דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חושן חקירות, בלש פרטי בהליך גירושין 

מאת    [ 03/03/2011 ]

מילים במאמר: 454   [ נצפה 2388 פעמים ]

החלטה על פרידה וגירושין הינה החלטה קשה וכואבת. הליך הגירושין הינו הליך קשה רגשית הכולל פירוק התא המשפחתי, אך גם הליך מורכב של פירוק תא כלכלי ופונקציונאלי. במקרי גירושין, קורה לעיתים כי מתגלה חוסר אמינות אצל אחד מבני הזוג אשר עם הובאת הוכחות, עשויה להטות את הכף לטובת בן הזוג הנבגד. במקרה זה תפקידו של בלש פרטי בהליך גירושין הינו חשוב ביותר.

זוגות לא מעטים מחליטים להתגרש ומסיימים את תקופת חייהן ביחד בצורה אחראית ויפה. אולם, רוב הזוגות מחליטים להתגרש מסיבות שונות הכוללות חוסר אמינות ונאמנות, שקרים, בגידות וסודות. במקרים כאלה בן הזוג החושד פונה לעיתים למשרד חקירות או לחוקר פרטי על מנת לחשוף את האמת ולשים קץ לחוסר הודאות ואולי לקשר הנישואין.

אבל חשיפת בגידות ושקרים איננה רק הוכחה לבן הזוג על חשדותיו אלא גם יכולה להיות משמעותית ביותר בדיונים בבית המשפט לענייני משפחה או בבית הדין הרבני, בעת הליך הגירושין עצמו.

תפקידו של חוקר פרטי בהליך גירושין הוא למעשה איסוף מידע ומעקב אחד בן זוגו של מזמין החקירה, הנעשים בצורה חוקית בהתאם לחוק הישראלי. איסוף המידע כולל מידע על חשבונות סודיים, חובות, נכסים הכתובים על שמו, מעשיו בשעות הפנאי, האנשים איתם הוא מתרועע, מעשיו במקום עבודתו וכו'.

בעת הדיון בביה"ד או בביהמ"ש יהיו הוכחות לבעל המידע (מזמין החקירה), אשר יכולות להשפיע ולהכריע בעת קביעת פסק הדין בנושאים של חלוקת רכוש, מזונות, הסדרי ראיה וכד'.

למשל: כאשר נחשפת בגידה, כדאי להשיג ראיות חותכות ותקפות באשר לבגידה זו. ראיות אלו משפיעות על החלטת ביהמ"ש או ביה"ד בנוגע לחלוקת הרכוש ואפילו למשמורת על הילדים, פעמים רבות לטובת בן הזוג הנבגד.

דוגמא נוספת היא למשל גובה תשלום המזונות: גובה המזונות שעל האב לשלם עבור ילדיו תלוי בצרכי הילדים וגם ביכולותיו של האב. לא מעט קורה כי האב טוען למצב כלכלי מוגבל בכדי לשלם גובה מינימאלי של מזונות. ראיות קבילות בבית המשפט, מוכיחות טענות שונות באשר למצבו הכלכלי של האב (פירוט הנכסים שעל שמו, כספים בחשבונות שונים, מעקב אחר משכורתו וכד'), עשויות להשפיע על פסיקת גובה המזונות שישלם האב לילדיו.

כאמור, הליך גירושין תמיד יהיה טעון ומורכב, אך ישנם מקרים בהם הליך הגירושין הוא גיהינום. במקרים בהם יש חוסר שיתוף פעולה, חוסר נאמנות, שקרים ובגידות, הסתייעות בבלש פרטי יכולה לעזור לפחות בהגנה כלכלית על בן הזוג הנבגד. תפקידו של בלש פרטי בהליך גירושין מעין זה הוא לחשוף כל פיסת מידע אפשרית אשר יכולה לשמש כראיה קבילה בביהמ"ש, כל זאת במטרה להטות את הכף לטובתך.

    חושן חקירות ייעוץ ומידע בהנהלת רונן דוד חדשנות, שינוי, נועזות .  www.choshen-inv.co.il href="mailto:Choshen.inv@gmail.com" Choshen.inv@gmail.com">target="_blank">Choshen.inv@gmail.com טיפול מקצועי, דיסקרטי וזמינות 24 שעות  052-3898920




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב