דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיפולי פוריות לגבר בעזרת רפואה סינית ויפנית 

מאת    [ 02/03/2011 ]

מילים במאמר: 591   [ נצפה 4623 פעמים ]

 

כשמילי בת 34 נכנסה להריון היא פשוט לא האמינה. מילי ובעלה אלון ניסו להיכנס להריון יותר משנתיים וכשכבר היו על סף ייאוש, הגיעו לטיפול ברפואה סינית:

 

"מהרגע שהחלטנו שהגיע הזמן ואנחנו רוצים להיכנס להריון, עם כל האופטימיות שכבר נשכחה מאז, עברנו תהליכים רבים ומייגעים. בצורה הטבעית והקלה זה פשוט לא הצליח, ניסינו כמעט שנה עד שהגענו למומחי פריון (אלון הגיע לאנדרולוג). עשינו את כל הבדיקות ומצאנו שספירת הזרע אצל בעלי נמוכה, על גבול ה20 מליון ובנוסף הזרע חלש ואין לו כוח לחדור את מעטפת הביצית. לא מצאו אצלו שום בעיה שיכולה לגרום לספירת זרע נמוכה, אצלי לשמחתי הכל היה בסדר. הרופא הסביר לנו על התהליך והתברר לי שלמרות שאצלי הכל בסדר בעצם אני זו שאצטרך לקבל הורמונים ולשאוב ביציות בהרדמה. נלחצתי, אבל מאוד רצינו ילד ולא ראינו שום ברירה אחרת."

 

דקלה להב, מטפלת ברפואה סינית ויפנית ובצמחי מרפא, מומחית לטיפולי פוריות ולטיפולי פוריות הגבר:

למעשה כמעט 40% אחוז מסך בעיות הפוריות הן בגלל בעיה אצל הגבר, לפעמים מוצאים בעיה שנקראת וריקוצלה והפיתרון שלה הוא בד"כ בניתוח או מחלות שונות הגורמות לחולשת הזרע, אבל ברוב המקרים ישנה בעיה של ספירת זרע נמוכה, תנועת זרע חלשה או איכות זרע ירודה. הבעיה למעשה שלרפואה כיום יש חשש ממתן הורמונים לגבר, מתוך השיקול שהם יכולים לעזור אבל יכולים לעשות גם את ההיפך ובנוסף להעלות סיכונים למחלות קשות.

 

מילי: "במשך יותר משנה עשינו טיפולי פוריות מערביים, במשך שלושה חודשים קיבלתי זריקות בבטן מדי יום ובתאריך "המיוחל" נשאבו ממני הביציות הבשלות, הופרו במעבדה והוחזרו לרחם ושוב קיבלתי הורמונים, הפעם בנרות, כדי שהעוברים לא יפלו, אחרי שבועיים הלכנו לרופא וכל פעם מחדש התאכזבנו לגלות שההיריון לא נקלט.

אחרי שלושה חודשים כבר שאבו ממני את כל הכוחות, הייתי נפוחה, עצבנית, כל הזמן הייתי רעבה, החזה כאב לי הבטן כאבה לי מכל הזריקות והכי גרוע - לא נכנסתי להריון. עשינו קצת הפסקה ואמרו לנו שלפעמים זו הדרך הכי טובה להיכנס להריון. אחרי 3 חודשים שלא קרה כלום (המון זמן!) ניסינו שוב הפעם חצי שנה ברציפות ועדיין שום דבר לא קרה. מיואשת ומדוכאת החלטתי לפנות לרפואה סינית"

 

 

דקלה: "התהליך שמילי מתארת פה הוא תהליך מוכר ואופייני לבעיה של פריון הגבר. ברפואה הסינית יודעים לאבחן את הסיבה בגללה יש בעיה בזרע של הגבר לפי אבחון סיני ומתוך כך יודעים לאיזה כיוון לקחת את הטיפול.

לטיפולים ברפואה סינית וברפואה יפנית המשולבים עם צמחי מרפא יש הצלחה באחוזים גבוהים מאוד בטיפולי פוריות הגבר וכך נחסכים במקרים רבות הטיפולים ההורמונאליים המורכבים הניתנים לאישה.

 

לפונים לרפואה סינית יש אפשרות בחירה בין טיפול לחיזוק הזרע בצורה טבעית, טיפול הנמשך מספר חודשים כיוון שלגוף לוקח כ70 יום לייצר זרע חדש ויש לו הצלחות של כמעט  100% זו למעשה הדרך הבריאה ביותר. הבעיה לרוב היא שלזוגות היום יש לחץ של זמן, הם עייפים מהטיפולים וכבר הרבה זמן שהם מחכים להריון ולכן חלק מהזוגות בוחרים בטיפול לתמיכה בזרע ובאשה בזמן טיפולי הפריית מבחנה, טיפול המעלה משמעותית את הסיכוי להיכנס להריון, מחקרים הראו שטיפול ברפואה סינית במהלך טיפולי הפריה מעלה את הסיכוי להיכנס להריון מ26% לכ42%!"

 

מילי: "האמת שפחדתי מהמחטים, אחרי כל הזריקות בבטן ממש לא התחשק לי לקבל דיקור. הגענו לקליניקה בעין ורד שם גיליתי שהדיקור הוא בעצם לא ממש כואב. דקלה עשתה לי דיקור עם מחטים בסגנון יפני בצורה שטחית על העור ובקושי הרגשתי אותם. האווירה בקליניקה הייתה רגועה ונעימה, דקלה הסבירה לי על התהליך והייתה מאוד מקצועית ומרגיעה והכי חשוב בסבב הבא של הטיפולים נכנסתי להריון! המשכתי להגיע לטיפולים אצל דקלה גם במהלך השליש הראשון כי אחרי כזה תהליך קשה פחדתי מאוד לאבד את התינוקות.

לפני 3 חודשים נולדו לנו אלה ואמיר המתוקים, בריאים ובמשקל תקין. סוף סוף אני אמא"

 

כתב לענייני בריאות ורפואה
לאתר הדרך הבריאה




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב