דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מטהרי אוויר של אמקור בחירה נכונה לאורך זמן 

מאת    [ 01/03/2011 ]

מילים במאמר: 404   [ נצפה 3018 פעמים ]

אמקור מייצרת מספר דגמים של מטהרי אוויר כדי לספק צרכים שונים של הספק וסינון. אנשים הסובלים מאלרגיות יכולים להפיק תועלת ממסנני אוויר של אמקור. דגמים מסוימים של אמקור משתמשים במסננים מסוג HEPAת שיכולים לסנן חלקיקים בקוטר של עד 0.3 מיקרונים. מסנני HEPA מוסמכים ללכוד 99.7% מכל החלקיקים שעוברים דרך המסנן. בחירת מטהר אוויר היא במידה רבה עניין של לדעת מה גודל החדר בו תרצה להשתמש בו. פרט לכך, ניתן לבחור לפי בקרה מכאנית לעומת דיגיטלית, אסתטיקה ומחיר.

לא כל מטהרי האוויר של אמקור צריכים מסנן-קדם, אך לאלה שכן צריכים – אמקור מייצרת את מסנן-הקדם הפחמני המתקדם 30901. הוא מיועד להוריד ריחות של טבק, בישול וחיות מחמד, ולהאריך את חייו של המסנן הראשי בכך שהוא לוכד אובייקטים גדולים יותר כמו מוך ושיער חיות לפני שהם מגיעים אל המסנן הראשי. המחיר הקמעונאי של מסנן-הקדם הוא 227.95$ ובשימוש מתמיד הוא מחזיק מעמד שלושה חודשים. כמובן שאם לא משתמשים במטהר האוויר באופן קבוע, המסנן יחזיק יותר זמן.

אמקור גם מייצרת סדרה של מסנני HEPA המכונים QuietFlo True HEPA. הם לוכדים 99.97% מכל החלקיקים שמגיעים למסנן ולוכדים חלקיקים בגודל 0.3 מיקרונים. אורך החיים של מסנן QuietFlo True HEPA  תלוי בסביבה בה משתמשים בו, אך סוג זה של מסנן יכול להחזיק עד לשנה. המחיר הקמעונאי הוא בין 40$ ל- 70$ בהתאם לדגם המסוים של מטהר אוויר לו הוא מיועד.

סדרות אחרות של מטהרי אוויר המיוצרים ע"י אמקור הם מסנני HEPAtech. אלו הם מסננים אלקטרוסטאטיים שנטענים באופן קבוע כדי ללכוד 99.97% מהחלקיקים (עד קוטר 0.3 מיקרונים) המגיעים אל המסנן. מסנני HEPAtech מחזיקים עד 6 חודשים בשימוש מתמיד, ומחירם הקמעונאי הוא בין 125$ ל- 155$ בהתאם לדגם מטהר האוויר לו הם מיועדים.

לפי הסוכנות האמריקאית להגנת הסביבה, זיהום אוויר בתוך בתים יכול להיות פי 2 עד 5 גרוע יותר מזיהום אוויר בחוץ! אנשים שסובלים מאלרגיות יודעים ממקור ראשון איך זיהום אוויר מאבק וקשקשי חיות יכול להחמיר את האלרגיות שלהם. השימוש במטהרים של אמקור והחלפה קבועה של מסנני-הקדם, מסנני HEPA ומסנני HEPAtech יכולים לשפר את האוויר בתוך הבית באמצעות הסרה של אבק, אבקנים, עשן, קשקשי חיות ונבגי עובש מהאוויר, כך שהרבה יותר קל לנשום.

 

מאמר זה נכתב ע"י יונתן רבה בעל ניסיון וידע רב בתחום החימום והקירור לחברות מפעלים גני אירועים ועוד...                                             יתרה מכך החברה גם משכירה ומשווקת את מוצריה בעסקאות ליסינג לתקופות קצרות וארוכות במחיר לכל כיס                                          טלפון 0508330888 בקרו באתרינו החדש : http://www.hcsystem.co.il/

 

 

 

      יונתן.ר מנהל מוצר א.מערכות טל: 1599597779 נייד: 0508330888 פקס: 1599597770   Email : href="mailto:yoni_007@zahav.net.ilyoni_007@zahav.net.il">">yoni_007@zahav.net.il Web: http://www.hcsystem.co.ilא.מערכות - השכרה ומכירה מזגנים ניידים תנורים,קולטי לחות,מאוררים .




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב