דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


על חתונות מתוקשרות ועל שמלות כלה מפורסמות 

מאת    [ 01/03/2011 ]

מילים במאמר: 465   [ נצפה 7220 פעמים ]

על חתונות מתוקשרות ועל שמלות כלה מפורסמות

כל מי שמעורב מעט בתחומי רכילות יודע היטב על כל הפרידות, החזרות ובעיקר על החתונות המעניינות בקרב המפורסמים. בנוסף, כל מי שיש לו עניין קל באופנה ובטרנדים של שמלות כלה כבר יודע היטב, מה לבשה כל אחת מהמפורסמות החביבות עליו, ומה דעתו של שמלת חתונה שבחרה. עבור מי שנהנה מהשילוב בין השניים, השנה האחרונה סיפקה שלל שמלות כלה, שהן בגדר חוויה אחת גדולה לעיניים ולאינטלקט.

שמלות חתונה שעוררו עניין מיוחד

בשנה האחרונה סלבריטאיות רבות נכנסו תחת החופה עם בחירי ליבן, ונדמה שענף החתונות נהנה מרוח חדשה ומעניינת של שמלות חתונה, ומעדכון בהגדרות המראה של חתן וכלה באשר הם. מדורי רכילות באשר הם זכו ליופי של סקופים.

אילנה ברקוביץ', האקסית המיתולוגית של אביב גפן, נישאה השנה לשחקן הכדורגל אריק בנאדו כשהיא לובשת שמלת כלה וינטג'ית במראה קיצי, קליל ובעיקר מלא נונשלנט וקסם. אילנה בחרה שמלת חתונה "נשפכת" עם נגיעות עדינות של תחרה, שהעניקו לה שילוב מעניין בין אלגנטיות ובין קוליות מתוחכמת.

קרן פלס, אשר נישאה לבחיר ליבה תומר, ומאז כבר הספיקה להיפרד ממנו, בחרה לעצמה שמלת כלה קצרה עד לגובה הברך, בשילוב תחרה עם מחשוף מרובע בגווני שמנת קלאסיים.

לעומתה, יעל שרוני שחקנית רמזור, שנישאה לבן זוגה נדב, בחרה לעצמה שמלת חתונה פשוטה ובעלת קווים נקיים ומחשוף עמוק, בצבע שנהבי, שכללה כיווצים באיזור הבטן ותוספת של אפליקציות עדינות ונגיעה רכה ועדינה של צבע.

גם טלי מורנו, שעמדה מתחת לחופה עם אייל קיציס בן זוגה, הפתיעה עם שמלת חתונה זוהרת וקצרה ומחוך עליון, בשילוב בד א-סימטרי שהחמיא לגזרתה.

גם מעבר לים נערכו השנה מספר חתונות, שהגיעו למדורי רכילות ובהן חתונתה של צ'לסי קלינטון, אשר בחרה לעצמה שמלה לבנה לחלוטין בגזרת חצאית בלון עם מחשוף סטרפלס קלאסי, בתוספת חגורה עבה משובצת באבני קריסטל.

שמלות חתונה שעושות חשק להתחתן

נדמה שגם השנה כל חובב רכילות ואופנה יוכל ליהנות משלל שמלות כלה מעניינות, החל בחתונתה של עדי הימלבלוי ועד לחתונה הנשיאותית של בית המלוכה הבריטי.

כל כלה יש להלביש כאילו היא זמרת, שחקנית או מפורסמת אחרת, כי ביום כלולותיה, כל אחת, מפורסמת או לא, היא מלכה ביום חתונתה. יש לדאוג ששמלת הכלה תהיה בעיצוב מקורי התפור בתפירה עילית ובסטנדרטים הגבוהים ביותר, ולאפשר לכלה ליהנות משירות איכותי ובלתי מתפשר ביום הגדול בחייה. היא לא צריכה להיות מפורסמת כדי להרגיש כמו כוכבת אמיתית. בחתונתה - היא כבר המלכה.

בסימן טוב ובמזל טוב.

ליקה קריצ'בסקי

סלון כלות ליקה הינו סלון כלות בוטיק הממוקם ברח' בן יהודה 208 בתל אביב. ליקה, בעלת הסלון, הינה מעצבת שמלות כלה ושמלות ערב עם נסיון של עשרות שנים בתחום זה, אותו רכשה עת שהתה בחו"ל. לאחרונה, החליטה לעשות "עליה" ולגור בארץ הקודש ובין היתר, החליטה ליישם את משנתה בנושא שמלות כלה ושמלות ערב ופתחה סלון כלות ברוח זו.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב