דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הסרת שיער בלייזר מהרגליים 

מאת    [ 06/03/2011 ]

מילים במאמר: 363   [ נצפה 2425 פעמים ]

כולנו חולמים על גוף מושלם. אנחנו חיים בעידן שמקדש את היופי והאסתטיקה ורוצים להיות הכי יפים, הכי רזים, הכי שזופים והכי... חלקים. בשנים האחרונות הופכת פופולארית יותר ויותר שיטת הסרת השיער מהרגליים (ובכלל – מחלקים רבים בגוף) בלייזר. אז איך עובדת הסרת השיער בלייזר?


כל שערה צומחת מתוך זקיק שיער אשר נמצא תחת העור. זקיקי השערה האלו מכילים מלנין בכמות גדולה יותר מאשר העור. המלנין הוא למעשה החומר שמשפיע על דרגת כהות (או בהירות) העור והשיער. המלנין הוא החומר הקולט את האור.


הסרת שיער בלייזר מתבצעת על ידי קרני לייזר (למעשי קרני אור) ממוקדות אשר נשלחות מן המכשיר אל האזור בו רוצים להסיר את השיער. כיוון שהשיער כהה יותר מן העור – יש בו יותר מלנין – זקיק השערה הוא שיקלוט את קרן הלייזר, והעור למעשה לא ייפגע. זקיק השערה יישרף והעור לא.


טיפול לא נכון (קרני לייזר בעוצמה לא מתאימה וכו') עשויים לגרום לכוויות על העור. כפי שניתן להבין מההסבר לעיל, מי שחשופים יותר לכוויות כתוצאה מהסרת שיער בלייזר הם בעלי עור כהה יותר (כיוון שבעורם יותר מלנין – אשר קולט יותר אור). אבל, כיום מכונים מקצועיים ואמינים להסרת שיער בלייזר יודעים להתאים את הטיפול הנכון בהתאם לנסיבות האישיות של המטופל או המטופלת.


נקודה נוספת חשובה בנוגע להסרת שיער בלייזר היא שבכל רגע נתון רק מספר מאוד נמוך של זקיקי שערה (בערך כחמישה אחוז) פעילים, וזו הסיבה אשר בגינה כאשר הולכים לבצע הסרת שיער בלייזר, יש לעבור מספר טיפולים (בדרך כלל עד 12 טיפולים) ולא ניתן להסיר את כל השיער בטיפול אחד בלבד.


כמובן שלפני שמחליטים על הסרת שיער בלייזר יש לגשת למכון להסרת שיער אשר יש לו ניסיון וידע, והוא אמין וניתן לסמוך על בעלי המקצוע העובדים בו, כיוון שכפי שניתן להבין – ישנם הבדלים ביעילות הטיפול וכן בסוג הטיפול אשר יש לבחור, בהתאם לגוון העור וגוון השיער של המטופל/ת. במטופלת כהת עור יש לטפל אחרת מאשר במטופלת בהירת עור. מכוני הסרת שיער בלייזר מקצועיים ואמינים יידעו לספק לנו את האינפורמציה הנכונה ולטפל בנו בהתאם לצרכים שלנו ולא בהתאם ליעילות שלהם כמכון הסרת שיער.

איי ווב - שירותי אינטרנט
אודות כותב המאמר: מה אנחנו עושים בשביל העסק שלך ב-eyeweb?  אנו עוסקים ב-בניית אתרים לעסקים, קידום אתרים, פרסום באינטרנט ושיווק באינטרנט. בונים אתרים פשוטים שגוגל אוהב! נותנים לך שרותי אינטרנט המתאימים בדיוק לעסק שלך. משלבים לך בניית אתר, קידום אתר שיווק האתר ופרסום על ידי רשת האתרים שלנו. כשאתה בונה אתר אצלנו, תוכל להתחיל בקטן ולגדול עם הזמן ועם העסק שלך.  אצלנו תוכל לקבל את כל שרותי הבניה, השיווק והקידום של העסק שלך תחת קורת גג אחת. אתר אינטרנט: www.eyeweb.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב