דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כל ההתלבטויות מובילות אל שמלת כלה אחת! 

מאת    [ 01/03/2011 ]

מילים במאמר: 521   [ נצפה 3727 פעמים ]

כל ההתלבטויות מובילות אל שמלת כלה אחת!

 

כל בחורה יודעת, שברגע שמסתיימת ההתרגשות של מעמד הצעת הנישואין, מתחילה התרגשות אחרת לגמרי: ההתרגשות הכרוכה בדילמה איזו שמלת כלה לבחור... המבחר האדיר של שמלות כלה עשוי לבלבל גם את הכלה הנחושה ביותר, ורבות לא יודעות כיצד לבחור: האם להסתכל בדגמים מקטלוג שמלות כלה או ללכת על שמלות כלה בעיצוב אישי אצל תופרת, להעדיף את המראה הנכון של שמלת כלה 2011 או לבחור דגם רטרו, האם להעדיף מעצבת שמלות, שמציעה מגוון שמלות כלה וגם שמלות ערב, או שמא לעצב לבד שמלת חתונה עליה תמיד חלמו.

 

כל שמלת כלה והסיפור שלה: על סוגי חומרים, סגנונות ובדים

המבחר האדיר של שמלות כלה ושל עיצוב שמלות כלה אמנם מבלבל מאוד, אך הוא נועד להבטיח שכל כלה תוכל להתאים לעצמה שמלת חתונה נכונה. ההבדלים בין שמלות חתונה שונות נובעים ממספר פרמטרים: החל מהסגנון והקו העיצובי, דרך הצבעים והגוונים, ועד לחומרי הגלם מהם תפורות שמלות חתונה או שמלות ערב, המשפיעים השפעה רחבה וניכרת גם על הסגנון. כך לדוגמא, בחירה של בדים כמו שיפון מייצרים שמלות כלה מרחפות ופשוטות במראה נקי, לעומת סאטן או משי, המעניקים לכל שמלת כלה אפקט דרמטי יותר. גם בחירה של שכבות בד רבות מייצרת אפקט של דומיננטיות ונוכחות משמעותית לכלה הלובשת שמלת כלה נפוחה. בדים כמו תחרה או רקמה, מייצרים תחושות אלגנטיות מאוד לכל שמלת חתונה, וכיום גם שכיח מאוד לראות עיצוב שמלות כלה שעושה ערבוב של מספר סוגי בדים וחומרי גלם, וכן שילוב של פנינים, אבני חן ויהלומים, פרחים וחוטים שונים, השזורים בתוך שמלות כלה או שמלות ערב על מנת לייצר נוכחות ומקוריות.

 

כלה אחת מבולבלת מול שמלות כלה רבות...

החומרים והבדים השונים, הגזרות והגימורים, העיצובים והסגנונות מייצרים הבדלים של שמיים וארץ בין שמלות כלה כאלו ואחרות, ובאופן טבעי כל כלה יכולה למצוא את עצמה מתוסכלת מהתהליך של התאמת שמלת כלה אחת ומושלמת עבורה.

בימים עברו, מקובל היה לבחור שמלת כלה על פי קוד הלבוש התרבותי והמסורתי, ובהתאם למעמד הסוציו אקונומי שממנו הגיעה משפחת הכלה. כך בתרבויות המזרח נהוג היה כי כלות לובשות שמלת כלה אדומה, המייצגת מזל טוב ויוקרה באופן מסורתי, סארי בצבע זהב עבור כלות הודיות או קימונו לבן ליפניות. תרבות המערב, לעומת זאת, יצרה אופנה של שמלות כלה, העשויות מבדים יקרים ומשובצות באבני חן שהכמות שלהן מעידה על מעמד המשפחה. היהדות העדיפה כללי צניעות, שהכתיבו שמלות כלה ארוכות שרוול ומכפלת, וכן הסתרה של מחשוף ותוספת הינומה, וכן הלאה - כל תרבות והעדפותיה.

סלון הכלות ליקה, ישמח להציע לך שמלת ערב או שמלת חתונה במגוון רחב של עיצובים מעשה ידי אמן, בשילוב חומרי גלם איכותיים, בדים ברמה הגבוהה ביותר ועבודת תפירה משובחת. מבחינתנו כל שמלת כלה היא יצירת אמנות בפני עצמה, ממש כמוך.

וכמובן - שיהיה בסימן טוב ובמזל טוב. 

ליקה קריצ'בסקי

סלון כלות ליקה - בואי להרגיש מלכה

סלון כלות ליקה הינו סלון כלות בוטיק הממוקם ברח' בן יהודה 208 בתל אביב. ליקה, בעלת הסלון, הינה מעצבת שמלות כלה ושמלות ערב עם נסיון של עשרות שנים בתחום זה, אותו רכשה עת שהתה בחו"ל. לאחרונה, החליטה לעשות "עליה" ולגור בארץ הקודש ובין היתר, החליטה ליישם את משנתה בנושא שמלות כלה ושמלות ערב ופתחה סלון כלות ברוח זו.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב