דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כבר יש לכם מקום לחגוג בו? 

מאת    [ 08/03/2011 ]

מילים במאמר: 602   [ נצפה 1748 פעמים ]

עומדים להתחתן? לא מבדילים בין אולם אירועים לגן אירועים? זה בדיוק הזמן לקרוא קצת יותר על הפרטים הראויים לציון אודות אירועים גדולים מהחיים... אתם יכולים להכיר את תחום האירועים והחתונות: אולמות ארועים, הפקת אירועים וזרי כלה!

נו, כבר יש לכם מקום לחגוג בו?

הפרט הראשון שיש לשקול, הוא לא אחר מאשר אולם הארועים שבו תינשאו. זה עשוי להיות אולם אירועים, וזה גם יכול להיות בפרדס. רק לאחר קביעת מקום האירוע, יהיה אפשרי לקבוע את מועד האירוע, סוג החתונה ואפילו לבחור את כל הפרטים הזעירים שיהפכו את הארוע הגדול חוויה מהסרטים. מוכנים לתכנן את החתונה שלכם?

באיזה אופן מחליטים על מקום רומנטי לחתונה? לא מוצאים קייטרינג לבר מצווה?

לא מעט זוגות מתלבטים בינם לבין עצמם חודשים ארוכים לפני שעושים בחירה, וזה הגיוני. מקומות נבדלים בכל מיני דברים; כמות המוזמנים המירבית, התפאורה במקום, אופן הגשת המזון וכמובן המיקום בארץ. רצוי מאוד להחליט מבעוד מועד מה אתם שואפים להרים, זה יקל עליכם במסע אחר האולם המושלם…

אם אתם מגיעים לאולם חתונה בכדי להתרשם, יש לשים לב לדברים מסוימים: השטח נראה נקי וסטרילי? האם השטח בכלל מתאים למספר המוזמנים? כמה בערך מגישים יעבדו בליל החתונה? איש אינו מעריך אוכל ממוחזר או, למשל, שירות רע... בשביל למנוע פאשלות בזמן ליל החתונה, רצוי לשים לב שאתם לא שוכחים את השאלות שעולות בראשכם!

כשמדובר על חתונה, לא כדאי לטעות!

את טקס החתונה תארגנו רק פעם אחת (נקווה...), לפיכך אין מקום לטעות. מתים לדעת כיצד צולחים זאת נכונה? כדאי לא להסכים להתפשר על הפרטים החשובים לכם! רוצה לומר, בהנחה ותמיד רציתם אולם אירועים בהרים, באמת מגיע לכם להגשים את החלום…

אז מה עושים מכאן?

בהנחה וסוף סוף יש ברשותכם גן אירועים - באפשרותכם להתחיל לשקול את הדברים הקטנים. זה יכול להיות, לדוגמא, עיצוב חתונות... אם במקרה עוד לא שמעתם על כך, אז מדובר על אומנות אמיתית. בעזרת אנשי מקצוע המבינים בעולם העיצוב וחן, אפשר בקלות להביא לידי כך שהאירוע שלכם יהיה הכי מרשים ואוריגינלי. בעזרת שימוש בחופות מעוצבות, למשל, אפשר לשדרג במהירות את כל הסביבה. המוזמנים שלכם שיגיעו ירגישו ממש עם כניסתם שהם בארוע ברמה אחרת לגמרי והם יבלו כמו שלא יצא להם אי פעם... זה יכול להיות הארוע שלכם!

רק אם כבר סיימתם לארגן את העיצוב, ניתן באמת לדאוג לפרטים קטנטנים…

לאנשים רבים נקרתה ההזדמנות באיזשהו שלב בחייהם להיות בחתונה יהודית. הארועים האלה הם בדרך כלל בנליים - פיסות מזון חשודות, יין אדום והפעלות זולות. אם המטרה היא להרים ארוע ברמה אחרת, צריך במעט השקעה של משאבים ואפילו מקוריות. באופן זה, יזכרו את הארוע שהרמתם לאורך זמן... ממש צריכים צילום בריתה?

איזה אוכל מגישים?

עבור האורחים שלכם הפרט הכי מעניין הוא האוכל באירוע. ההחלטה על חברת הקייטרינג היא בעלת השפעה רבה על הזכרון מהמסיבה הזאת, בגלל הסיבה הזאת בכלל לא מומלץ להקל ראש או להתפשר בבחירה זו. אז באמת כדאי לבחור אוכל משובח ומנות גדולות. אף אדם לא אוהב לצרוך אוכל זול ושמנוני או, למשל, כזה שמונח על צלחות קטנטנות. מומלץ בחום לבזבז כמה גרושים כדי שהאוכל שיוגש יהיה ממש טעים ומשביע!

מתלבטים לגבי אירוע ברית מילה? שירים עוד לא הצלחתם לבחור?

לאחר שהאבסתם את כל המוזמנים, מומלץ להעסיקם, ויש לא מעט דרכים לעשות את זה. ממה מתחילים? אין אפשרות לדבר על חגיגה אמיתית בלי בכלל להזכיר מוסיקה. לא חושבים להזמין איזשהו דיגיי? בעזרתו ניתן להרקיד ולהקפיץ את המוזמנים במשך כל הלילה... כל שנשאר לכם זה לבחור ולהיסגר על ז'אנר מוסיקה מועדף, ואת כל השאר יעשו בשבילכם.

אם קראתם לעומק, תכנון וארגון ארוע יהיה פשוט מאוד... לטיפים טובים ומידע חיוני - הקליקו על לינק האתר http://www.ganvradim.co.il/. שיעבור בשלום!



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב