דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חיפוי אבן, בתוך המרחב הביתי. 

מאת    [ 07/03/2011 ]

מילים במאמר: 370   [ נצפה 2067 פעמים ]

אנשים רבים מחפשים דרכים שונות על מנת לגרום לבית שלהם להיראות מלוכתי, חמים, ייצוגי, קלאסי ונעים. ישנן כמובן שיטות שונות ודרכים שונות על מנת לגרום לבית או לדירה באופן כזה אך ראשית חשוב לדעת ולהבין מדוע בתים חייבים להיראות כך.

בית הינו המקום בו משפחה, זוג או אדם בודד גר. בית איננו רק הקירות של הבית, הבית הוא המקום הפיזי בו אדם מוצא את שלוותו ואת הרוגע שלו לאחר ששהה את יומו או את הלילה בחוץ. אנשים רבים מוצאים את עצמם רודפים במשך היום אחרי עניינים שונים, מטלות בעבודה,תחביבים, אחריות שונות ועוד. אנו כבני אדם חייבים את המקום אליו אנו יכולים להגיע ולהניח את הראש שלנו על מנת להירגע וליהנות מהשקט במחסה הפרטי, האישי שלנו, חיפוי אבן בקירות הבית מקנה לאנשים רבים את אותה התחושה.

לכן מאוד חשוב שכאשר אנו מגיעים לביתנו, הוא, הבית או הדירה ימצא חן בעיננו, כאשר מגיעים לבית שלא נראה לנו טוב ואנו לא אוהבים את המראה שלו הדבר מקשה עלינו מאוד את ההתנהלות במשך היום. אם אנחנו יוצאים מבית שאנו לא מרגישים בו בנוח והוא לא המקום אליו אנו רוצים לחזור אזי כל כוחות הנפש להתמודד במשך היום נמוגים מהסיבה הפשוטה שאנו לא בעלי מחסה ומקום מפלט לאחר סוף היום הזה, וזה גורם לכך שלא יהיה לנו את המטרה אליה אנו שואפים, את הרוגע ואת השלווה בסוף היום, ולכן אנו מוצאים את עצמנו מתוסכלים הרבה יותר מאנשים אחרים שיודעים כי מצפה להם מקום בילוי מהנה בסוף היום.

אנשים רבים אוהבים ללכת לצימר. וכמו כן, אנשים רבים אוהבים ללכת אל בתי מלון. ההליכה אל בית מלון מקנה לאדם את היכולת להתפנק אחת לכמה זמן, אחת לכמה זמן הוא מרגיש את התחושה שהוא מלך ועושים בשבילו הכל, לא עובדים, הכל מגישים לך לפה, אפילו מציעים לך את המיטה, ממש כמו בני מלכים. בבית מלון ניתן למצוא גם אוכל גורמה, וכן גם עיצוב ודקורציה מדהימה הפרוסה על כל פינה ברחבי המלון או הצימר.

אם אתם גם מאמינים כי בית צריך לייצג את מה שאתם שואפים להגיע אליו בסוף יום, אם אתם גם חולמים על צימר ועל בית מלון, מהיום אין צורך כלל לצאת מהבית, באמצעות חיפוי אבן לקירות הבית, בין אם זה דירה רגילה ובין אם זה בית פרטי, חיפוי אבן יקנה לביתכם את המראה עליו חלמתם.

 

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב