דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תוכנות תיווך - להכיר את השוק מקרוב 

מאת    [ 08/03/2011 ]

מילים במאמר: 427   [ נצפה 3902 פעמים ]

לפני עידן או עידנים, משרדי תיווך נהגו להדביק על חלונות הראווה דוגמאות של דירות להשכרה ומכירות. מנהג זה קיים גם בחו"ל, שם נהוג להראות בטמפלט מסוים את כל הדירות המוצעות להשכרה ומכירה, כך שהלקוחות הפוטנציאליים יוכלו לראות אותן בטרם יבקשו לדעת עליהן פרטים.

אך מה קורה כאשר משרד תיווך פונה לקהל לקוחות מגוון ועליו להציע לו שורה של דירות ובתי עסק שונים? האם הוא ימלא את חלון הראווה שלו בשלל טמפלטים שונים או יעדיף להשקיע בתכנון נכון של שיווק והפעלה נכונה של סוכנים בשטח. הרי מתווכים הם בסופו של דבר אנשי שטח.

משרד תיווך שמעוניין לעבוד נכון, יבחר להשתמש באחת מתוכנות התיווך המוצעות למכירה, תוכנות שיאפשרו לו גם לנהל נכון את המשרד מכל מקום ובכל זמן וגם לנהל נכון את הסוכנים. כך הוא יוכל לעבוד עם קהל לקוחות מגוון, להציע לכל פלח ממנו את מה שהוא צריך והכי חשוב לא להזדקק לשיטות ישנות כדי לשווק את עצמו

מה עושה תוכנת תיווך?

בשוק יש מספר תוכנות תיווך שמשרתות משרדי תיווך בגדלים שונים. תוכנות אלו מבוססות בעיקר על שלוש אופרציות בסיסיות:

ניהול המשרד מכל מקום - כלומר אפשרות לעבוד על התוכנה, הן מהבית, הן ממחשבים ניידים, ותוכנות מסוימות דוגמא מידן, מאפשרות גם עבודה מהסלולאר.

ניהול סוכנים - בדומה לניהול משרד, התוכנה מאפשרת ניהול סוכנים, קרי לוחות זמנים, יעדים ותפוקה, עמלות, דו"חות מכירות ועוד.

ניהול לקוחות - כאן מדובר על תוכנות מתקדמות שמאפשרות דיוור ישיר, ניהול חוזים, התאמת נכסים ללקוחות, הכנת תוכניות שיווק, מעקב גבייה ועוד.

בנוסף לשלושת האופרציות הבסיסיות האלו, תוכנות תיווך מציעות שלל אופרציות נוספות שמאפשרות עבודה נכונה וחכמה יותר. כך למשל תוכנת bmby  מציעה אפשרות לניהול פרויקטים בינלאומיים, שיווק פרוייקטים, וכן אפשרות לבצע אינטגרציה בין התוכנה לאתר האינטרנט של החברה, כך שכל נכס יגיע לאתר וכל מי שמחפש נכס יגיע למערכת.

אופרציות נוספות שחשוב שיהיו בתוכנות תיווך הן ארכיון נכסים (לפחות 3 שנים אחורה), הפקת דו"חות בזמן אמת, פרסום נכסים לכל האתרים  בקלות, ניתוח נתונים ועוד. מדובר באופרציות שמאפשרות לחברה לנתח את העבודה של הסוכנים ובכך להפיק מידע רב, הן על עבודתם בהווה וכן ביחס לעבר.

תוכנות התיווך הגדולות בישראל

כפי שציינו קודם לכן את יש תוכנת מידן מבית מידן תוכנה. תוכנה זו נהנית מגיבוי טכני של החברה וכן אפשרות של עדכונים מעת לעת. מלבד תוכנת תיווך החברה גם מפיקה תוכנות שמאות.

תוכנת תיווך BMBY, שייכת לבית שייכת לbmby  expert, שמציגה תוכנות נדל"ן, ותיווך. בין היתר החברה משווקת תוכנות לחברת אזורים ואשדר. את התוכנות ניתן להוריד באתר החברה.

חברה נוספת שמשווקת תוכנת תיווך היא חברת יונו אוסינט בע"מ, שמעניקה תוכנה עם תמיכה 24 שעות ביממה במשך 7 ימים בשבוע. התוכנה מתעדכנת אחת לכמה חודשים.

 


המאמר מוגש על ידי מדריך משרדי תיווך המקיף בישראל. המדריך כולל אינדקס משרדי תיווך ומתווכים מכל רחבי הארץ, מאמרים על תיווך ונדל"ן, פינת שאלות ותשובות מומחים, וכן אפשרות לפנות במייל ישיר אל מתווכים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב