דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הסרת שיער אינפרא אדום - הפחד 

מאת    [ 07/03/2011 ]

מילים במאמר: 373   [ נצפה 2886 פעמים ]

מתברר שהפחד הקיים בציבור שעוד לא חווה טיפולי הסרת שיער לצמיתות קיים עקב חוסר בהירות בתחום הסרת שיער, מכשירים להסרת שיער ובסוגי קרינה בפרט.

קרן אינפרא אדום יוצרת חום ולכן יכולה לגרום לכוויות בלבד וזאת הסכנה העיקרית בטיפול הסרת שיער לצמיתות. משתמשים בתעשייה וברפואה בקרני אינפרא אדום מזה כבר כמה עשורים, אולם כשהחלו להשתמש בה, אם ניתן לומר, באופן עממי, הדבר גרם להרתעת מה, עקב שמה של הקרן.

 

משרד הבריאות מחייב כל עסק שבתחומו ישנה חשיפה ו/או קיימת באזור קרינה מייננת, המזיקה לאדם ולחיה ו/או בכלל, להציב שלטי אזהרה הנראים לעין באופן בולט. מאחר וכך, ניתן להסיק שבמקומות המבצעים הסרת שיער לצמיתות המתבצעות בלייזר וב IPL, אין פליטה של קרניים מייננות והמקום בטוח לציבור.

הסמלים המוצבים הם סמלים בינלאומיים ומוצבים במקומות שהשהייה בהם אסורה, או שהשהייה בהם מותרת בתנאים מסויימים בלבד וההוראות עליהן כתובות בשלט גלוי. בדרך כלל הסמל שבשלט מייצג אטום הפולט קרינה, או אזהרה מפני קרינה מייננת באזור.

 

מטפלים בתחומי הסרת שיער בלייזר וב IPL מחובתם לדעת שבנוסף להיותם בעלי ניסיון, הם אחראים לביטחונם האישי של הלקוחות וצריכים להיות דרוכים וערניים במשך כל זמן הטיפול בלהימנע מלגרום נזקים שקרני אינפרא אדום יכולות לגרום, כמו נזקים כאשר הקרן מכוונת לפצעים פתוחים, לקרנית העין, לערובת העין או לאזורים ריריים ועוד.

המכשירים להסרת שיער המיוצרים כיום הם בעלי אופציה  המאפשרת לווסת את רמת החום לדרגות שונות והכל בהתאם לרמת הרגישות של המטופלים.

לקרן אינפרא אדום ישנן גבולות שאינם ברורים. כלומר, היא אינה מתוחמת מנקודת אורך מדוייקת הקצרה ביותר לנקודת אורך מדוייקת הארוכה ביותר,אולם ככל שהיא קצרה יותר, היא קרובה לגבולות של סוג הקרן המסוכנת שנקראת אולטרא סגול- אולטרא ויולט - UV.

למרות שה מכשירים להסרת שיער בטיחותיים קיימים בהם מקדמי הגנה נוספים מיותרים לצורך תחושת ביטחון, כמו בין היתר, עדשות קדמיות האוטמות מעבר של קרני UV שמסננות לחלוטין את הקרניים הקצרות והמסוכנות.

העדשות הקיימות במכשירי ה IPL אטומות למעבר קרניים מסוכנות באופן מקצועי ומבוקר, שלא כמו במשקפי שמש המסננות קרניים מסוימות וששריטה עליהן תגרום למעבר קרני UV, כך שלציבור אין ממה לחשוש.

כל הדרישות בכל משרדי הבריאות באשר הם, לא יאשרו לייצר מכשיר שלא עומד בקריטריון הזה של הסינון.

 

 

" דניש קוסמטיקס -  להיות חלקים במיוחד "

 

 

במכון דניש קוסמטיקס שבשרון, מקבלים מענה לכל בעיות הסרת שיער לצמיתות - מוביל בתחום הסרת שיער - להיות חלקים במיוחד - במחירים נמוכים - דיסקרטיות מלאה - ממוקם עם נגישות נוחה. 09-77-451-99




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב