דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עצים מלאכותיים : בול עץ 

מאת    [ 02/03/2011 ]

מילים במאמר: 421   [ נצפה 3230 פעמים ]

אין כמו עצים ששתולים בחצר הקדמית או האחורית של ביתכם, שמוסיפים חן ונוי וממלאים את האוויר בניחוח משכר של פריחה. לרוע המזל, יש הרבה אנשים, כמוני, כותבת המאמר, לדוגמא, שהם 'רוצחי' עצים סידרתים. מדובר באנשים שדווקא מאוד אוהבים טבע, צמחיה ועצים, אבל ניחנו ביכולת גננות מחפירה ובידיים שמאליות. יש להם נטייה להשקות את העץ יתר על המידה או לא להשקות בכלל. הכול מתוך דאגה אימהית שיוצאת איך שהוא - תמיד עקומה. ולכן, המחשבה על עצים מלאכותיים נראית לי יותר ויותר פרקטית עם הזמן. וכנראה שיש עוד הרבה אנשים כמוני שנשבר להם להרוג עץ אחרי עץ, אחרת איך אפשר להסביר את הפופולאריות הגדלה של עצים מלאכותיים.
כן, עדיף לרכוש
עצים מלאכותיים מאשר להרוג עוד עץ קטן וחסר ישע שאין לו מספיק או שיש לו יותר מידי מים, אין לו מספיק או שיש לו יותר מידי שמש מלטפת, או שהזווית של השמש היא לא מספיק ישרה/חדה/קהה בשביל אותו צמח בררני שמעדיף למות ובלבד שלא לגדול במחיצתי. לכן, עד היום, העצים היחידים ששרדו את המגורים לצידי הם קקטוסים קשוחים ואדישים שלא מתרגשים מטיפול קלוקל ולא מקצועי כמו שלי.

אבל קקטוסים הם לא ממש עצי נוי, ולכן הגיעה השעה לשקול עצים מלאכותיים. כן, איזה כיף לפנטז, עצים מלאכותיים יטעו את כל אורחיי וישתלו בראשם מחשבות כזב, שאני אשפית הגינון, בחורה בעלת ידי זהב שהכול צומח, פורח ומלבלב תחת טיפולה המסור.

עצים 'כוזבים' התחבבו עליי גם בגלל שהם חוסכים לנו גם את דיירי הקבע העקשניים שבאים להתיישב במחציתם. עצים אלה לא ימשכו ג'וקים כמו – נמלים, חרגולים, חגבים, ושאר חרקים סקרניים. העצים הם כדאיים מכיוון שריסוס הוא בלתי אקולוגי בעליל ולא ידידותי, לא לחרק המסכן שבסך הכול חיפש דירה חדשה, ולא לכדור הארץ שגם ככה 'הולך קיבינימט'. מדובר בפתרון לא רע בכלל עבור אנשים שלא ממש מחבבים ג'וקים בגינתם. כלומר, 99% מהאוכלוסייה. כמובן, לא מדובר ברווקים תל אביביים טיפוסיים, שרגילים לחלוק את דירתם הישנה עם מקקי בית, שעושים חגיגה כל לילה בכלים המלוכלכים בכיור ששוכבים שם כבר חודשיים ומגדלים מושבה של עובש ופטריות רעבתניות.

גם פירות מלאכותיים, ולא רק עצים, חדרו לביתי, בעיקר בגלל דמיונם המדהים לדבר האמיתי. פירות אלה נראים אמיתיים לכל דבר, עד שמרימים אותם מהקערה הנאה שהם מונחים בה. המגע הקשיח מפזר את האשליה של פירות אלה. פירות אלה משחררים אותי מהצורך ללכת שוב ושוב לירקן. עד שאני כבר נזכרת שיש לי פירות בבית, אני מתאכזבת לגלות שהם כבר מושחרים ורקובים למחצה, ואני בוהה בתולעת מגחכת שיושבת לה בנחת בתוך הפרי. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב