דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיפול טבעי בבעיות קשב וריכוז ללא תופעות לוואי- הכיני את ילדך לקראת הדרך הבריאה 

מאת    [ 02/03/2011 ]

מילים במאמר: 419   [ נצפה 3477 פעמים ]

כשאנחנו חושבים על תרופה טבעית לטיפול ב-ADHD, אנחנו בדרך כלל חושבים כנראה של עשבי תיבול או כמה אלמנטים הומיאופתיות כמה שיכול להרגיע ילד היפראקטיבי וחסר מנוחה למטה. אבל זה רק חלק מהסיפור.

למעשה, תרופה טבעית לטיפול ב-ADHD אם זה באמת טבעי, יביא בחשבון גורמים בחשבון, כגון גורמים רגשיים, שינויים תזונתיים ושינויים באורח החיים האחרים. כאשר כל אלה רשאים לעבוד בסינרגיה, אז אנחנו יכולים לומר בבטחה כי האדם השלם הוא מטופל לבין תרופות הומיאופתיות רבות יעבוד ככה. הם פשוט מאפשרים את המוח ואת מערכת העצבים לעבוד על שיא היעילות שלהם. כלומר, ילד שיש לו כל סיכוי לעשות הרבה יותר טוב, כי העובדה שאין תופעות לוואי או סיכונים בריאותיים בכלל, אומר כי יש סיכוי טוב מאוד של הצלחה.

עכשיו לעומת זאת כל כך עם תרופות מרשם אשר מבוססות על אמפטמינים. אלו הם  המפורסם או לשמצה אך הם יעילים רק כי הם יכולים להקל על חלק מהתסמינים.הם יתעלמו מכל השאר וזו הסיבה שהם נחשבים כיום בדאגה קצת כפי שהם לפתור רק חלק אחד של הבעיה. זה המקום חלופות ADHD טבעי יכול ניקוד גבוה יותר ככל שהם נוקטים בגישה הוליסטית.

הנתון המדאיג ביותר הוא כי אין מחקרים ארוכי טווח על ההשפעות של מתילפנידאט (ריטלין) על המוח המתפתח של הילדים בטווח הארוך. ישנן עדיין שאלות פתוחות רבות גם על השימוש בתרופות אלה על ילדים עם ADHD.

במחקר קטן, שפורסם בעיתון הקנדי לפסיכיאטריה, תופעות הלוואי פסיכוטי אצל ילדים מסוימים נחקרו לאחר שהיו על תרופות אלו psychostimulant במשך שנה. היו דיווחים נדירים קצר של אפיזודות פסיכוטיות משושי חזותיים הזיות אחרים. אחרי התרופה הופסק, אלה לא נמשכות, למרבה המזל.

כפי שאמרתי לעיל תרופה טבעית כדוגמת ריכוזית לטיפול ב-ADHD יביא בחשבון שיקול תזונה, שינה, גורמים סביבתיים, וכמובן איך אנחנו ניגשים לבעיה של התנהגות שאינה הולמת. ילד ADHD יש מחסור של הכימיקל דופמין במוח שיחול הגמול שלו או שלה ואת המוטיבציה. בדרך כלל ילד יהיה פרס קצרה למדי / span מוטיבציה קשה לילד לראות תגמולים ארוכות טווח, כמו לקבל על בית הספר לקבל עבודה במילוי מאוחר יותר.

ילד ADHD צריך תגמול קבוע ותמריצים כך הפתיל הקצר שלו לתגמל הוא עקף את הזמן. זה המקום שבו התנהגות הילד שינוי ב-ADHD הוא כל כך חשוב יהיה מפתח תרופה כלשהי הטבעי ב-ADHD.גלולות לא יהיה אי פעם ללמד כגון מיומנויות, עמדות או התנהגויות כאלה.

עכשיו ראינו כי תרופה טבעית לטיפול ב-ADHD היא הרבה יותר מאשר למעשה בליעת גלולות כמה, למה לא לגלות קצת יותר לגלות כי זה סוג של טיפול הרבה יותר קל ליישם ממה שאתה חושב- זו העת לנסות גם את ריכוזית!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב