דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מתקני תצוגה - פתרון שיווק יעיל ואפקטיבי 

מאת    [ 02/03/2011 ]

מילים במאמר: 389   [ נצפה 4567 פעמים ]

היום  כשאנו חיים בעידן של מיתוגים ועידן שבו רק עסקים ממותגים שורדים ורק מוצרים ממותגים נמכרים, כל עסק משקיע לא מעט בתהליך של  שיווק ומיתוג .

יש היום שפע של מתקני תצוגה שבעזרתם ניתן להעביר את המסר השיווקי והערכים של המותג.

מתקני תצוגה המותקנים בחנויות יהיו שונים בתכלית מכאלו המותקנים בתערוכות עסקיות.

למתקני תצוגה יש שימושים שונים ומטרות שונות. יש כאלו שיחליטו להציג עליהם את המוצרים בצורה מרשימה ובולטת כזו שתסקרן את הלקוח ותגרום לו לבצע פעולת רכישה של מוצר כלשהו,  ויש מי שיחליט להשתמש במתקני התצוגה כדי לפרסם ולהחדיר לתודעה של הציבור מוצר חדש שמיוצר מזה כמה חודשים אך קהל היעד עדיין אינו צורך את המוצר כפי שציפו ממנו, פרסום המוצר החדש על מתקני תצוגה יגרום לכך שקהל היעד לא יוכל להישאר אדיש למוצר שמוצג בצורה בולטת ואטרקטיבית על מתקן תצוגה, זאת כמובן בניגוד לפרסום המוצר באמצעות פליירים שהקהל מקבל בתיבת הדואר.

מתקני תצוגה איכותיים הם פתרון שיווקי אפקטיבי ויעיל עבור עסקים רבים שרוצים מצד אחד מתקן תצוגה שהלקוחות יתרשמו ממנו ויקבלו ממנו את המסר השיווקי הדרוש ומצד שני הוא ינגיש עבורם את המוצר ויאפשר להם לנגוע במוצר ולמשש אותו וזו אחד הסיבות שרוב חברות פרסום בישראל ובעולם מציעות מתקנים אלה כחלק מפתרון שיווקי לבית עסק במהלך קמפיין פרסומי.

עסק המשתמש במתקני תצוגה המותאמים לצרכים שלו וליעדים השיווקיים שלו, יהיה לו סיכוי גבוה יותר להצליח בהגשמתן של המטרות העסקיות.  מתקני תצוגה הם בעצם כלי המסייע לתהליך השיווקי של העסק, בעזרתם ניתן לבנות את  הפרצוף האמיתי והתדמית של העסק עבור כל אלפי האנשים העומדים לבקר בעסק שלכם.

איך בוחרים מתקני תצוגה

מתקני תצוגה טובים הם מתקני תצוגה משווקים וממתגים , עליהם להיות ייחודיים ולהצליח למשוך את תשומת הלב של המבקרים, הם צריכים גם להצליח לחדור לתודעה של המבקר וליצור אצלו רושם ראשוני עמוק כזה שיגרום לכך שהמבקר אכן יזכור את השם של העסק שלכם שהיה כתוב על מתקן התצוגה גם לאחר שעזב את  התערוכה או גם לאחר שסיים את סבב השופינג שלו בחנות שלכם. 

לכן  מי שרוצה שמתקני התצוגה שלו יהיו מוצלחים ויצליחו להשיג את היעד השיווקי שלהם חייב לבחור במתקני תצוגה מקורים וייחודיים שיש בהם אלמנט שיבדל את העסק שלכם משאר העסקים האחרים המתחרים בו, בנוסף לכך עליהם לכלול  אלמנט אטרקטיבי ומסקרן כזה שימשוך את המבקרים ויגרום להם להשתהות כמה דקות ליד הדוכן שלכם בתערוכה , או ליד חלון הראווה שלכם ולא לנטוש במהירות משום שמתקני התצוגה שלכם היו משעממים וסטנדרטים.

חברת דרונט בניית אתרים, הוקמה בשנת 1999 ע"י צוות מקצועני בתחום האינטרנט, במטרה לספק לקהל יעד רחב, שרותי בניית אתרים, עיצוב, שיווק וקידום אתרים במנועי חיפוש בהתאמה מלאה לצורכי הלקוח. בחברה מועסקים כ-120 אנשי מקצוע ובינהם מתכנתים, מנהלי פרויקטים, אנשי תמיכה ומעצבים, כך שכל הפתרונות ללקוחותינו ניתנים במסגרת החברה. אודות לפלטפורמה ייחודית, פרי פיתוח של דרונט, ביכולתנו לספק פתרונות איכותיים, במחירים הנותנים את הערך הגבוה ביותר עבור השקל וכל זאת בזמני שיא.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב