דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הכנה לבגרות במתמטיקה - באנו פחד לגרש 

מאת    [ 09/03/2011 ]

מילים במאמר: 431   [ נצפה 4844 פעמים ]

לפני שנרשמתי אל קורס הכנה לבגרות במתמטיקה (במטרה לשפר את ציון הבגרות) חששתי מאוד, שוב פעם לנסות להבין איך למצוא נעלמים, לגזור פונקציות ועוד כל מיני תרגילים מסובכים ומספרים ארוכים. הגעתי לכיתה והתיישבתי ליד מספר תלמידים, יחד למדנו שוב את חוקי המתמטיקה רק שפעם הלימודים היו נינוחים, נהניתי להגיע לכיתה קטנה וללמוד כל יום נושא חדש ולרוץ בכל סוף שיעור הביתה וכמו תשבץ לפתור את כל תרגילים נכונה ולהיות גאה בעצמי.

מסתבר שההרשמה לקורס הכנה לבגרות למתמטיקה שינתה את כל הדעות הקודמות שהיו לי לגבי המקצוע וממש התחלתי לאהוב אותו, עד כדי כך שנרשמתי ללימודי תואר ראשון בראיית חשבון.

מתי כדאי להירשם אל קורס הכנה לבגרות במתמטיקה?

אם לא הצלחתם כראוי בבחינת המתמטיקה בזמן התיכון אין זמן טוב יותר להירשם אל קורס הכנה לבגרות במתמטיקה מאשר אחרי הצבא. היתרונות הם רבים, הכיתה היא קטנה (15-20) תלמידים וכמעט כולם בגיל 21-24, חיילים משוחררים. לאחר הצבא יש מוטיבציה לגדול, להצליח וללמוד, מוטיבציה זו תעזור לכם מאוד בזמן הלימודים. כמו כן, לחיילים משוחררים נותנים הנחות במוסדות המלמדים קורסי הכנה לבגרות במתמטיקה.

היכן לומדים קורס הכנה לבגרות במתמטיקה?

ישנם בתי ספר רבים המלמדים קורס הכנה לבגרויות, חלקם מומלצים יותר וחלקם פחות. בדקו באזור המגורים שלכם איזה בית ספר הכי מומלץ ולכו ללמוד שם, מורה למתמטיקה טוב שיודע כיצד ללמד את חומר הלימוד יכול להעביר לתלמידיו את האהבה למקצוע.

תלמידים בעלי ידע בתחום המתמטיקה שצריכים מעט חיזוק בנושא ולא ללמוד קורס מלא שילמד אותם את כל הנושאים לבגרות, ניגשים אל מורה פרטי של הכנה לבגרות במתמטיקה, בכל שיעור מתמקד המורה בנושא אחר שהתלמיד מתקשה בו, כך שעד לבגרות התלמיד יודע את כל חומר הלימוד הנדרש לבגרות במתמטיקה.

הכנה לבגרות במתמטיקה - מחירים

מחיר קורס הכנה לבגרות במתמטיקה במוסד לימוד של הכנה לבגרויות נע בסביבות ה- 5,000 ש"ח, המחיר משתנה בהתאם למוסד הלימודים (חדש או ותיק, בעל שם ידוע או שם פחות ידוע) ולפי ההנחות הניתנות לתלמיד. לחיילים משוחררים ניתנת הנחה ברוב המוסדות הללו, כמו כן החיילים המשוחררים יכולים לשלם באמצעות הפיקדון הצבאי עבור הקורס.

עלות שיעור אצל מורה פרטי של הכנה לבגרות במתמטיקה המתאים לאלו שצריכים מעט חיזוק במקצוע גם כן משתנה בין מורה למורה. מחיר הממוצע לשיעור פרטי של שעה הוא בסביבות ה- 85 ש"ח לשיעור.

קורס הכנה לבגרות - פרטי הקורס

לפני קורס הכנה לבגרות יכולים התלמידים לגשת למבחן שיכול לנבא את הצלחתם בבגרות במתמטיקה ארבע או חמש יחידות. לפי תוצאות המבחן או לפי דרישות התלמידים הם נרשמים לקורס המתאים.

הקורס מתחיל ברוב מוסדות הלימוד כשלושה חודשים לפני הבגרות, ניתן ללמוד קורסי בוקר, ערב או ימי שישי בבוקר. במידה ומדובר בשיעורים פרטיים הגמישות בשעות וימי הלימוד היא גדולה יותר.

 

המאמר מוגש על ידי מדריך הכנה לבגרות הנרחב ביותר בישראל. מדריך הכנה לבגרות כולל אינדקס מכוני הכנה ומורים פרטיים, מאמרים מקצועיים ופינת שאלות של הגולשים.


 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב