דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיפים לציור פנים 

מאת    [ 04/03/2011 ]

מילים במאמר: 458   [ נצפה 6611 פעמים ]

מי מאיתנו לא רוצה ללמוד כיצד לצייר ציורי פנים מרהיבים לתחפושות, להופעות בימתיות, למסיבות יום הולדת, לגני ילדים או לכל אירוע אחר. פרפרים, חתולים, כלבים, פיות, ליצנים, מכשפות הן רק חלק קטן ומזערי ממגוון האפשרויות הנרחבות בציור פנים. ציור הפנים והאיפור המקצועי מאפשרים למאפר להתבטא מבחינה אומנותית ויצירתית ולעומת זאת גורמים לילד המאופר להינות מתחפושת העשוייה כולה איפור מרהיב ביופיו. מאמר זה יכיל מספר טיפים שיעזרו לך בתהליך ציור הפנים.

התכשירים הדרושים לציור פנים ואיפור פנים

צבעים רבים בהם עושים שימוש לאיפור וציור פנים יכולים להיות יקרים מאוד, בייחוד אם מדובר בצבעים מקצועיים לציורי פנים ובמיוחד אם ברצוננו לקנות ערכת צבעים מכובדת שתאפשר לנו לצייר מגוון פרצופים בשלל צבעים. חשוב מאוד לנסות את הצבעים עימם אתם עתידים לצייר על פניהם של ילדים. קיימים צבעים שמשנים את צבעם בהתאם לגוון העור, קיימים צבעים השונים מהצבע שנראה לכאורה על אריזת המוצר וקיימים צבעים שילדים מסויימים יכולים לפתח איזשהי רגישות אליהן, לכן חשוב מאוד לנסות את הצבע לפני קניית המוצר. עוד דבר שחשוב ביותר לזכור לגבי הצבעים בהם מציירים ציור פנים, הוא שאסור לשכוח את הצבעים בשמש, שכן, הם יכולים להיהרס ולגרום לבעיות עור. גם ערבוב צבעים צריך להיעשות בזהירות ובקפדנות כי ייתכן וצבעים מחברות שונות עשויים מחומרים שונים אשר עירבובם ביחד יכול לגרום נזק בלתי הפיך לעור הפנים או לאיכות הצבע.

תהליך האיפור וציור הפנים

האתר סקרנל מכיל עוד מאות טיפים והמלצות בתחום הציור: איך לצייר את בובספוג, איך לצייר גוף, איך לצייר עץ ועוד. לגבי ציור הפנים חשוב לזכור שאם ברצונכם לכסות שטח גדול מהפנים בצבע אחיד, כדאי להתחיל את עבודת הצביעה בספוגית ולא במכחול , זאת בכדי לזרז את התהליך, הרי שורה ארוכה של ילדים עומדת בתור ומחכה אך ורק לציור הפנים שתציירו להם...בתום כל צביעה שכזו, חשוב מאוד לשטוף את הספוגית ביסודיות ולהוציא ממנה את כל שאריות הצבע, אתם לא רוצים שתצא לכם חיפושית ירוקה במקום אדומה וכו'. בתום צביעת הבסיס ולאחר שהחלטתם ביחד עם הילד מהו ציור הפנים הנחשק, דמיינו בראשכם את התמונה של החיה או הציור אותו בחר הילד. חשוב בצורה אומנותית ונסה להביע דרך ציור הפנים בדיוק את מה שאתה מדמיין בראשך. אם אתה רואים שתהליך גיבוש הציור אורך יותר מדי זמן, בזמן בו אתם מאפרים את פניו של ילד אחד נסו לשאול את הילד הבא בתור מה הוא רוצה שיציירו על פניו ואיך הוא רוצה להתאפר, זה יכול לחסוך הרבה מאוד זמן. אם הילדים מתלבטים ומעכבים את התור, נסו להציע להם ציורי פנים בהם אתה מתמחים או ציורים שאתם עושים במהירות. בסוף הציור ורק אחרי שסיימתם עם כל האיפור, אפשר להוסיף נצנצים, ריסים צבעוניים ושאר אפקטים מיוחדים, ילדים מתים על זה. במאמר הבא שלי אסקור את כל הטיפים, שיטות, שאלות ותשובות לכל מי שרוצה לדעת איך לצייר ציור גוף. אם כציור ריאלסיטי או כקומיקס....בהצלחה!

 

 

 

מקווה משנהניתם, ציור מהנה!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב