דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ערכת קפה - כי היום לא מספיק להגיש קפה בפינג'אן 

מאת    [ 09/03/2011 ]

מילים במאמר: 417   [ נצפה 3558 פעמים ]

גם אתם מאלו שצריכים קפה על הבוקר (ועוד מספר פעמים ביום)? לא יכולים להתחיל את היום בלעדיו ולא משנה היכן אתם מתעוררים? אתם לא לבד לא סתם קפה הוא אחד המשקאות הפופולאריים ביותר בתקופה זו. הקפה מעורר אותנו וממריץ אותנו לעוד יום חדש ושמח.

כל אחד שותה את הקפה שלו מעט אחרת, חם פושר, קר, עם הרבה או קצת חלב או בלי חלב כלל. לכן, המציאו ערכת קפה שאיתה כל מטייל או כל אחד שלא נמצא בבית יכול להכין לעצמו את הקפה שהוא אוהב בכל מקום.

למי מיועדת ערכת קפה?

לכולנו, כל מי שאוהב קפה ורוצה אותו בכל מקום, עם המשפחה או החברים בטיול, ברכב, במסלולים ארוכים או קצרים. רבה בעלי מקצוע כמו נהגי אוטובוס ונהגי משאיות שנמצאים זמן ממשוך מחוץ לביתם לוקחים עימם ערכת קפה לעבודה.

מה כוללת ערכת קפה?

כאשר אומרים לרובנו את צמד המילים ערכת קפה מיד עולה לנו תמונה של גזיה. נכון, ברוב ערכות הקפה ישנה גזיה קטנטנה על מנת שנוכל להרתיח את המים. אך ערכות קפה כוללות הרבה יותר מגזיה, ערכות קפה מכילות מסננת לקפה שחור, סט כוסות וצלוחיות, כפיות ארוכות, צנצנות לתבליני קפה, כלי לחלב, כלי לעוגיות ועוד. ערכות קפה מגיעות במארז בו יש מקום יציב וקבוע לכל כלי וכלי בערכה.

בעזרת ערכת קפה ניתן להכין את כל סוגי המשקאות החמים ולא רק קפה שחור (למרות שהוא הכי פופולארי).

היכן רוכשים ערכות קפה?

ניתן לרכוש ערכות קפה בחניות קפה. חנויות קפה מציעות מגוון רחב של ערכות מסוג זה שבכל אחד מם סוגים שונים של כלים, ערכה מצומצמת וקטנה, ערכה גדולה ואפילו גזיות מתקפלות.

לפני פנייתכם אל חנויות קפה במטרה לקנות ערכת קפה חשבו לאיזו מטרה אתם קונים אותה, ישנם כל כך הרבה סוגים וכדאי שתקנו ערכה כזו שתתאים למקום בו תרצו להשתמש בה ושתהיה טובה ולא תיהרס לאחר שתשתמשו בה מספר פעמים בודדות.

במידה ומדובר בערכת קפה לטיולים יש צורך בערכה קטנה וקלה שיהיה לכם נוח לסחוב אותה במסלולים ותוכלו במהירות להכין באמצעותה קפה. אם מדובר בערכת קפה לעבודה הרכב תוכלו לרכוש מחממי מים שניתן לחבר אותם למצית של הרכב ולחמם באמצעותם מים עבור הכנת תה או קפה נמס, באמצעות מחממי מים לא ניתן להכין קפה שדורש בישול לכן אם זו ההעדפה שלכם עדיף לתקנו ערכת קפה מלאה. עבור ערכת קפה לעבודה ברכב או במקום קבוע אין צורך להתחשב במשקל ובגודל הערכה.

חנויות קפה יציעו לכם שלל סוגים של ערכות קפה, לכל מטרה. המחירים של ערכות הקפה משתנים בהתאם לגודל הערכה והתוספות שלה. המחירים נעים בין 100 ש"ח ויכולים לעלות ככל שהציוד הנמצא בתוך הערכה הוא רב יותר ואיכותי יותר.

 


המאמר מוגש בחסות מדריך פורטל מכונות קפה המקיף בישראל. הפורטל כולל אינדקס חנויות קפה, מאמרים בנושא, פינת שאלות ותשובות ואפשרות לקבל הצעות מחיר לרכישת מכונת קפה לבית ולמשרד.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב