דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קידום בגוגל וא. א. אינסטלאטור 

מאת    [ 02/03/2011 ]

מילים במאמר: 508   [ נצפה 1596 פעמים ]

מכירים את א.א אינסטלאטור?  אותו אינסטלאטור או חברת ביובית ששמה מופיע ראשון  בשעה שאתם מחפשים בהיסטריה מישהו שיעזור  לכם לטפל בהצפה שבמטבח, או גרוע מכך בשירותים? פעם אחר פעם א.א אינסטלאטור מגיע אליכם ומציל אתכם כמו פרינס צ'רמינג שהציל את שלגיה/ סינדרלה/ כל שאר הנסיכות הטיפשות וחסרות ישע..בינינו ברגעים כאלו גם בעלי ידי הזהב איכשהו מוצאים עצמם תרים אחר א.א אינסטלאטור.

ומיהו אותו א.א אינסטלאטור שאת שמו אנו רואים ראשונים בדפי זהב באינטרנט ובספר הטלפונים? האם הוא האינסטלאטור המוכשר ביותר, הנאה ביותר, או זה שמועיל בטובו לא להראות לנו את החריץ שמתחת מכנסים? לא ולא. א.א. אינסטלאטור הוא כמו ששמו מרמז הראשון בין ראשונים. היי לכך, אם רק עכשיו עברתם לדירה החדשה והשרברב הישן שאתם עבדתם עמו לא מוכן להגיע לחור שאליו עברתם, אז א.'א' ישמח להחליף את מקומו ולתקן לכם את הסתימה הארורה בשירותים.

ראשון בין ראשונים

וזה בדיוק הסוד שבפרסום- להיות ראשון בין ראשונים. בין אם מדובר באנשי מקצוע כמו חברנו א"א , או ספקים חיצונים או שירותי שיווק למיניהם כמו קידום בגוגל, הסוד הוא להופיע ראשון, לפני המתחרים. בתחום האינטרנט נושא זה הוא חשוב במיוחד מאחר ואם אינך מצליח להופיע בדף התוצאות הראשון של מנועי חיפוש, מעט מאוד לקוחות פוטנציאלים יזכו לראות אותך ואת השירותים שאתה מציע. זאת מאחר ומרבית האנשים אינם טורחים אפילו להגיע לתחתית העמוד של הדף שהם קיבלו. ואם כבר הגענו עד הלום, מדוע חשוב כל כך בימינו אנו להשתמש בתחום זה של קידום בגוגל? מהסיבה הפשוטה שזה עובד.

קידום בגוגל- לא כל אחד יכול

ידוע כי האינטרנט הוא מרחב אדיר עבור בעלי עסק ונותני שירות שונים, ששואפים לפרסם עצמם ולהרחיב את קהל לקוחותיהם. באותו מידה חברות גדולות ותאגידי ענק גם הם לא פוסחים על התחום של קידום בגוגל, ומשתמשים בו לקדם את יעדיהם. הצד השני של המטבע הוא הגולש הפשוט, זה שמשתמש באינטרנט כדי לחפש, ללמוד, וליהנות. מיליוני הגולשים שמדי יום ביום גולשים ומשתמשים בגוגל כמנוע חיפוש הם היעד שלך- לדעת איך לגרום לדג להגיע לחכה שלך- בזה עוסק התחום של קידום בגוגל. 

אשרי המאמין

אז מי כן יודע? מי שלמד והתנסה בתחום. מי שהאינטרנט זורם בעורקיו. מי שמכיר מניסיון בשטח מה מושך את הקהל אליו אתה פונה ומה לא. אותו נביא שיודע באיזה מילה בדיוק, שמוליק או דנה, ישתמשו כדי להגיע לעסק שלך ( נבואה שהיא שילוב של הבנת אינספור סקרים וחוש שבא עם הניסיון). אלו הם האנשים שידאגו שבתחום קידום בגוגל אתה תהיה ראשון, ואתה תהיה רלוונטי. השם שלך יופיע לפני כולם והלינקים בו יפגעו בול במילות החיפוש של הגולשים.

כמה זה עולה לי?

המחיר של חברה המתמחה בתחום של קידום אתרים אורגני בגוגל, יכול להשתנות. השירותים שמציעה חברה כזו הם רחבים מאוד, ואתה לא חייב להשתמש בכולם. כשם שבנושאים אחרים אתה יכול לבחור בחבילה מצומצמת או חבילה מורחבת גם כאן ניתנות לך מגוון אפשרויות. כמו כן יש לקחת בחשבון את סוג העסק ואת היקפו- האם העסק שלך קטן ויסתפק בבניית אתר ותחזוקו? או בשנים האחרונות התרחבת מאוד ואתה זקוק לשירותים נוספים. המחירים לכל אלו משתנים ולכן כדאי לשקול איזה סוג של שירות אתה רוצה, אבל בהחלט לא כדאי לפסוח  על התחום של קידום בגוגל. 

Mayoo קידום אתרים 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב