דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך רוכשים מזגן לבית? 

מאת    [ 09/03/2011 ]

מילים במאמר: 419   [ נצפה 3651 פעמים ]

 

חם, לא משנה באיזה חדר אתה נמצא, לאיזה צד מופנה החלון מזרח, מערב, צפון או דרום - חם לך. המזגן שהתקנתם בסלון כבר מזמן לא מספיק, עוד כמה זמן כל בני הבית ישנו בלילה כאשר דלתות חדריהם פתוחות רק כדי ליהנות מהמיזוג של המזגן בסלון?

בכל שנה כאשר נגמר החורף קצר של ארצנו התקנת מזגנים הופכת לאחת העבודות הנדרשות ביותר בארץ.

מזגנים לבית

לא משנה מה גודל הבית בדרך כלל מזגן אחד לא מספיק כדי לאוורר את כל שטחו. יש באפשרותכם לרכוש מספר מזגנים לבית או להתקין מזגן מרכזי.

האפשרות הראשונה היא התקנת מספר מזגנים בבית, כל שתידרשו הוא להתאים מזגנים קטנים לגודל החדרים, מזגנים אלו עלותם נמוכה יחסית, עלות מזגן קטן (1 כ"ס עד 2 כ"ס) הממזג חדר אחד בגודל סטנדרטי הוא 1,500-2,000 ש"ח. התקנת המזגן בכל חדר בבית תדרוש את הזמנת הטכנאי של התקנת מזגנים.

העבודה של התקנת מזגנים אלו היא אינה מסובכת ולוקחת ברוב המקרים מספר שעות. כדאי לרכוש את כל המזגנים לבית במקום אחד ובקנייה אחת כך טכנאי התקנת המזגנים יתקין את כל המזגנים לבית ביום אחד בנוסף לכך חנות המזגנים תוכל לעשות לכם הנחה (ברוב המקרים) על הקנייה הגדולה.

אפשרות נוספת של רכישת מזגנים לבית היא לרכוש מזגן מיני מרכזי, מזגן זה דורש התקנת מזגנים מסובכת יותר שלוקחת יותר זמן ממזגנים רגילים, הסיבה לכך היא שיחידת הקירור והחימום של מזגנים מיני מרכזיים מותקנות בדרך כלל בבוידעם או במקום שאין בעיה להנמיך את התקרה שלו כמו חדר האמבטיה, כמו כן צריך להשאיר גישה ליחידת הקירור למטרת תיקנים והחלפת פילטר.

איך בוחרים מתקיני מזגנים

בשני סוגי מזגנים לבית צריך להזמין מתקין מקצועי שיבצע את ההתקנה של המזגן כמו שצריך. ישנם מתקיני מזגנים שלא תחום זהו תחום התמחותם והם אינם מוסמכים לביצוע העבודה. המחיר הנמוך שם ידרשו עבור ההתקנה יעלה ביוקר כאשר הם יצטרכו להזמין טכנאי שיתקן את העבודה הגרועה שנעשתה. לכן, כאשר אתם מעוניינים בשירות התקנת מזגנים לבית בדקו קודם כל עם החברה ממנה רכשתם את המזגן האם היא מספקת גם טכנאי, ברוב המקרים תוכלו לסמוך על טכנאי שיגיע דרך חנות המזגנים.

בכל מקרה בו מגיע טכנאי מזגנים לביתכם בקשו ממנו לראות תעודת הסמכה רשמית של החברה המייצגת את המזגן שרכשתם. בדקו עם הטכנאי לכמה זמן יש לכם אחריות עבור התקנת המזגן. התקלות הנפוצות ביותר לאחר שמתקינים מזגן בדרך הלא נכונה הם נזילות מים מהמזגן ודליפת גז. אם הטכנאי מתחייב לתקלות אלו בתעודת האחריות, ברוב המקרים ניתן לסמוך עליו.

תהליך ההתקנה מתחיל בתכנון, טכנאי מזגנים מקצועי יגיע טרם ההתקנה לביתכם על מנת לתכנן ולבחון את הבית. לאחר בחינה זו יחליט הטכנאי על מיקום המזגנים והמדחסים.

 

 

 המאמר מוגש על ידי אינדקס מיזוג אוויר הגדול בישראל. האינדקס היחידי שמכיל עשרות חברות וחנויות מזגנים. האינדקס כולל מאמרים בתחום מיזוג אוויר, פינת חדשות ופינת שאלות בה מומחים יענו על כל שאלה שתשאלו בנושא.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב