דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שאלות ותשובות בנושאי יזמות באינטרנט 

מאת    [ 01/03/2011 ]

מילים במאמר: 420   [ נצפה 3671 פעמים ]

יזמות היא מונח המתייחס ליוזמה של אנשים להקים בית עסק או ארגון חדש, שטרם הוקם כמוהו. הרעיון העומד מאחורי היזמות הוא בזיהוי נישה מסוימת בשוק שיש בה צורך אולם אף אחד עוד לא ניסה להקים אותה בעבר. היזמות מצריכה יצירתיות, תעוזה ואומץ, שכן בדרך כלל כאשר מגיעים עם רעיון חדש לשוק יש לשווקו ולגרום לשוק לקבל אותו. כמו כן, בדרך כלל הדבר מלווה בגיוס של סכום כסף התחלתי על מנת להקים את התשתית הראשונית של הארגון, וקשה לגייס כספים לתחום שעדיין נמצא בחיתוליו ולכן אין לדעת כיצד יתקבל על ידי השוק והאם ייהפך לרווחי. ישנם מספר סוגי יזמות. למשל, יזמות עסקית עוסקת בהקמת בתי עסק למטרות רווח. יזמות חברתית עוסקת בהקמת ארגונים חברתיים לשם מטרות חברתיות ולאו דווקא לשם מטרות רווח. בנוסף, תחום חדש שקם ועלה רק בשנים האחרונות הוא תחום של יזמות אינטרנט.

מהי יזמות אינטרנט?

באתר סקרנל ניתן למצוא מספר הגדרות והמלצות שיעזרו לכם להצליח טוב יותר בתחום העסקי. האינטרנט הפך להיות חלק כל כך משמעותי בחיינו, עד כי הוא נוגע למעשה בכל תחומי החיים שלנו וביניהם תחום התעסוקה, כאשר רבים מצאו הזדמנויות עסקיות ברשת הווירטואלית. כמו כן, היות ומדובר בתחום חדש יחסית, שהולך ומתפתח ללא הפסקה בקצב מהיר ביותר, הרי שכל הזמן ניתן לאתר באינטרנט אפשרויות חדשות להקים יוזמות שאף אחד עוד לא חשב עליהן. זאת ועוד, חשוב לציין גם שהאינטרנט הוא תחום שהרבה כלים שפותחו בו עדיין לא הגיעו לרמת הפיתוח המקסימאלית שלהם. על כן, בתחום של יזמות אינטרנט לא תמיד צריך להמציא משהו חדש אלא אפשר הרבה פעמים פשוט לשפר ולפתח כלים אינטרנטיים שכבר קיימים. ולבסוף, לנוכח העובדה שכולם מודעים היום לפוטנציאל הרב שהאינטרנט טומן בחובו, הרי שגם גיוס אמון של משקיעים ושל לקוחות בתחומים חדשים באינטרנט הוא פשוט יחסית. כל הסיבות הללו יצרו למעשה זירה ווירטואלית שמספקת את התנאים האופטימאליים לעסוק ביזמות אינטרנט.

סוגים של יזמות אינטרנט

יזמות אינטרנט בדרך כלל עוסקת בפיתוח אתרים חדשים וייחודים שטרם נראו כמותם קודם לכן. למשל, פיתוח של הרשת החברתית הווירטואלית הראשונה היה סוג של יזמות אינטרנט והביא אחריו למהפכה של ממש בעולם האינטרנט כמו גם למהפכה חברתית. סוג נוסף של יזמות אינטרנט עוסק בפיתוח תוכנות אינטרנטיות שונות או בפיתוח אפליקציות שעשויות לשנות את פני האינטרנט. הבלוג הבא עוסק במגוון שאלות ותשובות בנושאי יזמות שונות, כגון: יזמות נשית, יזמות לבני נוער, יזמות בחקלאות, באינטרנט ועוד.

לנוכח ההכרה בכוחה הרב של יזמות האינטרנט ובפוטנציאל הכלכלי האדיר שלה, בימינו קמו חברות רבות שמציעות ליזם המתחיל תמיכה בתחילת דרכו מהבחינה הכלכלית, מבחינת הפיתוח הטכני של הרעיון ומהבחינה השיווקית. כמו כן, הן מספקות ייעוץ מקצועי ליזם ומדריכות אותו בתכנון צעדיו העתידיים.

 

 

למידע נוסף וייעוץ עסקי, פנו אלי


:OLMarketeer[at]gmail.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב