דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיפולי ספא זוגי - רומנטיקה בהתגלמותה 

מאת    [ 08/03/2011 ]

מילים במאמר: 431   [ נצפה 2890 פעמים ]

גם אם אתם לא אנשים רומנטיים או אנשים שנוהגים לפנק את עצמכם לעיתים קרובות, עדיין רוב הסיכויים שלא תפספסו הזדמנות לבלות מעת לעת באיזה ספא, לעבור טיפולי ספא עם בת זוגתכם ולהינות מיום אחד, רחוק מהילדים והמשפחה, שהעבודה היא רק זיכרון רחוק.

אחרי שגרמנו לכם לרצות ללכת להזמין לעצמכם יום כיף בספא, נשאר לנו רק להסביר כיצד מחלקים מכוני ספא שונים את הזמן שם. ולעזור לכם לבחור את המקום שיעניק לכם פינוק אותו לא תשכחו זמן רב.

כדי להינות מיום כיף בלתי נשכח, חשוב לשים לב לא רק מה אתם מקבלים במקום אלא גם היכן הוא ממוקם. כידוע מכוני ספא ממוקמים בעיקר בשני מקומות, במרכזי ערים (במסגרת מכונים עצמאיים, בתי מלון) או באיזורי טבע מחוץ לעיר. אומנם האיזור השני מושך יותר, הרי הוא מעניק שלווה ואווירה נעימה יותר. ובכל זאת, לא תרצו לבלות את כל היום לפני ואחרי בנסיעות לספא. מצד שני, לא בטוח שתרצו לבלות בספא שהנוף שרואים ממנו הוא רחוב מאובק ומעושן.

מה נותנים מכוני ספא

כאן כדי לרדת לבסיס של העניין. בדיוק כמו בכל דבר בארצנו (זה לחיוב כמובן), גם בכל הקשור לטיפולי ספא, אנו מרגישים התפתחות שנובעת כתוצאה מהתחרות הרבה בתחום. אם בעבר טיפולי ספא כללו עיסויים וטיפולי פנים למיניהם, אזי שכיום מכוני ספא מציעים טיפולי ספא זוגי  שכוללים ארוחות צהריים, חדר שינה, ג'קוז פרטי ואפילו בקבוק שמפנייה עם שוקולדים ועוד. במילים אחרות, זה כמעט כמו ירח דבש שני באמצע החיים.

טיפולים רגילים, קרי עיסויים, אבנים חמות, פילינג, עולים בדרך בין 100 ל300 שקל. הטיפולים נמשכים שעה. הם מתאימים לגברים ולנשים (ישנם טיפולים מיוחדים לנשים בהריון) . אל מול טיפולים אלו ישנם את החבילות הגדולות, שמתחילות ב500 שקל, וכוללות שיאצו, עיסוי, כיבוד ושתייה ועד אלפי שקלים אז גם מקבלים שמפניה, שוקולדים, ג'קוזי, חדר מנוחה. במסגרת של ספא צימר ניתן לישון במקום ואז להפוך את האירוע לסופ"ש רומנטי.

אם אתם בוחרים לפנות אל ספא רומנטי מחוץ לעיר, ליום אחד או סופשבוע, אל תשכחו לבדוק מה הוא מכיל. הדבר נכון בעיקר כאשר מדובר בספא לסופ"ש. בדרך כלל אותם צימרים מציעים בקתות או דירות אירוח מסוגים שונים ובמחירים שונים. דירה פשוטה תכיל חדר שינה עם מטבחון, לעומת זאת דירות אירוח מפנקות (וכמובן יקרות יותר, מחירן יכול להגיע לאלף שקל ללילה) יכללו ג'קוזי פרטי, מטבח (למרות שהמקום מגיש ארוחות ואין צורך להכין אותן) חצר מרווחת, סלון עם טלוויזיה איכותית, במילים אחרות גן עדן.זאת כמובן בתוספת הטיפולים.

בטרם אתם בוחרים דירת אירוח או בקתה, תבררו האם מדובר בדירות שמיועדות רק לזוגות או גם לחברים (לעיתים נהגו לערוך בדירות כאלו מסיבות רווקים) ואם כן, תבררו אם יש איזה אירוע בזמן שאתם נמצאים בו, שלא יתברר לכם שהטיול המפנק הופך לטיול נטול שינה.


המאמר מוגש על ידי אינדקס מכוני ספא הגדול בישראל, באינדקס תוכלו למצוא רשימה מעודכנת של מכוני ספא בכל רחבי הארץ, לקרוא מאמרים בתחום וכן להפנות שאלות למומחי האתר.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב