דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


להפיץ את האור -חלק 1 

מאת    [ 09/03/2011 ]

מילים במאמר: 402   [ נצפה 2275 פעמים ]

לקח לי כמה ימים להתאושש מהטיסה. הטיסה שזרקה אותי לתוך חווית חיבור פנימית כל כך עמוקה והמילים "מקבל על עצמי עול מלכות שמים" מילאו את מחשבותי וליבי כל הזמן. חוץ מהן לא נשאר הרבה. כמה ימים הסתובבתי כמו סהרורי. מבולבל אבל מלא אנרגיה ורצון לעשות טוב בעולם. החוויה היתה מאוד טריה ומאוד חזקה. "עול מלכות שמיים". מה אני הולך לעשות עם המשפט העמוק והמטריד הזה? זה התחבר אצלי להמון תת תובנות כמו למשל שהגוף הוא רק בהשאלה, כמו כלי לנשמה הרוחנית וצריך לשמור עליו בתור שכזה, ודומיהן.

האנרגיה הזו מילאה אותי ולא נתנה לי מנוח. התחלתי לכתוב שירים. אחד החביבים עלי היה "להפיץ את האור", אחר היה "אדון עולם" (המילים לשיר הזה באו אלי אם כי לא היה לי מושג על מה מדובר). הרגיש לי טוב להוציא את הטוב הזה מעצמי ולשתף אותו.

יום אחד קיבלתי טלפון מחבר ותיק. יואב. היינו ביחד בצבא וגם עבדנו אחרי זה באותה החברה ואז ניתקנו קשר. יואב התימני נהיה חסיד ברסלב ורוצה שאבוא לבקר אותו. יואב, מהמסיבות בדרום אפריקה. עם החברה מסרביה. מה קורה בעולם? הוא אמר שגם אורי יהיה אצלו. הוא גם היה איתנו בצבא. אורי הג'ינג'י? הפריק המוזיקאי הזה? כן – הוא גם חסיד ברסלב אבל הוא גר בצפת. הרדקור. כן. אז אתה בא? חייכתי לעצמי. בעצם למה לא? ארזתי את הגיטרה והמחברת שירים – אחרי הכל הם ברסלבים, אם הם ישגעו אותי יותר מדי, נשיר כמה שירים. נעביר אותה. יהיה בסדר. בעזרת השם?

הגעתי לבית של יואב.

קומה רביעית בבית דירות מתפרק בראש העין. מסתבר שהוא חזר לשורשים התימניים שלו. לא ידעתי שהם בונים פה לכזה גובה. מה הוא עושה במקום כזה? יואב פתח את הדלת, פיאות פרועות, כיפה לבנה וחיוך רחב על השפתיים. חיוך של – ראיתי את האור אחי. וואי וואי. לאן הכנסתי את עצמי. נכנסתי לכוננות ספיגה אבל חייכתי חזרה באוטומטיות. פאבלוב צדק.

התיישבנו באחד החדרים הקטנים של הדירה, רוצה לשתות משהו? לא תודה. הם בטח ירצו שאברך על זה. לא התאים לי להכנס לויכוחים בשלב כל כך מוקדם של הפגישה. הנחתי את הגיטרה בצד והתיישבתי על כורסא שראתה ימים טובים מאלה. אורי התיישב מולי ויואב התיישב על הכורסא לידי. אשתו הכניסה מגש קטן עם כמה וופלים ומיץ מוגז בצבע זרחני. זכר למסיבות הטראנס הפסיכודליות או קומבינה חרדית? תמהתי ביני לבין עצמי, בכל אופן – היא מיד יצאה והשאירה אותנו לבד.
יואב עצם את העיניים והתחיל לדבר.

להמשך המאמר: להפיץ את האור- חלק 2

למאמר המקורי: להפיץ את האור -חלק 1

התחלות חדשות - עוצמה רוחנית, שמחה, רצון, אמת http://newb.co.il מאמרים ו שיעורי וידאו שיעורים עם רן: ימי ג' מכמורת 20:30, ימי ה' תל אביב 20:30. הוראות הגעה: 050-9766811




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב