דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


דיאטה צמחונית - סיפור קצר ואישי 

מאת    [ 02/03/2011 ]

מילים במאמר: 501   [ נצפה 2799 פעמים ]

 

ושוב אמא שלי החליטה להתחיל לה דיאטה חדשה, לאחר שבשומרי משקל לא הצליחה להתמיד והדיקור הסיני לא תרם ובטח ובטח שלא הדיאטה של "תאכל מה שתרצה ותרזה" למרות שהיא המועדפת עליה, לא, הפעם היא החליטה ללכת צעד קדימה עם הדיאטה שלה, דיאטה צמחונית.

היא שמעה את זה מאיזה חברה שלה, אחת כזו שהיא ממש סקרנל וכל דבר קטן מעניין אותה, כל שבועיים היא נוסעת להודו וחוזרת עם משוואות ונגזרות חדשות על החיים והעל הקיום.

 אם תאכלי עלים, תרזי.  לא עוד בשר משמין עם כולסטרול גבוה , די לארוחות שחיטה באל גאוצ'ו היא החליטה שהיא הולכת עם זה עד הסוף קמה לה בבוקר והכינה ארוחת צהריים לעבודה , יוגורט טבעי אפס אחוז עם סלט קטן וזאת לאחר שהתרגלה לקחת את רוב מה שנשאר מהשבת ולטחון בעבודה , אמא שלי היא כמו הילדים הקטנים בבית ספר שמקנאים בהם שההורים שלהם עושים להם סנדוויץ כל כך מגרה ושמים להם בננה ושוקולד בתיק אוכל שיהיה להם ולך יש רק לחם שחור פרוס עם חומוס שהתייבש לו עד ארוחת העשר.

 כולם שואלים אותה דבר ראשון בבוקר : " גלית מה הבאת לנו היום"

יושבת לה בעבודה יודעת שהאוכל מוכן ומחכה לה בתיק שתגיע השעה 13:00 בצהריים ושעד 13:03 היא כבר סיימה את הצלחת. לפני שעושים דיאטה צמחונית, מומלץ ללמוד את הנושא באתרים שמסבירים כיצד להיכנס לעולם הצמחונות.

 אבל כל זה נגמר מאז אותה דיאטה צמחונית. כבר ביום הראשון הבחנתי כמה זה קשה לה, חזרה הביתה עצבנית וצעקה שבן אדם לא יכול לחיות כל הזמן מעלים והכריחה אותי להצדיק אותה אבל לאחר שיחה עם החברה החליטה שהיא לא נשברת ונשנשה לה עוד עלה חסה תוך כדי.

ככה עברו שבועיים שכל יום היא חוזרת ומנסה לגרום לי לשבור אותה עד שיום אחד היא חזרה הביתה בצרחות שמחה שירדה שני קילו ופתאום שינתה את גישתה : "אתה יודע? החסה הזאת זה לא דבר כבר רע אחרי הכל, דווקא מתרגלים" "בסוף אמא שלך תהיה דוגמנית"

 חלף עוד חודש והיא כבר ירדה חמישה קילוגרם, באמת הופתעתי לאחר פעמים רבות ששמעתי אותי מתרצת את בלוטת התריס בסיבה למותניים הרחבות שנוצרו לה לקראת סוף שנות השלושים.

הרחיבה את הקריאה על דיאטה צמחונית באינטרנט וגילתה כי קיימות היום מספר קבוצות של טבעונים בארץ המשוטטות להן ונהנות מעשבי הטבע בלבד, כולם רזים ויפים היא אמרה והחליטה שהיא רוצה להצטרף אליהם לאיזה יומיים, הבנתי שהיא לוקחת את זה רחוק מידי אבל לא יכולתי לעשות כלום היא החליטה להצפין, היא קבעה עם כמה חברים שהכירה בפורום טבעונים באיזה אתר אינטרנט לעלות לצפון ליומיים, שכרו אוטובוס ועלו.

 עבר יום ולא שמעתי ממנה, עברו יומיים היא כבר הייתה אמורה לחזור אבל אפילו לא התקשרה

למחרת ביום השלישי היא יצרה קשר , אמרה לי שהיא במעצר ואז קראתי באינטרנט: "המולה במסעדת בשרים, קבוצה של טבעונים לא הצליחה לעמוד בפיתוי וגרמה לכאוס במסעדה"

כששאלתי אותה מה קרה הרי התחילה דיאטה צמחונית ענתה לי "תראה, זה לא יעזור, אני יש לי בלוטת התריס מה שאני לא יעשה אני אשמין". אם אתם רוצים מידע נוסף, שאלות ותשובות טיפים והמלצות על איך כדאי לעשות דיאטה נקייה.

 

סיפור אישי קצר בנושא דיאטה צמחונית




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב