דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך למכור תכשיטים באינטרנט 

מאת    [ 06/03/2011 ]

מילים במאמר: 402   [ נצפה 4490 פעמים ]

איך למכור תכשיטים באינטרנט? ודאי יצא לכם לשמוע על חברה שמוכרת דרך האינטרנט ואף מייצרת הכנסה נאה, אם דרך האתר אטסי, אי-ביי או אחד מיני האתרים הישראלים. אז לפני שאת קופצת ישר לפתיחת חשבון משתמש באחת מפלטפורמות המכירה ננסה לשפוך אור על "איך" מוכרים תכשיטים באינטרנט.

בחרתי להתחיל דווקא עם הסוף, וזאת בכדי שתכירו את הבעיות והקשיים הניצבים בפנינו, המוכרים המקוונים. הראשונה והעיקרית היא כיצד אני מגיע ללקוחות וחושף את המוצרים שלי בפני קהל היעד? או במילים אחרות - שיווק ופרסום באינטרנט. התשובה לכך היא קידום של החנות המקוונת בדרכים הבאות: פתיחת עמוד פייסבוק מגרה, שחרור הדרגתי של קולקציות או הפריטים שלי בחנות ובעמוד, שיגור הודעת מייל למאגר הלקוחות שלי מידי תקופה ובעצם כל דבר שיכול למשוך את קהל היעד להגיע ולבקר בחנות שלי. היופי בשיטות האלו הוא שהן אינן כרוכות בתשלום אך מצד שני הן דורשות זמן ועקביות.

לטובת האפשרויות הכרוכות בתשלום אומר שהן דרך לא רעה להביא לקוחות חדשים אך לאורך השימוש בהן יש לבצע מעקב ולהבין האם באמת משתלם לי להשתמש בהם... דוגמאות לקידום ממומן הן מודעות ADWORDS, פרסומות בפייסבוק וכו' שהיצירה שלהן הן מאמר שונה ורחב שודאי נמצא כאן במאגר המאמרים.

ועכשיו בואו נגיע לתכל'ס, נניח שהגיע גולש לחנות שלי והוא נמצא בדף המוצר שלי, מה הוא מחפש? אז הדבר הכי חשוב הוא התמונה של המוצר! נכון שאין כאן הפתעה ואם הייתם שואלים כל אחד מהרחוב מה הדבר הכי חשוב במכירה מקוונת הוא היה אומר התמונה, תמונה איכותית וברורה של המוצר תשאיר את הגולש באתר שלכם ותביא אותו לקריאת תיאור הפריט ולרכישה. במקרה של תכשיטים חשוב להציג תמונה של הפריט ותמונה של הפריט על דוגמנית או על בובת דיגום, במילים אחרות יש להציג את התכשיט בכל דרך שתמחיש לקונה שלנו איך הוא נראה עליו. אחרי שתפסנו את תשומת הלב של הקונה הפוטנציאלי נוסיף תיאור פשוט וברור של הפריט הכולל: החומר ממנו עשוי, מידות הפריט ואפשרויות הזמנה כמו צבע, אורך וחומר. בעניין המחיר לא ארחיב מאחר ולכל פלטפורמה טווח המחירים שלה, זאת אומרת שמי שמגיע לקנות באתר יוקרתי או באי-בי הם שני קהלי יעד שונים שמגיבים אחרת למחירים שלנו.

מקדמי מכירה חשובים לשימושכם: אם הקהל היעד שלכם הוא ישראלי מאוד חשוב להבליט את ענין הקניה הבטוחה, וזאת למרות טירוף קניית הקופונים בארץ דרך האינטרנט. מסתבר שהשוק הישראלי טרם שם את מבטחיו ואמונו בקנייה המקוונת. מקדם נוסף ואחרון למאמר זה הינו כמובן המלצות של לקוחות אשר רכשו את מוצריכם.

מקוה שתרמתי לכם קצת מהידע שלי,

לפניות והתייעצות אתם מוזמנים לבקר באתר שלנו פרשמיט או במייל info@freshmeat.co.il

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב