דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


Shopping in Tel-Aviv 

מאת    [ 07/03/2011 ]

מילים במאמר: 302   [ נצפה 2896 פעמים ]

אחת החוויות הכי מהנות בטיולי עיר היא שופינג. מובן שלא מדובר בשופינג באחת מחנויות הקונצרנים הגדולים, שנראות בדיוק אותו הדבר בין אם הן בתל-אביב ובין אם בפריז, לונדון, רומא, ניו יורק או טוקיו.

טיולי שופינג בבוטיקים של מעצבים מקומיים, בבתי סטודיו של אמנים, בחנויות מוזיאונים וכיו"ב, מאפשרים לתת פורקן לא רק לחוויית הקנייה, אלא גם ליצר הסקרנות הטבוע בנו, לרצון להתוודע, להכיר, לחשוף את נשמתה של העיר בה אנחנו מבקרים.

שופינג בתל-אביב, כמו בכל עיר, יכול להיות מסע מהנה ומרנין גם לתייר שלא מכיר את נבכי העיר. אבל הוא יכול להיות חוויה מרוממת כמעט, כשהוא נעשה בליווי מדריך/ה מקומי/ת שמכיר/ה כל שטח מסחרי פעיל בעיר, ויודע/ת על קיומו/ה של כל אמן/יוצר/אוצר בכל סמטה/דירה/מרתף/לופט/בית או חנות בהם הוא או היא יוצרים.

ברחבי העולם פועלים סיורי שופינג מגוונים, המציעים בעיקר מסלולי הליכה באזורי קניות די מוכרים. ב-Shopping TLV המתמחה בסיורים ייחודיים לפי נושאים, התייר או התיירת יגלו מקומות שללא הסיור, הם כנראה מעולם לא היו מגיעים אליהם.

ב-Shopping TLV  המדריכים הם לא רק מקומיים בעלי תשוקה עזה לעיר תל-אביב ולמה שיש לה להציע, אלא הרבה מעבר לזה: מדריך או מדריכה אמורים להגיע מהתחום, להכיר את איכויותיהם ואת התמחויותיהם של היוצרים או היוצרות הפועלים בעיר, בכל התחומים, ולהיות מסוגלים להעניק, תוך כדי סיור, הסברי רקע מעשירים המקנים לכל רכישה מימד של מזכרת בעלת ערך רב.

הסיור מתוכנן בהתאמה אישית ללקוחות ויכול לכלול טעימות ממגוון תחומי העניין של הלקוחות או להתמקד בנושא אחד. גם כאשר מתמקדים בנושא אחד, ישנה ירידה לרזולוציה של פרטים על מנת ליצור התאמה מושלמת וחוויה בלתי נשכחת.

הסיורים של Shopping in Tel-Aviv מתאימים לתיירים או תיירות עסקיים, משלחות של דיפלומטים, נשים שמגיעות עם הבעלים לרגל עסקים/שליחות מקצועית ומחפשות לעצמן יום כיף וכן לכל חברה או משפחה המארחת תיירים ורוצה להעניק להם יום בילוי איכותי ומפנק.

הכותבת, צילה שניידרמן, עורכת מגזיני לייף סטייל לשעבר, הינה בעלת עסק המספק סיורים וימי חוויה בהתאמה אישית לתיירי VIP המגיעים לתל-אביב. כתובת האתר: www.shoppingtlv.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב