דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


השכרת רכב בישראל ופגישות עסקים מוצלחות 

מאת    [ 02/03/2011 ]

מילים במאמר: 556   [ נצפה 2011 פעמים ]

לאחרונה קראתי מחקר מעניין שאמר שהרכב בו גברים נוסעים עושה מבחינה פסיכולוגית מה שמחמאות עושות לנשים. במילים אחרות, רכב חדיש ומנצנץ מעלה את הביטחון העצמי של הגבר הנוהג בו כשם שמחמאה שאישה מקבלת מעלה לה את הביטחון העצמי. מפתיע? מעציב בגלל הרדידות? משעשע? מחקר זה אולי גרם  להתמרמרות בקרב הפמיניסטיות או בקרב  הגברים שאוהבים לחשוב על עצמם כבני אדם בעלי עומק, אבל אלו היו ממצאי המחקר (המחקר  נערך עבור חברה לפרסום ושיווק).

לא נדון כעת באבולוציה הפסיכולוגית של בני האדם, והאם המחקר נכון או לא, אבל הבה נודה, בינינו מבלי לומר לאף אחד אחר,  שיש בו מן האמת ואפילו אם רק מעט ממנה...

נסה לדמיין בראשך את עצמך מגיע לפגישה שבה אתה רוצה לשדר הצלחה וביטחון עצמי, פגישה שאם תצליח בה תשיג קידום בעבודה, העלאה במשכורת ותחושה טובה שסוף סוף אתה נמצא בליגה של הגדולים... האם תרצה להגיע לפגישה כזו בטוסטוס או אולי פז'ו קטנה ועלובה מראשית שנות התשעים, או שמה תעדיף רכב חדש עם שנת ייצור שמתחילה בספרה שתיים ונגמרת לכל היותר בספרה שש - איזה מבין השניים יעניק לך יותר ביטחון עצמי? איזה מבין השניים יעשה עבורך מה שמחמאה בסגנון "את נראית מצוין  רזית באיזה חמש קילו, לא"? תעשה עבור אישה...

עם השכרת רכב בישראל אתה יכול להגיע לפגישה עמוס בביטחון עצמי והרגשה שאתה עומד להצליח. השכרת רכב בארץ תיתן לך איזה רכב שרק תרצה במחיר לא זול אך סביר יחסית לתמורה שתקבל. רכב גדול עם מושבים מרווחים, נקי מבפנים ומבריק מבחוץ. תוכל לנסוע בכבישים מבלי להתעייף או לרגיש לחוץ, תוכל אפילו לשתות קפה במהלך הנסיעה כי יהיה שם מתקן לקפה שלך .

 כל אלו הם אמנם ליטופים לאגו אבל, מצד שני אם נשים בצד את האפקט הפסיכולוגי שיש להם, נבין ש"פינוקים" אלו הם שגורמים לך להגיע רענן לפגישות ויותר מרוכז. אז אולי בעצם כלל לא מדובר בביטחון עצמי אלא בצורך אמיתי. כשם שלא נגשים לבחינה בה רוצים להצליח מבלי שאוכלים ארוחת בוקר טובה לפני ושמונה שעות שינה, כך גם לפגישות עסקיות חשובות לא כדאי להגיע עם הלשון בחוץ.

פרט לכך שתחום זה של השכרת רכב בישראל באמת תשפיע על ההרגשה הפיזית שלך וגם תעלה לך את הביטחון העצמי, זכור כי השכרת רכב בארץ מספקת רק רכבים בטיחותיים. אם אחת הפגישות שלך היא בקצה השני של הארץ ואתה חייב לנסוע נסיעה של שעתיים שלוש או אולי אף יותר, נסיעה בכבישים שהם לא תמיד בטוחים במיוחד כמו הכבישים לאזורים מסוימים בצפון או לערים בדרום, אתה צריך רכב בטיחותי עם צמיגים חזקים מגבי חלון שפועלים ועוד. רכב אשר לא יתקע בדרך וייסע כמו שצריך, תתפלאו רכבים חדשים שלא מתוחזקים כמו שצריך גם יכולים לעשות בעיות. השכרת רכב בישראל תדאג גם לצד הזה, ותספק לך רכב שהוא לא רק נקי ויפה אלא גם בטיחותי.

בנוסף, השכרת רכב בארץ תדאג לתת לך את כל הבטוחים הנחוצים. המחיר של השכרת רכב בישראל כולל גם את זה, לא תצטרך לדאוג להשיג אישורים, מסמכים וכו'. פשוט דאג לקבל את המפתחות מנציג החברה של השכרת רכב בארץ ובתום התקופה עליה שלמת להחזיר לו את המפתחות. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב