דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


צריכים צילום ברית? 

מאת    [ 08/03/2011 ]

מילים במאמר: 628   [ נצפה 2669 פעמים ]

להתחתן בראש שקט! לא מוצאים את הידיים והרגליים? עתה צריך לקרוא עוד על כל הפרטים החשובים באמת על אירועים מוצלחים... בוא להתוודע אל עולם החתונות: גני אירועים, מארגני חתונות וקייטרינג!

יש לכם כבר אולם אירועים?

הפרט הראשון שיש לשקול, הוא כמובן האולם בו יתקיים הארוע. ייתכן וזה יהיה גן אירועים, ואפשרי שזה יהיה בטבע. רק אחרי קבלת ההחלטה על מיקום החתונה, אפשר לקבוע את מועד החתונה, סגנון החתונה ולבצע בחירה של כל אותם הפרטים החשובים שיהפכו את ליל החתונה לחוויה חלומית. לא חושבים שהגיע הזמן להתחיל לארגן?

באיזה אופן מחליטים על אולם חתונה? אתם צריכים צילום ברית?

מרבית הזוגות שמתחתנים מתלבטים במשך חודשים עד שהם מבצעים החלטה, וזה הגיוני. אולמות נבדלים בהיבטים רבים; מספר האורחים שניתן להביא, רמת העיצוב, סגנון הגשת האוכל והכי חשוב - המיקום הגיאוגרפי בישראל. אין ברירה אלא לקבוע מראש מה ברצונכם לארגן, זה מאוד יעזור לכם כאשר תחפשו את גן האירועים שלכם…

אחרי שמגיעים לאולם אירועים כי אתם רוצים לראות במו עיניכם, יש לשים לב לפרטים מסויימים: השטח מספיק נקי והגייני? האם השטח מספיק לכמות האורחים? כמה בערך ברמנים מסתובבים במקום? אף אחד לא צריך בורקסים מהאירוע של הלילה הקודם או שירות רע... כדי למנוע פאדיחות במהלך האירוע, חובה לשים לב שאתם לא שוכחים את השאלות שעולות בראשכם!

בבחירה הזאת אסור לטעות!

את החתונה שלכם תערכו פעם אחת ויחידה (או כך לפחות אנו מקווים...), בדיוק בגלל זה פה אין מקום לטעות. כיצד צולחים את החתונה? הטיפ הטוב ביותר הוא: לא להתפשר על דברים קטנים וגדולים! זאת אומרת, בהנחה ותמיד רציתם אולם ארועים רומנטי, מגיע לכם לקבל זאת…

מה עושים לאחר מכן?

בהנחה וכבר מצאתם אולם אירועים - אפשרי לשקול ברצינות את הפרטים הקטנים. זה יכול להיות, לדוגמה, עיצוב פרחים מקצועי... אם במקרה עדיין לא ידעתם שדבר כזה קיים, אז שתדעו לכם שזו אמנות של ממש. עם כמה מומחים אמיתיים המבינים עניין בעבודות עיצוב ויופי, אפשר בקלות להביא לידי כך שהאירוע שלכם יהיה מקסים וייחודי. באמצעות שימוש בשולחנות מעוצבים, רק דוגמה קטנה, אפשר בלי בעיה להיטיב עם את כל הסביבה. האורחים שלכם שיבואו לארוע יחושו ממש מהרגע הראשון שהם באירוע מקורי לגמרי והם יבלו באופן שבטוח לא יצא להם אף פעם בחייהם... לא תרצו שזה יהיה האירוע שלכם?

רק אם כבר גמרתם להתעסק בענייני העיצוב, באפשרותכם לחשוב על דברים נוספים…

כמעט לכל אחד יצא מתישהו להיות מוזמנים לאירוע כלשהו. הארועים האלה נראים תמיד זהים האחד לשני - מזטים, יין אדום והפעלות משונות. כדי ליצור ארוע מסוג אחר, צריך בקצת תכנון מוקדם ואפילו חדשנות. ככה יספרו על האירוע שארגנתם לנצח... עדיין לא יודעים מה זה אולם אירועים ברית?

איזה אוכל כדאי להגיש?

עבור אנשים מסוג מסוים הפרט המעניין היחיד הוא האוכל שיוגש בחתונה. ההחלטה על חברת הקיטרינג תשפיע לא מעט על שביעות הרצון מהחתונה שלכם, בגלל הסיבה הזאת בכלל לא מומלץ להקל ראש או להתפשר פה. כדאי להשתדל לבחור רק בקייטרינג איכותי וצלחות בגודל סביר. אין אדם שבאמת אוהב לאכול אוכל מקולקל או, למשל, כזה שמוגש בצלוחיות מיניאטוריות. באמת שכדאי לבזבז כמה גרושים בשביל לדעת שהמזון שהאורחים יקבלו יהיה ממש טוב וכמובן משביע!

איפה מוצאים כמה כסף מביאים לברית? דיגיי עוד לא מצאתם?

רק אחרי שהאכלתם את המוזמנים, אפשר גם לספק להם בידור, ולא חסרות שיטות בשביל זה. אז במה מתחילים? אין אפשרות לארגן חתונה משובחת מבלי בכלל לציין דיג'י. מעוניינים לבחור דיגיי מומחה? עם אחד כזה אפשר להקפיץ ולהרקיד את כל האורחים לאורך כל הארוע... המשימה היחידה שנותרה לכם היא לבחור ולהיסגר על סגנון מוזיקה שאתם נהנים לשמוע, ואת כל הדברים האחרים התקליטן יבצע בשבילכם.

עם המידע שכאן, תכנון וארגון אירוע גדול יהיה הדבר הפשוט ביותר שעשיתם... לטיפים, עצות ועוד שפע של מידע - היכנסו אל הלינק הבא http://www.ganvradim.co.il/. אז קדימה, תתחילו לתכנן!



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב