דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כיצד מודים לנשים החשובות בחיינו ביום האישה הבינלאומי? 

מאת    [ 07/03/2011 ]

מילים במאמר: 521   [ נצפה 4301 פעמים ]

יום האישה הבינלאומי והכרת תודה

יום האישה הבינלאומי, כשמו הוא, יום שמיועד כולו לכל הנשים ברחבי העולם. לנשים יש חלק משמעותי ומרכזי במשפחה. תחשבו לרגע על הנשים היקרות בחייכם, זו יכולה להיות כמובן אמא, סבתא, אחות, דודה, בת זוג ועוד. כולנו מוקפים בנשים בחיינו, נשים מאיישות היום גם כל משרה אפשרית, ממש כמו הגברים. נשים הן אם תרצו או לא, הן המין החזק, הן מלכדות את המשפחה, הן אמוציונאליות ואכפתיות, והן כמובן גם המין היפה ללא ספק. יום האישה בינלאומי הוא הזדמנות טובה להודות ולהביע הערכה לכל אותן נשים אשר אהובות ויקרות לכם.

 

מה להביא לאישה לכבוד היום הזה?

תוכלו בקלות להביע את הערכתכם ואהבתכם לנשים בחייכן בדרכים שונות. הדרך הנפוצה והיפה ביותר היא לבצע משלוחי פרחים לאישה. מתלבטים איזה זר פרחים לבחור למשלוחי הפרחים שתבצעו? קודם כל תשאלו את עצמכם מיהי האישה ועד כמה אתם מכירים אותה, אם זו אמא שלכם או אישתכם, הבחירה היא קלה יותר. לבת הזוג בדרך כלל מומלץ לשלוח זר של ורדים או פרחים אחרים בצבעים אדום, ורוד, סגול. הכל כמובן לפי הטעם האישי של מקבלת משלוחי הפרחים. אם מדובר באמא שלכם, תוכלו גם כן לבצע משלוחי פרחים אך עדיף פרחים סולידיים יותר או אפילו לבצע משלוח של עציץ יפה.

 

הבעת הערכה באמצעות זר מתוק

תוכלו גם להיות מקוריים ומתקדמים יותר ולבצע משלוח של זר מתוק לאישה. זר מתוק מתאים לכולם, הוא יפיפה, טעים, מיוחד ומפתיע. זר מתוק הוא בעצם זר לכל דבר, רק שהוא לא מכיל פרחים אמיתיים מהטבע, אלא פרלינים וממתקים. הוא בנוי מגבעולים מלאכותיים שהם בעצם שיפודים. בראש הגבעולים מכניסים פרלין או ממתק ועוטפים אותו בנייר צלופן שמשתמש בעצם כעלי כותרת. את הזר כולו עוטפים בנייד מיוחד או מכניסים לתוך כלי שניתן לאחר מכן גם לשמור ולנצלו לשימוש חוזר. הזרים המתוקים מגיעים במגוון גדול של טעמים, החלק משוקולד חלב ומריר ועד שוקולד במילוי, תות, אגוזים, שקדים ועוד ועוד.

 

אהבה וזרי פירות

עוד רעיון מקורי הוא משלוח של זר פירות. זר פירות הוא מאוד בריא, הוא מכיל בתוכו פירות טריים ופירות יבשים אשר הערך הבריאותי שלהם גבוה. אם מקבלת משלוחי הפרחים או הזר היא אישה שלא אוהבת שוקולד או שומרת על המשקל, רצוי לבצע עבורה משלוח של זר פירות. זר פירות מורכב ממגוון גדול של פירות טעימים המשתנים בין זר וזר ובהתאם לעונה הרלוונטית. זרי פירות מסודרים אף הם בצורה מרשימה ומיוחדת, שעושה חשק להשאיר את הזר כמו שהוא ולא לאכול אותו. זר פירות נשלח אליכם ממש דקות ספורות לאחר שפירותיו הטריים נחתכו, כדי שהטריות וטעמם הטוב של הפירות יישמרו ויהיו טריים.

 

לאן לשלוח את משלוחי הפרחים או את הזר המתוק וזר הפירות?

רצוי לשלוח את הזר למקום העבודה של האישה, ככה אלמנט ההפתעה יהיה גדול עוד יותר. אם מדובר באישה שנמצאת בפנסיה או באותו היום היא אמורה להיות בבית, אז כמובן לשלוח לה את הזר הביתה. אופציה נוספת היא לקחת את האישה למסעדה או לטיול ולתאם הם השליח כך שהזר יגיע היישר לשם, היא תהיה מופתעת למדי, שכן היא בוודאי לא ציפתה לקבל פתאום משלוחי פרחים או זרים מתוקים ככה באמצע טיול זוגי של שניכם. חשוב לא לשלוח לצרף כרטיס ברכה עם הקדשה אישית ואוהבת.

 

 

חנות הפרחים מספר 1 ברשת, בשבילי רק פרחים 123 www.flowers123.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב