דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שילוח בינלאומי: טיפים ועצות לבחירת חברה 

מאת    [ 08/03/2011 ]

מילים במאמר: 460   [ נצפה 2109 פעמים ]

כאשר אתם באים לבחור חברה המתמחה בתחום של שילוח בינלאומי, ישנן מספר נקודות שחשוב לשים לב אליהן, כדי לא להגיע למצבים בהם אתם מגלים בדיעבד שהחברה בה בחרתם היא חברה קיקיונית או חברה שאינה יודעת את נושא השילוח הבינלאומי עד היסוד. כידוע, בתחום זה של שילוח בינלאומי כל טעות כרוכה בהוצאות נוספות, שאתה כבעל עסק רוצה להימנע מהן. המאמר הבא מיועד לסייע לכם בבואכם לבחור חברה של שילוח בינלאומי.

מותק, בת כמה את?

לפני שאתם בודקים את מחיר שירותי החברה בה אתם בוחרים, ולפני שאתם מתאמים אחד  עם השני בנושאים כמו מועדי שיגור, אחסנת סחורה, העמסה על המשאיות וכו', בדקו עם מי בדיוק אתם עובדים. בדקו - כמה שנים החברה נמצאת בשוק? לוותק וניסיון יש משמעות רבה בתחום של שילוח בינלאומי, יותר מאשר בתחומים אחרים. כאן, לא ניתן לפצות על שנים של עבודה באמצעות חיוך או הטבות, כמו בתחומים אחרים, מכיוון שכל טעות עלולה לעכב את חלוקת הסחורה ליעדה וכיוצא מזה לעלות לך בעל העסק כסף רב.

המלצות

מן הסתם חברה עם וותק וניסיון של שנים תהיה בעלת המלצות מלקוחות העובדים עמה באופן שוטף או כאלו שעבדו עמה בעבר. אם אתם יכולים, נסו לדבר עם אחד ממליצי החברה של שילוח בינלאומי, אם לא, בדקו את הרשימה של החברות הממליצות באתר החברה. נסו לראות האם  חלק מהחברות הן חברות גדולות המספקות שירותים ציבוריים או צבאיים? אם כן, זהו יתרון למרות שגם המלצות מחברות פרטיות מוכרות הן נקודת התחלה טובה.

יעדי החברה

האם החברה של שילוח בינלאומי בה בחרתם היא בעלת ידע וניסיון בעבודה עם מדינות היעד שלכם? כידוע, פקידי המכס באירופה מתנהגים אחרת מאשר פקידי המכס בדרום אמריקה או אפילו ארצות הברית. על אף שהתחום הינו בינלאומי, משנה לשנה בנוסף לתקנות הבינלאומיות המחמירות בנושא, גם החוקים הלאומיים בנושא מחמירים. לכל מדינה מכסים שונים, רגולציות שונות ודרכי התנהלות ייחודיות. חשוב לדעת ולהבין איך להתנהג מול פקידי המכס כדי למנוע עיכובים בסחורה, קנסות וגרוע מכל – החזקה בנמל התעופה הזר. זה האחרון יעלה לך בעל העסק הון עתק עבור כל יום בו הסחורה מוחזקת במחסנים הזרים.

רצון טוב ושיתוף פעולה הדדי

כל הסדר שעושים עם חברה של שילוח בינלאומי צריך להיות מצוין בחוזה כתוב, אבל בנוסף לכך חשוב שהיחסים יתבססו על רצון טוב ושיתוף פעולה הדדי. מהרגע שאתה נותן אישור להעמיס את הסחורה למשאיות חברת השילוח ועד לאותו הרגע בו הסחורה מגיעה ליעדה, תפעול העסק שלך למעשה, אינו בידיך, אלא בידי החברה של שילוח בינלאומי. בתחום של שילוח בינלאומי, פעמים רבות ישנן הפתעות בדרך הקשורות לשטר המטען, מילוי טפסים וכדומה. הפתעות שלאו דווקא מצוינות  שחור על גבי לבן בחוזה המשותף עליו חתמתם. במצבים כאלו מן ההכרח שנציגי החברה יראו יוזמה תושייה ורצון טוב לפתור את הבעיות, אחרת קשה יהיה לפתור את "המוקשים" הנוצרים בדרך.  חברת שילוח בינלאומי המסורה לך ולעסק שלך, תדע לפתור קשיים אלו מול הגורמים הפנימיים וגם מול פקידי המכס הזרים. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב