דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הזמנתם אולם לחתונה? 

מאת    [ 01/03/2011 ]

מילים במאמר: 567   [ נצפה 2030 פעמים ]

 

להתחתן בראש שקט! לא מתמצאים בעולם האירועים? עכשיו הגיע הזמן להבין קצת יותר על כל הדברים המשמעותיים בנושא אירועים מרהיבים... אתם מוזמנים להתרשם מתחום השמחות: מקום, הפקת חתונות וזרי פרחים!

הזמנתם אולם לחתונה?

החלק הראשון על הפרק, הוא כמובן אולם הארועים בו יתקיים האירוע. אולי זה יהיה גן אירועים, וייתכן וזה יהיה חוף הים. רק בתום קביעת מיקום האירוע, ניתן יהיה לקבוע ברצינות את תאריך החתונה, סוג החתונה ואפילו לבחור את כל הפרטים הזעירים שיסייעו להפוך את הארוע חוויה מהסרטים. חושבים שאתם מוכנים להפוך חלום למציאות?

אז כיצד מחליטים על גן ארועים? עוד אין לכם גן אירועים בשרון?

הרבה מהזוגות מתחבטים בינם לבין עצמם חודשים רבים טרם מצליחים להכריע, ויש לכך סיבה. אולמות חתונה נבדלים האחד מן השני בכל מיני דברים; כמות האורחים המקסימאלית, התפאורה במקום, אופן ההגשה והכי חשוב - המיקום בישראל. כדאי מאוד לקבוע מבעוד מועד מה בדיוק אתם רוצים לתכנן, זה יקל עליכם בחיפוש אחר המיקום המושלם…

כשבאים לאולם ארועים כי אתם רוצים לראות במו עיניכם, צריך לשים לב לפרטים מסוימים: האולם נראה מספיק נקי וסטרילי? המרחב בכלל יספיק לכל המוזמנים? כמה בערך מגישים יעבדו באירוע? איש לא מעריך בורקסים מהאירוע של הלילה הקודם או, למשל, מקום עם רמת שירותיות נמוכה... בשביל למנוע תקלות בזמן ערב האירוע, בדקו שאתם מקבלים תשובות לשאלות שמסקרנות אתכם!

פה אין מקום לטעויות!

את החתונה תערכו רק פעם אחת (נקווה...), בגלל זה פה אין מקום לטעות. צריכים לדעת איך מארגנים את החתונה? הטיפ הטוב ביותר הוא: אף פעם לא להתפשר על פרטים קטנים וגדולים! לדוגמא, אם אתם חולמים על ארוע אינטימי, אז אתם צריכים ללכת על זה…

בואו לקרוא על השלב הבא...

בהנחה וסוף סוף מצאתם אולם חתונות - ניתן להתייחס אל כל הפרטים האחרים. זה יכול להיות, לדוגמא, עיצוב פרחים מקצועי... אם במקרה עוד לא שמעתם שדבר כזה קיים, אז מדובר על אומנות אמיתית. עם עזרה של מומחים אמיתיים המתמחים בעבודת עיצוב ויופי, אתם יכולים לגרום לכך שהארוע יהיה הכי מקסים ובלתי נשכח. בעזרת שימוש בזרי פרחים, רק דוגמה קטנה, ניתן בלי בעיה לשפר את את כל הסביבה. האורחים שלכם שיגיעו ירגישו מהרגע הראשון שהם חלק מאירוע ייחודי לגמרי והם יחגגו כמו שעוד לא יצא להם עד אז... לא תרצו בכך?

אם כבר סימתם עם ענייני העיצוב, אפשר באמת לדאוג לפרטים קטנים…

למרבית האנשים יצא מתישהו בחיים להיות נוכחים בחתונה של בני דודים. הארועים האלה הם לרוב נראים באותו הפורמט - "סושי", שתייה זולה ופטנטים ארכאיים. אם אתם רוצים ליצור חתונה מסוג שונה, יש צורך בקמצוץ השקעת משאבים וחדשנות. כך בטוח יספרו על הארוע שערכתם אפילו שנים אחרי... עדיין אין לכם אולמות אירועים בשרון?

איזה אוכל מגישים?

עבור אנשים החלק החשוב היחיד זה האוכל בחתונה. ההחלטה על חברת הקיטרינג תשפיע לא מעט על הזכרונות מהחגיגה הזו, בדיוק בגלל זה שלא תעזו להתפשר או לזלזל בהחלטה זו. אז באמת כדאי ללכת רק על קיטרינג גורמה ומנות גדולות מספיק. אין אדם שבאמת אוהב אוכל רקוב או, למשל, כזה שמגיע בצלוחיות קטנטנות. תמיד ישתלם להשקיע כמה שקלים בשביל שהאוכל יהיה עשוי טוב וממלא!

לא בטוחים לגבי חתונות יוקרה? תקליטנים כבר הצלחתם למצוא?

רק אחרי שפיטמתם את כל האורחים, כדאי גם לשעשע אותם, ויש שפע של שיטות לכך. איך מתחילים? לא ניתן לתכנן הילולה רצינית בלי לדבר על מוסיקה. לא חושבים לבחור דיג'י מקצועי? באמצעותו יש אפשרות לשמח ולהרקיד את חבריכם במשך האירוע... כל שנשאר לכם זה להחליט מראש על ז'אנר מוסיקה שאתם אוהבים, ואת כל השאר יעשו במיוחד בשבילכם.


עם המידע שנמצא פה, ארגון ותכנון אירוע מוצלח אף פעם לא היה פשוט יותר... לטיפים, עצות ועוד אינפורמציה - תלחצו על הלינק הבא . שתהיה חתונה טובה!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב