דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


צמחייה מלאכותית: מתנה נפלאה לחגים 

מאת    [ 02/03/2011 ]

מילים במאמר: 527   [ נצפה 2274 פעמים ]

עכשיו שהחגים מתקרבים, ואנו מקבלים הזמנות שונות להתארח אצל חברים או משפחה, זה הזמן לחשוב מחדש על המתנות שאנו נעניק לאלו שפתחו את ליבם וביתם עבורנו ואירחו אותנו בחג. כמו שנהוג לומר, "לא יפה להגיע בידיים ריקות" ואין הכוונה להופעה בפתח הדלת עם סלט כרוב כבוש שהכנתם במו ידיכם. כאשר מתארחים, מקובל לתת מתנה יפה וסמלית למארחים, מתנה שאומרת תודה וחג שמח.

אם נחזור רגע לשלהי שנות השמונים העליזות, בהם היינו ילדים, נזכור כי תמיד שהיינו מתארחים אצל הדודה והדוד, אמא הייתה קונה קערה יפה או אגרטל חביב, ובזה היה נגמר הסיפור. היום כמובן אנחנו יותר מתוחכמים, ואנו משקיעים יותר מחשבה במתנה אותה אנו נותנים. לא עוד חפצים מטופשים שבסופו של דבר תוקעים בבוידם, אלא דברים שמושים המעניקים חן ויופי לבית. מתנות שהיינו קונים לעצמנו.

אחד הרעיונות היותר יפים בתור מתנה למארחים, עליהם שמעתי לאחרונה, הוא צמחייה מלאכותית. ישנם יתרונות רבים בהענקת מתנה מסוג זה. ראשית, צמחייה מלאכותית היא צמחיה שאינה דורשת תחזוקה שוטפת. זוהי דרך נפלאה להכניס את הטבע הביתה מבלי להכניס את הלכלוך המתלווה אליו. משום כך, ניתן לשים צמחיה מלאכותית בסלון על השטיח, או במטבח על השיש או אפילו בפינת האכילה. אין חשש לחרקים או לשלוליות מים קטנות שיצטברו בתחתית הכלי ולכן קל ונוח למקם צמחיה מלאכותית איפה שרוצים.

שנית, צמחיה מלאכותית באה במגוון רחב של סוגים וגדלים מה שמאפשר לכם לבחור את הסוג שמתאים בדיוק לבית של המארחים שלכם. כיום אנשים רבים עוסקים בתחום עיצוב הבית כתחביב, ולכן ישמחו מאוד לקבל צמחיה מלאכותית בתור מתנה. צמחייה מלאכותית היא מסוג המתנות שקל מאוד להתחבר אליהן. זוהי גם מתנה שמצד אחד אינה אישית ואינטימית מדי, אבל מצד שני היא יפה מאוד ומראה כי השקעתם מחשבה ולא סתם קניתם את הדבר הראשון שהיה במבצע בחנות השכונתית.

כאמור, צמחיה מלאכותית היא גם דרך נהדרת להכניס קצת ירוק לתוך הבית. חוץ מזה שהיא יפה, היא גם נותנת לבית מראה טבעי שמשפר את מצב הרוח. חשבו על חדר עם ספות בצבע קרם,  ושטיח אפור ווילונות יפים ולבנים. עכשיו, הוסיפו לחדר עציץ מקולקציית צמחייה מלאכותית- נכון שמראה החדר שודרג בצורה משמעותית?

צמחיה מלאכותית ניתן לשים לא רק במטבח או בסלון אלא גם בכניסה לבית לצד הדלת. זוהי דרך נהדרת לתת מראה ירוק ומרענן לכניסה של הבית. ידוע כי עציצים אמיתיים, לא ניתן לשים בחדר המדרגות, כי הם נובלים מפאת חוסר קרני שמש (פרט לסוגים מסוימים אשר בגלל שהם צריכים מעט מאוד שמש הם גם לא ירוקים ויפים). עם צמחיה מלאכותית אין את הבעיה הזו- בכל ימות השנה, ובכל פינה חשוכה, וללא שום צורך בטיפול או תחזוקה – הם שורדים.  מצד שני, גם במרפסת כדאי לשים צמחייה מלאכותית- שם אמנם יש הרבה שמש, אבל מצד שני, כמה פעמים קורה ששוכחים להשקות את העציצים ואדניות הפרחים, ובגלל זה הם מתו תוך חודש חודשים?

כל כך יפה היא צמחיה מלאכותית, אל תתפלאו אם לאחר שקניתם אותה לחברים או משפחה כמתנה לחג, תרצו לפנק גם את עצמכם במתנה ירוקה ונפלאה זו.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב