דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פרסום ברשתות חברתיות, האם הוא הכרחי?ולמה? 

מאת    [ 08/03/2011 ]

מילים במאמר: 434   [ נצפה 2337 פעמים ]

 

את עולם האינטרנט ניתן לחלק לשלושה חלקים. אתרים של עסקים, פורטלים שונים מסוגים שונים כגון אתרי אינדקס,פורומים, חדשות ועוד סוגים רבים נוספים, מנועי חיפוש, רשתות חברתיות.

השימוש באינטרנט יכול להיות תמים, חיפוש מידע מצד הגולש, שימוש בפורטלים של פנאי וחדשות שימוש ברשתות חברתיות כמו פייסבוק וטוויטר על מנת לדבר עם חברים, לפרסם הגיגים, לראות מה חברים שלכם עושים ועוד.

השימוש באינטרנט יכול להיות גם מכיוון אחר לגמרי. עסקים רבים  גילו כי האינטרנט הינו המקום האולטימטיבי ליצירת קשר עם לקוחות, ללכידה של לקוחות פוטנציאלים, ליצירת מיתוג וכן עבור שמירה על קשר עם לקוחות קיימים.

ישנן כמה אפשרויות לעסק על מנת לשווק את עצמו, כגון קידום אתרים בגוגל, פרסום ברשתות חברתיות וכן תוכניות שותפים. קידום אתר בגוגל הינו ביצוא סדרה של פעולות חלקן חד פעמיות וחלקן רצופות וסדורות מידי יום ומתוך כך להעלות את הדירוג של האתר של העסק בתוצאות החיפוש הרלוונטיות. לדוגמא אתר של מפעל לייצור מטבחים ירצה לבצע את קידום האתר שלו בגוגל דווקא למילה מטבחים או החלפת מטבחים, כך שמי שרושם בגוגל מטבחים יראה את האתר שלו, ויתקשר אל המפעל שלו על מנת לברר פרטים וביצוע הזמנה.

האופציה השנייה של שיווק עסקים באינטרנט הינה פרסום ברשתות חברתיות באמצעות ניתן למתג את העסק לא רק כעסק העומד לרשות הלקוחות כמו עסקים המופיעים בגוגל אלא גם כעסק מתקדם, עסק שהוא שם דבר, המתפרס גם באינטרנט על כל סוגי המדיה כולל פייסבוק. פרסום ברשתות חברתיות יכול להתבצע על  ידי קמפיין חשיפה או קמפיין של לחיצה על מודעות פרסום בצד, כמו כן פרסום ברשתות חברתיות כמקובל יכול להיות דרך יצירת דף אוהדים איכותי וייצוגי למפעל, באמצעותו יוכל המפעל לפרסם לכל לקוח מבצעים, ליצור מועדון חברים הדוק ושמירה על הלקוחות שלכם קרובים יותר מתמיד.

באמצעות פרסום ברשתות חברתיות אתם יוצרים פרסום אמין שאין כמותו במנועי חיפוש.בעוד שבמנועי חיפוש אנשים מגיעים אל אותם תוצאות כרעם ביום בהיר, יושב הגולש מחפש מוצר כלשהו ואותו מוצר מוצע על ידי חברה שאין לו שום היכרות עימה, כך אין לו בטחון ליצור רכישה מהאתר, לבטוח שיעמדו בהבטחות שלהם.

 לעומת זאת חברה המוצגת בפייסבוק על ידי דף האוהדים שלה, יכולה בקלות לזכות לאמינות רבה יותר. כאשר אתה רואה פרסום שחברך עשה "אהבתי" על המודעה אתה יכול לשאול ממנו פרטים מניין הוא מכיר את החברה, ולקבל המלצות, ובכך לגרום לרכישה יותר בטוחה ורגועה. בניית דף נחיתה הינו גם מרכיב חשוב בהצלחת מיזם ברשתות החברתיות, על מנת להוביל את הלקוח לנקודה הרצויה בתוך האתר ובכך להגדיל את הסיכוי לביצוע מכירה.

תוכניות שותפים הינה תוכנית מורכבת של העברת לידים, המחיר שלה הוא מאוד יקר ובדרך כלל משתלם רק לחברות גדולות מאוד, הפרסום מתבצע דרך באנרים בפורטלים שונים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב