דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חוסר משילות 

מאת    [ 04/03/2011 ]

מילים במאמר: 1101   [ נצפה 3810 פעמים ]

4 מרץ 2011

חוסר משילות

 

חדשות לבקרים אנו מתבשרים על אמות מידה מוסריות נאותות הגורסות כי תרבות השקר במקומותינו מכלה כל חלקה טובה.  וכך אנו מכבידים עולנו על חברי כנסת וקציני צבא בכירים הניתפסים בעיוות האמת ועד הפרחת שקרים גסים ומענישים אותם כיאה וכיאה.

 

דומה וקיימים בנינו אזורי חוץ, מעבר לגדר החוק והסדר בהם השקר, אי-אמירת אמת אם תרצו, הפכה לנורמה, באין מכהה.  המדובר הוא בעיקר ברשות המבצעת אשר אמות המידה הנאותות לכל זרוע שילטונית אחרת, אינן תקפות לגביה.

 

הבה וניקרא לילד בשמו.  במונח הרשות המבצעת אנו כוללים את משטרת ישראל ופרקליטות המדינה. הפרקליטות שייכת אמנם לרשות השופטת אך סבוכה הדוקות-מעל הרצוי, הנידרש, והנאות, עם משטרת ישראל, כפי שאותה משטרת ישראל ופרקליטות המדינה מהוות הזרוע הביצועית של בית המשפט העליון לשם הטיית החוק, הצדק והדמוקרטיה הישראלית, בשרות אג'נדה פוליטית צרה ולעומתית.

 

ארועי הריסת המבנים בחוות גלעד מהשבוע החולף מלמדים רבות אודות מגמת השקר והרמיה האופפים את פעולתם של משטרת ישראל ופרקליטות המדינה.  אכן, רוח המפקד של ההיא בורית-דייניש מחלחלת עד אחרון היס"מים ופרקליטי "הקרן לישראל חדשה" השורצים במחילות הפרקליטות.

ובסגרת זו, השתמשו השוטרים בכוח פיזי מזעזע ודיווחו על "הגשת מור ולבונה" לצעירים אשר את עצמותיהם שברו.  השוטרים ירו כמטורפים כדורי פלסטיק מטווח קרוב על המיועדים לפינוי ועל המפגינים נגד הפינוי ודיווחו על "פרחים בקנה".  השוטרים טענו שיקרית כי נישקפה להם סכנה וזו סיבת אלימותם הנוראה בעוד שהעדויות מוכיחות כי הסכנה היחידה שנישקפה לאי מי היא למפגינים נגד ההריסה ובוודאי לא לשוטרים הכזבנים.

החוצפה של השוטרים ושולחיהם מרקיעה שחקים.  קיימים צילומים אוטנטים של כל מעשי ההתעללות וההתאכזרות והירי על מפגינים מטווחי אפס ואילו חבורות הניאנדרטלים שעסקה בהרס הבזוי מכחישה הכל מכל וכל באשר יודעים הם היטב כי מאחוריהם ניצבים פרקליטי השטן, נציגי הקרן לישראל חדשה" בפרקליטות המדינה אשר יספקו להם מטריית הגנה שיקרית הרמטית.  וגם אם יגיעו דברים לידי דיון בבג"צ הרי שנילמד מיד מהו משפח -וכל הכנופיה העלובה הזו תצא נקיה וממורקת מכל עוון ופשע.

 

אך הבעיה הינה אף עמוקה יותר.  מי נותן את ההוראות במדינת ישראל?  מי הורה לקלגסי משטרת ישראל להתנהל כלפי יהודים באורח כה מחפיר אשר אף אחרון הערבים אינו זוכה לקמצוץ ממנה.

מי מושל במדינת ישראל?  האם זו יוזמה מקומית של משטרת מחוז יו"ש, אזי יש לפטר לאלתר את מפקד במשטרה.  ואם מפקדת המשטרה בירושלים מודעת לעוול הנורא הרי שיש לפטר את מפכ"ל המשטרה לאלתר.

ובאם שר הביטחון הוא שהיה בסוד הדברים ולא מנע ההשתוללות הקלגסית המשטרתית, אזי יש לשגרו החוצה כטיל ממערכת "כיפת ברזל", יחדיו עם השר לביטחון פנים.

ובאם ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו ידע ואישר, יש לסלקו לאלתר מכהונתו ובכל מקרה לא לאפשר לו להמשיך לנהל עניני המדינה עם תום הקדנציה באשר ניראה כי אינו יכול, מוכשר וראוי לכך.  איננו חושדים כי נתניהו הוא שנתן את הוראת ביצוע הפרעות ביהודי חוות גלעד השבוע, אך רפיונו, חוסר משילותו, האפשרות לכל מצורע וזב חוטם לסובבו בכחש, הם המביאים למסקנה כי עליו לפנות מקומו לטובים ממנו.

אדרבה, יוכיח נתניהו ולו אך לעת הזו את כושר משילותו, יוכיח כי הינו מסוגל להפוך עולמות, לאתר את האשמים ב"פרעות גלעד" ולהביאם לדין צדק.  יוכיח לנו כולנו, לציבור, כי הינו מסוגל להחליט ולעמוד בהחלטתו ללא נפתולים מיותרים, יוכיח ולו רק פעם אחת כי מסוגל הוא לקום לפטר את האחראי למחדל הנורא אשר ארע בחוות גלעד, לשגרו למסלול אחר.

על ראש ממשלת ישראל לחדול לזמן מה מעיסוקים זגזגנים בעניני מדיניות וביטחון לכאורה אשר ממילא אינם מבטיחים ומבטחים דבר ובפרט לעת הזו ולהבין כי משימתו הראשונה במעלה באם חפץ שלטון הוא וטובתה של מדינת ישראל לנגד עיניו,  להוכיח קבל עם ועדה כי הינו מנהל ומושל בנעשה במדינת ישראל, כי אינו נע כעלה נידף ברוח אחר כל גחמת מצורע וזב חוטם אג'נדתי, כי אינו משנה כל שני וחמישי מדיניותו הגלובלית והמקומית בהתאם לסיקרי דעת קהל שבועיים.  נתניהו רוצה ביציבות ושרידות שלטונו? אדרבא, זו הדרך להבטיח זאת.

 

ניראה כי בנימין נתניהו עדיין לא הפנים שהציבור מחפש אדם חזק, סמכותי, חכם, פיקח, אמין ויציב כראש ממשלת ישראל.  מה בצע לנו בדיוויזיות השריון ולהקי המטוסים באם המסד השילטוני במדינת ישראל הינו מתמקמק, רקוב ורעוע.  והרי כבר נאמר: "לא בכוח כי אם ברוח" וזו מטלתו העיקרית של בנימין נתניהו לעת הזו.

 

ארועי הפרעות בחוות גלעד מפצלים את העם.  הארועים מרחיקים מעם ישראל את ההון האנושי אולי החשוב ביותר לקיום עם ישראל הקיים בנינו לעתיד לבוא.  על נתניהו לאסוף את השברים ולאמץ אחדותנו הלאומית.

הציבור מחפש אדם בראשו שינהיג סדר בבוקה ומבולקה של השילטון בישראל, אדם אשר יצמית את תרבות השקר הפושה בכל אתר ואתר.  לוואי ויהיה זה מר בנימין נתניהו אך באם לא יעמוד במטלה, עלינו להחליפו בזה המסוגל לכך.

מר בנימין נתניהו מתקרב באורח מסוכן לאותו אזור דימדומים אשר בו אפשר שניזקו יעלה על תועלתו.  הוא עדיין אינו שם, אך מתקרב לכך בצעדים מדודים.

 

אהרון רול

amroll@sympatico.ca

www.aaronroll.com

http://www.global-report.com/aroll/

המחבר הינו יועץ אירגוני ודירקטור ניהול פרויקטים בכיר לחברות ואירגונים בענף המחשבים http://www.aaronroll.com http://www.global-report.net/aroll/>




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב