דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הדפסה על קנבס או על נייר צילום- איזה פורמט עדיף? 

מאת    [ 02/03/2011 ]

מילים במאמר: 713   [ נצפה 3375 פעמים ]

הדפסת תמונות גדולות -הדפסה על קנבס או על נייר צילום- הפכה כעת לפשוטה, זולה, ונוחה, כך שיותר ויותר אנשים מתחילים פונים לשימוש באמצעים אלה, למטרות עסקים או גם להצגה ביתית. אמצעי הדפסת תמונות אלה יכולים לאפשר לכם לתלות תמונות עסקיות במשרד, או יצירות אומנות יחודיות ומותאמות אישית לתליה בסלון. ומכיוון שהמחירים כיום הפכו ליותר ויותר נוחים, ניתן בקלות להשיג הדפסים מכל סוג. עם זאת, רבים האנשים ששואלים את עצמם " האם כדאי לי להדפיס על קנבס או על נייר צילום ?"

החלטה בנושא זה היא פשוטה ביותר אם אתם יודעים איזה מראה אתם רוצים ליצור בשביל התמונה שלכם. הנה כמה רעיונות שיעזרו לכם לבחור איזה סוג הדפסה מתאים יותר בשבילכם. 

להדפסה על קנבס והדפסה על נייר צילום כמה מאפיינים משותפים-

·        גודל

כל אחת משיטות ההדפסה שייכת למשפחת ההדפסות בפורמט רחב, שניתן להבדיל אותו בקלות מהדפסות בגודל רגיל, כגון הדפסת כרטיסי ברכה או לוחות שנה. בשתי הדרכים ניתן להדפיס ברוחב מוגבל כלשהו (הגודל המדויק תלוי במדפסת שבשימוש) אך באורך שיכול להגיע למטרים רבים.

 

·        טכנולוגית ההדפסה

הזמנת תמונה להדפסה על בד קנבס או על נייר צילום היא תהליך שבו התמונה מעובדת באמצעות טכנולוגית הדפסה דיגיטלית. כך נוצרים הדפסים מלאי צבע בעלי חדות ואיכות גבוהה מאוד, כך שאתם יכולים להיות בטוחים שהתוצאות שתקבלו יהיו ברמה הגבוהה ביותר.

·        כמויות ועותקים

משום שהדפסה דיגיטלית היא פיתרון מעולה להדפסה במחיר זול, כל עוד לא מדובר בהדפסה של מאות עותקים. ניתן להדפיס אפילו עותק אחד של היצירה שלכם, ועד כמות של 500 עותקים הדפסה דיגיטלית מסוג זה ההיא המשתלמת ביותר. ניתן להזמין בקלות כל כמות של הדפסים בלי לחכות ולצבור כמות גדולה של הדפסים.

·        זמן ייצור

עוד יתרון של הדפסה דיגיטלית הוא קצב הייצור המהיר. בזכות הטכנולוגיות הקיימות כיום, הדפסה על נייר צילום או על קנבס זמינה כעבור זמן קצר ביותר. רוב בתי העסק מציעים לספק את ההדפסים תוך כשלושה ימים. במקרים מסוימים ישנן הדפסות שניתן לבצע בתוך יום.

אך יש גם הבדלים בין סוגי ההדפסה-

 

·        ציפוי וגימור

שני המוצרים האלה נבדלים, בעיקר, במראה הסופי שלהם. הדפסה על נייר צילום היא בדרך כלל בעלת מראה חצי מבריק, או בלתי מבריק. הדפסה על בד קנבס נוצרת על בד קנווס אמיתי, הנמצא בשימוש ציירים מזה מאות שנים, ונותנת לתמונה מראה אומנותי ייחודי.

·        תצוגה ותלייה

הדפסה על קנבס נמתחת על מסגרת מתיחה, הנותנת מראה אומנותי וצורה חזקה ויציבה כשל יצירת אומנות. הדפסות על נייר צילום, לעומת זאת, נתלות באופן אחר, כאשר הן ממוסגרות או מודבקות לקאפה (לוח קשיח).

·        מחיר

הדפסה על בד קנבס היא לרוב יותר יקרה מהדפסה על נייר צילום. מלבד ההבדל בחומרים שבהם משתמשים ליצור כל אחד מסוגי ההדפסה- הדפסה על קנבס דורשת שימוש בבד קנבס איכותי ובמסגרת מתיחה מעץ אורן מלא- הדפסה על קנבס דורשת גם שכבות לכה להגנה, ומכאן ההבדל במחירים.

כדי להיות יותר בטוחים, תמיד ניתן לבקש יעוץ מהחברה שממנה אתם מקבלים שירות, לגבי פורמט ההדפסה המתאים ביותר לתמונות אותן אתם רוצים להדפיס. ישנם הבדלים נוספים שצריך להתחשב בהם בהתאם לתמונה הספציפית שלכם- סגנון, נושא וכו'. בעזרת יעוץ מקצועי תוכלו להחליט בקלות אם להדפיס את התמונה שלכם על קנבס או על ניר צילום. 

Avihu Bar-Zion - אודות כותב המאמר:

 


בעלים של גלריה אמן- P.P.Art. גלריה לתמונות , ליטוגרפיות מסגור תמונות אומנותי ודפוס דיגיטלי גדול, מזה כ25 שנים.
בעלי האתר הדפסות קנבס, המספק שירותי הדפסה ומגוון מאמרים וטיפים.





מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב