דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך לכתוב דף מכירה אפקטיבי? 

מאת    [ 01/03/2011 ]

מילים במאמר: 804   [ נצפה 4481 פעמים ]

שלב מס' 1 - כותרת ראשית

הכותרת היא "הפרסומת של הפרסומת" שלך , לכן היא קריטית עבורך! תשקיע בכתיבתה כמה שיותר, על מנת שתגרום לגולשים להיעצר ולקרוא ולרצות להמשיך לפסקה הבאה.

על הכותרת להכיל עד 3 תועלות, על מנת שיהיה ברור לגולש מייד "מה יוצא לי מזה", כשקיימות טכניקות שונות ביצירת כותרת מושכת, ביניהן: שיטת השאלה, מדריכי how to, ציטוט מחקר, עובדה מרעישה ועוד.

שלב מס' 2 – פסקה ראשונה

הפסקה הראשונה צריכה להכיל את תמצית הרעיון של הדף כולו, כולל הצגת הפתרון שיש לך לבעיה של הגולש. זאת ועוד, עליה לגרום לגולש להמשיך ולקרוא את הפסקה הבאה.

שלב מס' 3 – תיאור הבעיה/כאב

הפסקה הבאה צריכה לתאר את הבעיה, אותו "כאב" של הקהל שלך. דבר אל "הבטן הרכה", התיידד עם הגולש ותן לו להרגיש שאתה מבין את הבעיה שלו ומזדהה איתו לגמרי.

שלב מס' 4 – טיפול ראשון בהתנגדויות

בשלב הזה, אתה עדיין לא מוכר את השירות שלך באופן ישיר, אלא מתחיל לתקוף התנגדות אחר התנגדות אצל קהל היעד שלך ולמוסס אותה. אחת הטקטיקות לעשות זאת, היא בעזרת שאלות ותשובות.

ככל שתעלה יותר התנגדויות צפויות של הגולש לרכוש ממך, כך המכירה תיעשה קלה וחלקה יותר. למעשה, כל תשובה שלך לשאלה שהועלתה, מתארת תועלת נוספת במוצר שלך ו"מוכרת" אותו.

בחלק זה אל תחסוך במילים ונסה להתמודד עם ההתנגדויות הצפויות ביותר (אין לי זמן, אין לי כסף, זה בטח לא יצליח וכד').

שלב מס' 5 – קריאה ראשונה לפעולה

חלק מהגולשים, שהמוצר/שירות שלך באמת עונה להם על הצרכים, יהיו מעוניינים במידע נוסף או ברכישה כבר בשלב הזה. חסוך להם את המאמץ לגלול עד תחתית הדף והניע אותם לרכישה בתוך הטקסט.

כתוב למשל: "לפרטים נוספים/להורדת הספרון/להרשמה לטיפים, לחצו כעת על הקישור!"

יתכן והנך שואל את עצמך, אם הגולש מעוניין במוצר, מדוע בכלל צריך להניע אותו? לדרבן אותו? ובכן, שים לב כמה פעמים אנחנו מסתובבים עם תוכנית מסוימת שבכוונתנו לבצע ועד כמה דרבון של חבר או מילת עידוד "פשוט עשה זאת כעת", באמת גורמת לנו לפעול. למה? כי חשוב לנו להרגיש צודקים. חשוב לנו להרגיש שאנו עושים את הדבר הנכון.

שלב מס' 6 – מידע ענייני

הגולש הגיע עד הלום, סימן שמעניין אותו. זה המקום לתת לו מידע ענייני אודות המוצר/שירות: "מי" "מה" "מתי" "איפה" וכד'. זה גם המקום לציין כולל המוצר/שירות שלכם בפירוט מקסימאלי.

שלב מס' 7 – קריאה שנייה לפעולה

חלק מהגולשים כבר "בשלים" בשלב זה לרכישה. חסוך להם את המאמץ לגלול עד תחתית הדף והניע אותם לרכישה בתוך הטקסט.

שלב מס' 8 – אמינות

כעת, לאחר שטענת בחום כי המוצר שלך נפלא כל כך, מחובתך לחזק זאת בעזרת עדויות. עדיף בוידיאו, אבל גם בכתב זה בסדר. צלם סיפורי הצלחה של לקוחותיך, צילומי "לפני" ו"אחרי" וסיפורי "סינדרלה". גם בחלק זה, אל תחסוך, הוא קריטי להצלחתך!

שלב מס' 9 – תמריצים ובונוסים

אם הגולש קרא את הדף שלך עד כאן, הוא באמת מתעניין במה שיש לך להציע. זה המקום להכות בברזל בעודנו חם ולדחוף אותו להירשם בעזרת תמריצים. קרי – בונוסים. הבטיח לו רשימה של הטבות שוות מייד כשירשם ואל תתבייש לתאר את ההטבות ולציין את השווי הכספי שלהן.

שלב מס' 10 – קריאה שלישית לפעולה

נכון מאד. בשלבים הללו, מדובר בלקוחות "חמים", שממש "מתים" שנשכנע אותם ונניע אותם לרכישה. לכן, לאחר כל תמריץ וצעד של שכנוע, אנחנו שולחים אותם לרכישה בפועל.

שלב מס' 11 – טיפול שני בהתנגדויות

אם עד רגע זה הלקוח לא ביצע רכישה ומצד שני גם לא נטש את הדף, כנראה שהוא זקוק לדחיפה נוספת או שיש לו התנגדויות נוספות. לכן, כעת טפל ברשימה נוספת של התנגדויות. העלה התנגדות אחר התנגדות ונטרל אותן. תוכל להשתמש שוב בשיטת השו"ת.

שלב מס' 12 – תמריץ נוסף ואחרון

זה המקום להכריז על מבצע השקה או מבצע מיוחד ולהגביל אותו בזמן. העובדה שההטבה מוגבלת בזמן, בדרך כלל נותנת את הדחיפה המיוחלת ומגבירה מאד את אחוזי הרכישה.

שלב מס' 13 – קריאה רביעית לפעולה

כמו שציינתי בשלב מס' 10, לאחר כל תמריץ וצעד של שכנוע, אנחנו שולחים אותם לרכישה בפועל.

שלב מס' 14 - אחריות

זהו. הלקוח שלך השתכנע והוא "מת" לקנות ממך. הקושי האחרון שלו, מתבטא בהתנגדות להוציא את כרטיס האשראי. פצפץ לו גם את ההתנגדות הזו, על ידי כך שתבטיח לו החזר כספי מלא על המוצר, אם לא יהיה מרוצה.

שלב מס' 15 – קריאה חמישית לפעולה

כעת הלקוח כבר "בכיס" שלך וזה רק עניין טכני, על מנת להקל עליו להגיע במהירות לדף הסליקה.

רוצה עוד טיפים מגניבים?
הירשם לסדרת הטיפים המלאה, לכתיבה שיווקית מנצחת!

רוצה לכתוב דפי מכירה בכוחות עצמך?
רכוש כעת את "איך לכתוב כמו קופירייטר?" – ספר אלקטרוני לכתיבה שיווקית במהדורת 2011

יערה ביסמוט. קופירייטרית ומחוללת רעיונות...

אתר הבית
www.hamila.net


אל בית הספר של המילה האחרונה
www.hamila.biz


 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב