דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הזמנת פנקסי שיקים - אמצעי התשלום הבטוח ביותר 

מאת    [ 02/03/2011 ]

מילים במאמר: 542   [ נצפה 2671 פעמים ]

הזמנת פנקסי שיקים חיונית לכל אחד ואחד מאיתנו. לשימוש בשיקים יש יתרונות וחסרונות. הפיתוי שיש לזייפנים לזייף שיקים הוא רב אבל אמצעים טכנולוגיים שונים מאפשרים הטמעת פתרונות, גלויים וסמויים, ההופכים את הזיוף לקשה מאוד, אף שלא בלתי אפשרי לחלוטין.

הזמנת פנקסי שיקים הסיכוי והכיסוי
על מנת לוודא כי תשלום של חברה באמצעות שיקים הוא, מבחינתה, התשלום הבטוח ביותר, עליה לוודא כי בית הדפוס שממנו היא  מבצעת הזמנת פנקסי שיקים אכן מבטיח כי הוא יספק לה פנקסי שיקים בטוחים ומוגנים באמצעי הגנה מרביים המצמצמים עד למינימום את היתכנות זיופם.
 
מאחר שלא כל בתי הדפוס נוקטים  במרב ובמיטב אמצעי הזהירות הטכנולוגיים חשוב ביותר, ודאי לחברות ולגופים עסקיים, אשר משתמשים בשיקים באופן שוטף, לעבוד עם בית דפוס המסוגל לתת להם מענה לצורך, לביקוש ובעיקר – לדרישות המחמירות, הבלתי מתפשרות, באשר למידת בטיחותם  של השיקים וחסינותם מפני אפשרות זיופם.
כאשר שיקים מיוצרים בבתי דפוס אשר בעליהם אימצו והטמיעו בתכנית העבודה שלהם את הטכנולוגיות החדשניות ביותר בתחום הדפוס בכלל ובדפוס שיקים בפרט, מי שמתכוונים לבצע אצלם הזמנת פנקסי שיקים יכולים להיות סמוכים ובטוחים כי הם עתידים לעשות שימוש באמצעי התשלום הבטוח ביותר.

שיקים מוגנים כמו כסף בכספת...
אף שדי באצבעות יד אחת כדי לספור את אמצעי ההגנה על שיקים, אשר צירופם יחדיו והטמעתם בייצור השיקים מהווים שכבת הגנה שלא ניתנת לחדירה ובתוך כך לזיוף, כל אמצעי תורם לשקט ולשלוות המשתמשים באמצעי תשלום זה.

האמצעים השונים: הגנה בפני צילום, שימוש בצבעי UV נסתרים, שניתן לזהותם כאשר השיק המקורי מואר באור אולטרה-סגול, הטבעת סימן מים בתהליך הייצור של הנייר שממנו מופקים השיקים, צבעים ביטחוניים נגד מחיקה הם הערובה לשמירה על תקינותו של השיק וחסימתו בפני פורצים ונוכלים המבקשים לזייפו.

אמצעי ביטחון נוסף הוא העיצוב האישי, אשר אנחנו יכולים לבקשו על-פי טעמנו, עם לוגו ואיור או בלעדיהם.. הזמנת פנקסי שיקים עם עיצוב אישי מקורי היא גם חלק ממיתוג עצמנו או העסק שלנו.

על-מנת לייעד את השיקים לנמענים קבועים, להם בלבד, ולמנוע העברתם לגורם שלישי, אשר אין לנו אפשרות לדעת את זהותו (העדר הידיעה עשוי לגרום לנו חשש, שמא ייעשה בשיק שלנו שימוש לא ראוי) אפשר להגביל אותו למוטב בלבד ולמנוע את סחירתו על ידי הוספות המלים 'לא סחיר'.

הזמנת פנקסי שיקים אשר ההגבלות מופיעות עליהן מבעוד מועד, בתהליך הייצור, מקנות להגבלה זו משנה תוקף ואמינות. כך או כך, שיקים שמוגבלים למוטבים מוגדרים בלבד הם  אמצעי תשלום בטוח ביותר.

על אף החשש מפני קבלת שיקים מגורמים אשר אין לנו ביטחון שיש כיסוי בחשבון הבנק  שלהם לסכום שאותו רשמו בשיק, רבים מאתנו נוטים לקבל שיק: במידה שהוא ניתן ליום התשלום, כמוהו ככסף מזומן, אף שלוקח לבנק יום או יומיים לאשר אותו ולשחרר את הסכום הכתוב בו לחשבוננו. במידה שהוא שיק דחוי, התאריך הכתוב עליו כיום שבו ניתן לפדותו הוא, מבחינתו, ערובה לתקפותו ולכיסויו.

כמו פעילויות רבות, גם הזמנה של פנקסי שיקים היא פעולה אשר עשויה להתבצע באמצעות ממשק הזמנה מקוון פשוט וקל לשימוש. בתי דפוס שונים העוסקים בייצור שיקים מאפשרים לנו לקבל מהם הצעות מחיר. כך אנחנו יכולים לערוך מעין סקר שוק וירטואלי (ללא צורך לכתת את רגלינו בשוק כל שהוא) אבל אמיתי, להשוות בינהן ולבחור את המתאימה לנו ביותר על סמך שקלול נותנים שונים
(מקצועיות, אמינות, זמינות, עיצוב ועוד). בתי דפוס שונים  מאפשרים לנו לבצע תהליך מהיר של הזמנת פנקסי שיקים ובכך למנוע מאתנו "להיתקע" ללא שיקים.

אורי יוסף




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב