעט את הבית, כמו קיצור הדלתות על מנת שלא ישרטו את השיש. לאחר ריצוף שיש הבית יקבל מראה שונה לחלוטין.

מחירי ריצוף שיש משתנים בהתאם לאיכות השיש (איכות גבוהה או סטנדרטית), הצבע והעובי של השיש. המחירים נעים בין 100 ש"ח עבור מטר מרובע ויכולים להגיע ל- 1,200 ש"ח ויותר עבור מטר מרובע לשיש איכותי ועבה.

כיצד נשמור על ריצוף השיש?

כאשר מנקים שיש אין להשתמש בחומרי ניקוי רגילים בהם יש לפעמים חומרים חומציים חזקים, חומרי הניקוי צריכים להיות עדינים ונטולי חומציות. החומציות יכולה להרוס את השכבה העליונה לפגיעות ולשריטות. במקרים בהם נשפך על רצפת השיש : תה, יין, בירה, מיץ הדר או חומר חומצתי אחר ערבבו מי חמצן עם טיפות אמוניה, שפשפו בעדינות את הרצפה עם מטלית ועם הנוזל שהכנתם. במקרים שנשפך חומר שמוני כמו שמן בישול מספיק לנקות עם סבון ומים. אל תניחו כוסות או מיכלים עם נוזל על השיש מפני שרצפת שיש סופגת כמעט את כל נוזלים כי יש לה מרקם נקבובי.

בזמן שטיפת ריצוף שיש יש להשתמש במים פושרים ולא להשתמש במים חמים. בזמן ניקיון הרצפה אל תשפשפו אותה עם סקוץ' או סחבה גסה, השתמשו במטלית או מגבת וייבשו אותה מיד לאחר מכן. דאגו לטאטא את הרצפה בכל יום או יומיים, הלכלוך והאבק יכולים להפוך לכתמים על הריצוף. כאשר ריצוף השיש מתחיל לאבד מהברק שלו ניתן לקנות חומר הברקה מיוחד ולהשתמש בחומרי ניקוי מיוחדים לשיש המיועדים גם להברקה.

 

המאמר מוגש על ידי אינדקס שיש, האינדקס הגדול והמעודכן של חברות שיש / חנויות שיש בישראל. האינדקס מכיל גם מאמרים, פינת שאלות ותשובות, פינת חדשות ואפשרות ליצירת קשר ישיר עם החנויות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב