דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מיתוג באינטרנט, צעדים ראשונים 

מאת    [ 01/03/2011 ]

מילים במאמר: 405   [ נצפה 2111 פעמים ]

 

בתקופה האחרונה נראה, כי האדם הממוצע הולך ומתחבר לרשת יותר ויותר, הסיבות לכך משתנות ומגוונות. ברור לומר כי המצאת האינטרנט ופיתוחו בצורה אזרחית הם הגורמים שהיוו את יריית הפתיחה, אך קשה יותר להסביר את הצורה בה האינטרנט הפך להיות חלק בלתי נפרד מחיינו.

מבלי לדון בשאלה מה הביא את הרשת למעמדה כצינור תקשורתי עצום המקשר את רוב האינפורמציה ברחבי העולם, נדון בהליכי חברה/עסק בתהליך מיתוג באינטרנט.

ראשית אתר האינטרנט, הפנים של העסק ונקודת המפגש האידיאלית בין הלקוח למוצר.חשוב שאתר האינטרנט יהיה נגיש וקל לתפעול, בנוסף מחויבת התאמתו לכל הדפדפנים הפעילים ברשת. האתר צריך ליצור חוויית משתמש איכותית אשר תוביל את הגולש למוצר ותגדיל את הסיכוי למכירה. שימוש בסקרנות, יופי ויזואלי, ניתוב וכתיבה שכנועית, הם חלק מהמרכיבים החיוניים ליצירת חוויית משתמש איכותית.

אך כיצד נוביל את הגולש אל האתר?

זוהי השאלה הנשאלת ביותר בקרבת בעלי אתרים מסחריים, אשר תלויים באתר שלהם ברמה הכלכלית. לכן אין זה מספיק שהאתר הוא ידידותי למשתמש, במידה ואינו נמצא במנועי החיפוש.

מיתוג באינטרנט  הוא השילוב בין מספר יכולות תקשורתיות ברשת וקידום אתרים הוא ללא כל ספק דבר קריטי למפגש פוטנציאלי עם הלקוח. ניתן להשוות אתר אינטרנט שאינו מופיע בדף התוצאות, לחנות אשר ממוקמת תחת לאדמה. באשר לאיכות המיקום ניתן להשוות בין חנות בפרפר העיר לחנות במרכז העיר הסואן. פחות מעשרים אחוז מהגולשים מגיע לדף התוצאות השני, עובדה זו מחייבת עסקים/חברות לבצע תהליך של קידום אתרים אורגני. אך למרות זאת  במידה ורק אלמנט אחד מבין השניים עליהם דיברנו מתקיים, הדבר יפגע בסיכויי החברה לבצע כל סוג של מכירה.

האופציה הנוספת היא קידום ממומן בגוגל, המתבצע על ידי בניית דף נחיתה לאתר. היתרון הוא בהגעה המהירה לראש דף התוצאות ויצירה מאוד מכוונת של מסע פרסום ממוקד וספציפי.

בנוסף קיימת האופציה אשר התפתחה בשנים האחרונות, עם התפתחותן של הרשתות החברתיות. פרסום ברשתות חברתיות הינו הדבר החם ביותר, אך חשוב לזכור כי יש לי חסרונות לא פחות מיתרונות. חסרונותיו בכל הקשור למכירה ולמיתוג באינטרנט הם העובדה שהמרחב בו נמצא הגולש הוא מרחב פרטי, על אף שנמצא בו לעיתים מספר שעות ביום.

העובדה כי הגולש בגוגל נמצא בהליך של חיפוש מגדליה את סיכויי המכירה, אך עם זאת הפייסבוק הוא מקום  בוא נפגשים מעגלים חברתיים שונים, לכן מומלץ להשקיע דרכו בכל הקשור לשימור לקוחות קיימים, במידה והמוצר הוא אינו דבר אופנתי אלה יותר פרקטי.

מיתוג באינטרנט הוא שילוב נכון בין האופציות הנ"ל אשר יחדיו משדרות מסר אחיד במספר ערוצים אשר ממתג את העסק בתודעת הלקוחות.     

www.websummit.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב