דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


גירושין: ניסיון מוסיף המון 

מאת    [ 02/03/2011 ]

מילים במאמר: 487   [ נצפה 2427 פעמים ]

לאחרונה חברה הטובה שלי התייעצה עמי בנוגע למהלך כואב שהיא מתמודדת עמו כעת בחייה- גירושין. לאחר שבעשרה שנות נישואין, היא ובעלה החליטו שהגיע הזמן להיפרד ולהתחיל מחדש אך הפעם בנפרד. למזלי, היא לא התייעצה עמי בנוגע לשאלה להיפרד או לא להיפרד, היא היתה נחושה בדעתה כי הצעד אותו היא עומדת לעשות הוא הצעד הנכון, אך היות ואני עצמי עורכת דין מתחום אחר, היא שאלה אותי האם אני מכירה עורך דין המתמחה בנושא של גירושין. מאחר ואני מגיעה מתחום אחר לגמרי,  לא כל כך הכרתי אנשים מהתחום, אך הבטחתי לה שאעשה כמה טלפונים ואבדוק בשבילה.

היות וחברה זו היא חברה טובה  מאוד שלי כבר הרבה מאוד זמן, אספתי עבורה מספר טיפים יעילים הנוגעים בתחום בחירת עורך דין בנושא גירושין. את העצות הבאות קבלתי מאנשים המתמחים בתחום, וכאלו שעברו את תהליך של גירושין בעצמם.

ראשית, וודאו שהעורך דין אותו אתם בוחרים אכן מתמחה בנושא הגירושין ומנוסה בו. גירושין הם נושא השונה משאר הנושאים הקשורים לדיני משפחה, ולכן צריך מישהו עם ניסיון עשיר בתחום אדם שכבר טיפל בתיקים רבים של זוגות שלא הצליחו להגיע להסכם גירושין בכוחות עצמם ונאלצו לפנות לערכאות המשפטיות. פרט להמלצות, כדאי גם למצוא ממליץ אחד או שניים על אותו עו"ד עמו בוחרים לעבוד.

בנוגע לגירושין עצמם, מומלץ מאוד לנסות לא להיות קטנוני על  כל נושא קטן. לשים את הדגש על הנושאים החשובים באמת, כמו חזקת ילדים, חלוקת הדירה והחשבון המשותף. אם יש רכוש משותף נוסף כדאי לנסות להתפשר עד כמה שאפשר, גם אם הדבר אומר שמחלקים את הרכוש 45% לעומת 55% .

אנשים שלא מוכנים להתפשר על מאום מוצאים עצמם מעורבים בתוך תהליך שאורך שנים על גבי שנים, ובסופו של דבר מוציאים יותר כסף על התהליך המשפטי מאשר הרווח שעליו הם נלחמים.  בנקודה זו כשאי לתת לעורך דין לענייני גירושין, לטפל בנושאים בהם הוא מתמחה ולהקשיב לעצותיו למודות הניסיון. סמכו על העורך דין שלכם להילחם עבור האינטרסים שלכם במקומכם, ואם הוא מייעץ לכם להתפשר ולוותר הקשיבו לו בכובד ראש. כך תוכלו לחסוך זמן ועוגמת נפש ולעבור לשלב הבא של חייכם במהרה.

שלישית, הימנעו מלערב את ילדכם. הם לא אלו שמתגרשים ממי שעד עתה היה בן זוגכם. היו הוגנים עם ההורה שלא מקבל חזקה מלאה על הילדים והסדירו עמו ימי ביקורים קבועים. ומהצד השני של המטבע- היו הוגנים בנושא המזונות , במידה ואתם הצד שמשלמים אותם. אפשרו  לבת (או בן הזוג) לחיות בכבוד יחד עם הילדים.

בכל הנוגע לרכוש, כאמור, וותרו כשצריך, ונסו לשמור על קור רוח וצלילות כמו ביתר התחומים. תגלו שכך אתם מקבלים החלטות נכונות. החלטות פזיזות הנעשות מתוך כעס, פחד או מטען רגשי שלילי, אינן החלטות נבונות. גם כאן, זה המקום להיות מושפע מהעורך דין לענייני גירושין ומהיחס והגישה המקצועית שלו. לא לחינם עורכי דין לענייני גירושין הם כל כך עניינים, אם הם לא יהיו כאלה (או אם אתם חשים שהם לא כאלה) התהליך יתבצע תוך קבלת החלטות לא נכונות שעלולות להיות הרסניות עבורכם. זכרו שמעבר לכאב הרגשי, הזיכרונות על ימים טובים יותר, והאכזבה מהפרידה, גירושין הם גם עסקה שעומדת לבוא לסיומה. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב