דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קידום אתרים אורגני לבעלי עסקים 

מאת    [ 01/03/2011 ]

מילים במאמר: 731   [ נצפה 2102 פעמים ]

יש לך עסק או חברה? כולנו מבינים, בכדי שהעסק או החברה שלך תצליח אתה זקוק לחשיפה כלומר לפרסום רב ככל האפשר. קיימות שיטות שונות לפרסום של מוצרים או שירותים שונים החל מפרסום אגרסיבי ברשתות המדיה השונות ועד ולפרסום פרטני לקבוצות מטרה להן נועד השירות / מוצר.

במקביל, ערוצי הפרסום הישנים בהם היינו מפרסמים השתנו וכיום רובנו עברנו לפרסם באינטרנט. זה לא סוד... כולנו באינטרנט, החל מהלקוח של המתחרים ועד ללקוח הבא שלנו ולכן חשוב כי לאתר ולחברה / בית עסק שלכם תהיה נוכחות רבה באינטרנט.

איך בונים חשיפה ברשת האינטרנט
קיימות מספר שיטות פרסום באינטרנט ומיד אפרט בצורה מעמיקה יותר על חלק מהן. לעת עתה רק אסביר כי קיימת שיטה אשר נקראת קידום אתרים אורגני והיא עוסקת בפרסום האתר שלכם כביכול בצורה טבעית, מסע פרסום בגוגל אדוורדס שהיא תוכנית פרסום אשר מציע גוגל ועובדת בשיטה של תשלום על פי קליקים (pay per click) ועוד שלל שיטות פרסום כגון פרסום בפייסבוק אורגני וממומן.

למה כדאי לפנות אל חברת קידום אתרים?
בואו נודה בזה.. רובנו לא מקצועני אינטרנט. בתחום בו שינויים הם השגרה אין לנו את הזמן (וזה לוקח הרבה זמן) להישאר מעודכנים בכמויות החדשות והחידושים אשר יוצאים מידי יום ומשפיעים על הצורה בה אנו מחפשים כלומר על הצורה בה אנו מוצאים דברים באינטרנט.

חברת קידום אתרים בנויה לרוב מצוות של מספר בעלי מקצוע ביניהם בוני אתרים אשר יכולים לעשות שלכם טיפול קוסמטי וגם טיפול מנוע כך שיהיה ידידותי יותר עבור מנועי חיפוש. עוד לרוב בצוות של חברת קידום אתרים נמצא כותבי תוכן שהם מתמחים בכתיבה של מאמרים, תכנים לבלוגים וגם לאתר שלכם כך שהקורא הסופי כלומר הקליינט הפוטנציאלי ימצא את התוכן שלכם מעניין, אינפורמטיבי וגם לא פחות חשוב שיווקי ומזמין להשאיר פרטים.

בנוסף צוות מקצועי של חברת קידום אתרים מכיל מומחי אינטרנט אשר מיומנים בניתוח תנועה, יצירת שיתופי פעולה, מומחי אסטרטגית קידום לפי התחום בו אתם עוסקים. בנוסף חברות קידום אתרים מחזיקות במשאבים רבים כלומר בבלוגים ואתרים בתחומים שונים והם יכולים וקרוב לוודאי ינצלו משאבים אלו כדי לפרסם אתכם.

מה זה קידום אתרים אורגני?
קידום אתרים אורגני הוא כל הפעולות שמקדם האתרים עושה בכדי להזיז אתכם מעלה בתוצאות החיפוש במילות מפתח פופולאריות. בנוסף טקטיקה אחרת היא לכוון לתנועה של גולשים ולא למיקום של מילת מפתח אחת או אחרת כלומר ליצור תנועה של גולשים ממקורות מידע רבים... זאת טקטיקה נפוצה במיוחד בתחומים תחרותיים בהם במקומות הראשונים בגוגל שולטים (לעת עתה) מגה אתרים אשר מככבים שם כבר שנים רבות ומציעים למען האמת תוכן עשיר פי כמה משהאתר שלכם יכול או בכלל צריך להציג.

בנוסף וזאת דעתי האישית בהתבסס על הניסיון העשיר בבניית קמפיינים של קידום אתרים אורגני ללקוחותיי קידום אתרים אורגני הפך להרבה יותר ממרדף אחר מילת מפתח והוא כיום הפרסום באינטרנט פשוט שעדיין לא הוגדר ככזה בצורה רשמית. רק מקדם אתרים מיומן יכול לפרסם אתכם ברשת בצורה יעילה וגם כלכלית.

מה זה פרסום בגוגל אדוורדס
כולנו מכירים את זה למרות שבשיחות עם לקוחות אני מבין שלא כולנו יודעים לזהות את זה. כאשר אנו מבצעים חיפוש בגוגל אחר.. לא משנה כל כך מעל לתוצאות החיפוש האורגניות / טבעיות ולצד תוצאות החיפוש מופיעות מודעות פרסומיות של גוגל. מודעות אלה הן מודעות של גוגל אדוורדס..

מהפרספקטיבה של בית העסק שימוש בגוגל אדוורדס הוא שימוש בכלי פרסומי אדיר כיוון שאתם מוצגים רק כאשר מישהו / גולש מקליד בשדה החיפוש מילת מפתח רלוונטית לתחום העיסוק שלכם. זה אומר שאתם נהנים מקליקים על מודעות שבוצעו על ידי גולש שחיפש מידע או שירות בתחום. בשל עובדה זאת מסע פרסום בגוגל אדוורדס נחשב ליעיל במיוחד וזאת למרות שפעמים רבות כל קליק עולה ביוקר.

באיזה ערוץ פרסומי כדאי לבחור?
האמת היא שהדרך המהירה ביותר והנכונה ביותר לראות תוצאות מורגשות היא לשלב מסע קידום אתרים אורגני עם מסע פרסום בגוגל אדוורדס. זאת כיוון שמסע קידום אתרים אורגני, אפילו עם החברה הטובה ביותר בשוק הישראלי לוקח זמן וסבלנות ומסע פרסום בגוגל אדוורדס מתחיל להראות תוצאות כמה שעות לאחר שיצרתם אותו.

מה חשוב לדעת?
קידום אתרים אורגני בונה את נוכחות האתר שלכם ואת המותג שלכם לטווח הארוך והוא השקעה חכמה באתר שלכם. מסע פרסום בגוגל אדוורדס דורש הקמה חד פעמית ואין שום סיבה לשלם לחברת קידום אתרים על בסיס חודשי על שירות שלוקח כשעה להקים.

זכרו כי מעט מחקר יחסוך לכם הרבה כסף וגם יעזור לכם להבין על מה אתם מוציאים את תקציב הפרסום שלכם ולכן אני מעודד אתכם לחקור וללמוד. הדרך לעשות את זה היא כמובן לקרוא מאמרים ושיחות בפורומים של מקדמי אתרים עד שאתם מבינים את המינוחים והרעיון הכללי.

המון בהצלחה

www.sagive.co.il - שגיב SEO קידום אתרים מקצועי ומנוסה עם חברת שגיב SEO שירות פרסום ברשת האינטרנט הישראלית והעולמית עם עדכון הלקוח על מצב הקידום ודוחות מסודרים. עושים את ההבדל ומביאים אותך אל קהל הגולשים קידום אתרים ששוה תנועה וחשיפה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב